Jump to content

mgrigo2000

Membru
  • Content Count

    125
  • Joined

  • Last visited

About mgrigo2000

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Acasa
  • Din
    Acasa
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo GLE
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    **-**-***
  1. mgrigo2000

    Vand Pt Daewoo Cielo

    Salut. Injectoarele cati km au, daca se potrivesc la cielo GLE 1.5 8v si daca dai si la bucata. Multumesc.
  2. Cielo cu motor cu 8 valve non euro: - consum GPL mediu 8.1 - 8.9 l/100 km - consum benzina mediu - 7l/100 km
  3. Salut, mi-au parvenit cateva seturi noi de bujii NGK Iridiu, made in Japan, modele BPR6EIX si BKR6EIX. Garantia oferita: - imaginea brandului NGK si cei 30 000 km parcursi pana acum de mine cu NGK iridiu fara nici o alterare in comportamentul motorului sau uzura vizibila la electrozii bujiilor. Merg pe Cielo 1.5 SOHC(cele BPR6EIX) si pe Cielo 1.5 DOHC (16 V), Nubira 2.0, Leganza 2.2 (cele BKR6EIX). Mai merg pe Espero, Kalos, Lanos si alte marci (Renault, Volvo, VW, Mercedes, Dacia Logan s.a.). Pretul nou este de 170 RON/set, moderat discutabil.
  4. mgrigo2000

    Testare Dispozitiv Patentat De Reducere A Consumului

    Recunosc, deja folosesc 2 dintre magneti la lipit niste maimutoaie pe frigider. Sunt mai simpatice decat facturile. Si mai atarn cheile de ei, pe frigider, sa le am la vedere. Restul i-am mai folosit de cateva ori sa gasesc niste piulite mai mici, care mi-au cazut pe jos, prin pietris si pe intuneric, cand lucram la masina. Pentru rezultatele de la faza cu piulitele le dau nota 10 !!! Nu m-au dezamagit nicioadata. Cred ca ar face treaba buna si pe la fantanile care sunt pline cu monezi ). Magnetii ramasi nefolositi ii am acum in masina pe post de 'sistem GPS' clasic ... Arata intotdeauna Nordul atarnati de o sfoara.. Iar pentru placebo, inca mai pastrez montat dispozitivul. Nu am mai mers demult asa cuminte http://www.supermagnete.de/
  5. mgrigo2000

    Testare Dispozitiv Patentat De Reducere A Consumului

    Consumurile din postul anterior sunt toate in GPL. Nu neg ca difera parametrii, i-am si mentionat sa se vada clar. Stilul de condus din cate pot sa afirm nu mi-l schimb prea des, mai ales daca am si alti pasageri cu mine. @lascarica, legat de 'Daca accelerezi brusc, schimbi la 4000, mergi cu 120-140 deja consumul se duce'n ... de la 7.5-8 la 10...', scoate 'accelerarile bruste' si 'schimbarile la 4000' din calcul la ambele teste (cu/fara magneti si bujii ngk). - importante sunt diferentele dintre vitezele la drum intins si numarul de pasageri, pe care le-am mentionat.
  6. mgrigo2000

    Testare Dispozitiv Patentat De Reducere A Consumului

    Am deja un rezultat de la un drum facut acum 2 ani pana in Bulgaria si inapoi (Inca nu aveam nici magneti pusi si nici bujii NGK cu iridiu, cum am avut pe perioada testului de acum). Mi-a iesit media generala pe 920 km cam de 8.1 l/100 km GPL (traseu prin localitati + Autostrada Bucuresti - Pitesti (A1) + traversat Bucuresti (dupa ce am abandonat un blocaj de pe centura spre Autostrada Soarelui (A2)) + Bulgaria si retur. Tot drumul nu am depasit 120 km/h pe Autostrada. La intoarcere intre Constanta si Bucuresti mi-a iesit un consum intermediar pe autostrada + traversare Bucuresti cam de 7.6 % (calculat plin - plin), mers constant pe Atostrada A2 cu 90 km/h, special pentru a face acest consum. Acest 7.6 l/100 km scos fara magneti, cu mers o parte constant cu 90 km/h e destul de apropiat de acel 7.5 l/100 km scos acum cu magnetii pusi. Diferentele intre conditiile de test au fost urmatoarele: - la 7.6 l/100 km - fara magneti - fara bujii ngk cu iridiu - mers constant pe A2 cu 90 km/h pe distanta Cernavoda - Bucuresti - fara depasirea 120 km/h pe restul drumului - 4 persoane la bord + bagaj. - cca 110 000 km la bordul masinii - la 7.5 l/100 km - cu magneti. - cu bujii ngk cu iridiu. - mers majoritar cu 110 km/h pe autostrada, cu portiuni scurte de 90 km/h. - portiuni mai lungi parcurse cu 120-130 km/h - varfuri de 140 km/h pe portiuni scurte. - 2 persoane la bord. - cca 149 000 km la bordul masinii.
  7. mgrigo2000

    Testare Dispozitiv Patentat De Reducere A Consumului

    Mai adaug niste rezultate obtinute la finalul perioadei alocate testarii: 1. Bucuresti - Eforie Sud si retur + restul pana la 640 km facuti prin Bucuresti Viteza medie la mers intins: 90 km/h, pe autostrada 110-130 km/h, cu urcari la 140 km/h. In localitati - 50-60 km/h Distanta totala: 640 km (Nu am mai calculat cat intern si cat extern ) Cantitate GPL: Plin rezervor (de obicei imi intrau 48-48,5 l - alimentat cu 40 l cand ledurile de nivel aratau rosu, fara sa fie gol rezervorul) Consum mediu calculat: 7,5 l GPL/100 km 2. Urmatorul consum se afla la polul opus (drumuri obisnuite, ca restul postarilor anterioare): - 49,8 l GPL - 507 km parcursi, pondere mai mare in Bucuresti decat in calculul anterior. - Consum mediu: 9,8 l % (nu am mai contorizat raportul intern/extern) Mai ramane sa refac un plin de la 0, sa stiu mai exact cati litri am avut pentru cei 640 km.
  8. mgrigo2000

    Testare Dispozitiv Patentat De Reducere A Consumului

    Salut baieti. Testarea se apropie de final. Au mai ramas 3 saptamani din timpul care se considera ca e necesar pentru stabilizarea rezultatelor. Dupa un calcul global facut cu rezultatele de pana acum si cu ultimul pe care nu il mai postez, am calculat urmatoarele: Distanta totala: 3327 km Din care: - extraurban: aprox. 1770 km - urban: aprox. 1557 km (omise cateva scurte trasee prin oras sau mers prin localitati - bagate la extraurban) Viteza: - urban max. 50-70 km/h - extraurban: 70/120 km/h, preponderent 90-100 km/h. Carburant: 309 l GPL Consum mediu global: 9,29 % Consum mediu extern calculat la un moment dat si pastrat ca etalon constant pentru mersul extern: 7 % (la un moment dat iesise un extern de 6.45 % care poate fi considerat printre candidatele la consumul extern minim). Consum mediu intern global: 11,9 %. Minim intern: 10,66 % Maxim intern: 13,1 % Masina cu care s-a mers: Cielo GLE, motor 1,5 l SOHC, 143 000 km. Lasand la o parte problema legata de conditiile neconstante de test (a stilului de mers sau a exactitatii rapoartelor dintre distantele interna si externa), trageti si voi concluziile (in special cei care poseda Cielo cu acest tip de motor si km parcursi). Numai bine!
  9. mgrigo2000

    Testare Dispozitiv Patentat De Reducere A Consumului

    Mai bine zis e de plans, nu de ras. Traiasca Borcea & Co, care monopolizeaza piata de GPL !! (scuze cui se simte dinamovist).
  10. mgrigo2000

    Testare Dispozitiv Patentat De Reducere A Consumului

    - 32 l GPL: - 361 km: - 200 km extern, 90-110 km/h - 161 km in Bucuresti, 50-70 km/h, mers in ritmul traficului, demaraje mai rapide decapt pana acum. - consum: - mediu: 8.9 % calculat - extern: 7 % estimat - intern: 11.2 % calculat Concluzia trasa dupa aceste teste deocamdata nu are legatura cu magnetii: statiile de GPL din Bucuresti de unde am alimentat pana acum au GPL mai scump si totodata mai prost decat statia de pe DN7, km 58, de la care mi-au iesit consumurile mai mici (sau statia de pe DN7 masoara mai putin decat baga).
  11. Salut baieti. Nasoala problema cu aerul pentru habitaclu la Cielo. Eu am descoperit problema asta la Cielo dupa ce am observat ca am reactie alergica ori de cate ori porneam ventilatia, si nu stiam de la ce mi se trage. Am pus la gura de admisie aer din exterior o masca medicinala pentru filtrarea particulelor de praf si o plasa fina, ca de tantari, ca sa opreasca frunzele si alte obiecte mai mari. Nu spun ce am scos de pe tubulatura de pana in vaporizatorul de Aer Conditionat. Iar pe interiorul galeriilor din bord era un strat gros de praf, de se innegrea degetul daca incercai sa il atingi. Debitul de aer a scazut drastic. Masca medicinala dupa 1-2 luni este plina de praf.
  12. mgrigo2000

    Testare Dispozitiv Patentat De Reducere A Consumului

    Corect. Cine doreste, sa-i scrie lui Mos Craciun si il rezolva. Adevarat. Topicul cu accidente e mult mai serios si instructiv. Da-mi o sugestie, ce marja sa bag? E corect de considerat, dar ce se intamla daca dupa toata perioada testului cu tot cu marja de eroare, rezultatele se vor stabiliza sub valorile maxime obtinute fara magneti? Asa-i. Observasem si eu asta. De ce insa o fi consumand penultimul Ford Fiesta diesel 3.7 si cel nou 3.5 extern (pe fisa tehnica)? Cred ca tot tu stii raspunsul. Nu era mai elocvent daca era rotunjit 4 si tot 4 ? Speranta va supravietui pana in ultima clipa. Am plecat de la prezumptia de nevinovatie a magnetilor. Sincer, dupa ce i-am citit postul cu impresia asta am ramas. @tolin Eu am comparat doua valori ale aceleiasi unitati de masura. Alta explicatie logica mai vrei? Gandeste-te si la metoda reducerii la absurd (opusa cu demersul tau stiintific ce pleaca de la negare). Pe asta se bazeaza testul si acest topic. In caz ca nu ai auzit de ea, cauta si vezi ce inseamna. P.S. Felicitari pentru postul cu numarul 10 000.
  13. mgrigo2000

    Testare Dispozitiv Patentat De Reducere A Consumului

    Imi pare rau, dar eu nu am afirat asa ceva. @ tolin, Daca tot dispui de banc de probe, 2 motoare identice si conditii constante, mai conteaza pentru tine cu cat vand comerciantii din Contanta magnetii? Zecimalele mi le-a dat calculatorul. Scuze ca "am uitat" sa le scot. Pentru cine are senzatia de penibil citind topicul, recomand o noua raita pe la topicul cu accidente pentru ca noutatile de ultima ora sa-i purifice spiritul. @ Lucian M Ai rabdare pana la urmatoarele alegeri parlamentare. Vezi ce promisiuni mai apar. Poate iti iese de-un mic si o bere...Aminteste-ti totusi si de cele 90 de zile de ragaz inainte sa vina micul si berea.. P.S. Topicul e pentru a publica niste rezultate obtinute la test, nu pentru a lauda sau critica 'preacinstitii' magneti sau pentru a impresiona cu rezultatele. P.P.S. Hobby-ul e hobby.
  14. mgrigo2000

    Testare Dispozitiv Patentat De Reducere A Consumului

    Salut. O noua relatare. Am adunat la calcul si volumul de GPL si distanta din postul anterior. Distanta totala: - 432 km total din care - 196 km intern (distanta veche) = 64 % intern - 114 km extern (distanta veche) = 36 % extern - 80 km intern (distanta noua) = 66 % intern - 42 km extern (distanta noua) = 34 % extern - Consumat - 43.35 l GPL total. Consumul mediu per total a iesit: 10.03 l % (fata de 10.1 % anterior). Am observat ca raportul distantei intern/extern a fost aproximativ acelasi data trecuta si acum, iar consumul mediu total s-a pastrat aproximativ acelasi. (diferenta sub 0.1 %). Stilul de mers a fost cam acelasi. Am observat ca de cand am magnetii nu am mai atins media de 10.5 % pe care o mai atingeam inainte sa ii pun. Suspectez ca au influentat intr-o buna masura stilul de mers si implicit consumul . Ramane de vazut ce se va intampla dupa expirarea celor 90 de zile, cand o sa ii scot.
  15. mgrigo2000

    Testare Dispozitiv Patentat De Reducere A Consumului

    Eu am oferit informatii despre vanzatori. Daca cine are CB la masina nu isi permite sa dea de curiozitate pe un dispozitiv fabricat pentru vanzare o suma care poate fi cheltuita lejer la un restaurant nu prea select... A propos ... Daca ar fi existat Mos Craciun, cine voia sa testeze pe masina cu CB s-ar fi trezit dimineata cu un dispozitiv direct sub capota iar eu cu o masina cu CB la scara. Dar pana in Decembrie mai este ... poate cine stie ... numai ca o sa expire cele 3 luni aferente testului.. P.S. Nu cred ca mi-ar lasa cineva la dispozitie masina personala cu CB pentru 3 luni ... sau macar pentru 3 saptamani..
×