Jump to content

mobutu

Membru
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

About mobutu

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 03/02/1977

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveo sedan 1,4 16v
  • An
    2007
  1. Sunt chestii care ma cam depasesc. Cel putin partea electrica. Plus ca pare al naibii de costisitor ca un cunoscator sa bajbaie dupa problema. Si eu banuiesc ca e undeva un contact imperfect. Daca stii pe cineva care s-ar baga sa ma ajute, rog sa imi spui. Sunt din Bucuresti. Dar nu acum, ca sambata plec in Grecia, cu vehiculul inculpat. Sa imi tineti pumnii 😱
  2. Scuze, am vrut sa zic 14,39. Problema aceasta o am de peste o luna si de fiecare data cand am verificat incarcarea a fost totul ok. Atasez o filmare ca sa se vada cum apare. Am tras la un mom dat frana de mana ca sa se vada ca se aprinde becul si mai tare. Fara frana de mana, cele doua becuri sunt difuze si palpaie. Nu bagati in seama check engine ca il am de peste 10 ani, timp in care motorul nu a facut figuri niciodata. VID_20230628_195257.avi VID_20230628_195257.avi VID_20230628_195257.avi
  3. Salutare. Am un Aveo Sedan 1.4, 69kw, 2007. De ceva vreme, din când în când, mi se aprind simultan martorii de baterie și de frana de mana. Nu sunt aprinși complet ci au o oarecare palpaire și se vad un pic difuz. Se aprind și la pornire și în mers, se sting uneori după câteva minute sau și după câteva ore. Fara a găsi un motiv de ce apar și de ce se sting. Primul lucru verificat a fost bateria, iar încărcarea este ok. 17.39 daca îmi aduc bine aminte, de fiecare dată când au apărut și am verificat încărcarea.. Deci nu pare să fie alternatorul. Eu suspectez că e o problema electrica ce îmi dă semnale false, dar nu știu unde anume. Știe cineva ce poate sa fie? Multumesc
  4. Nu. Nu prea as umbla cu apa pe admisie. Cine știe pe ce dau și ma trezesc ca se mai arde una alta, nu nai zic de apa în motor. Știu, e putina apa. Plus ca nu stăpânesc procedeul și îmi e sa nu fac mai mult rău decât bine. Am acasă spray de curățat clapeta. Poate sa încerc cu ala după ce termin concediul.
  5. L-am găsit. E pe galeria de admisie în dreapta. După concediu ma ocup și revin cu concluziile. Sper sa nu ajung sa îl schimb degeaba.
  6. Nu are cum sa fie de la gaz, ca face la fel și pe gaz și pe benzina. Din aprilie, subit, problema a disparut. De ieri a reaparut. Am mai citit. Poate fi de la senzorul Map? Aveți idee unde îl găsesc? Poate sa îl curat sau sa îl schimb.
  7. Salut. Nu are nimeni idee de la ce ar fi problemele? Pare ca, după deconectari ale bateriei, mai prelungite, de genul vreo 5 min minim, își revine, dar a doua sau a treia zi iar o ia razna. Pare ce a pe electric, vreun senzor. Dar ce anume?
  8. Am revenit. Nu am verificat cu apa. Sambata am dat jos EGR si l-am curatat. Dupa montare la loc, toate bine si frumoase. Si duminica si luni la fel. Totul ok. Azi nu a mai fost ok. A revenit ralantiul la 2000-3000 de ture si nu si-a revenit nici dupa un drum facut prin oras. Cand ajung acasa imi vine o idee. Zic sa deconectez bateria si sa o reconectez, ca dupa orice operatie facuta in saptamanile trecute ( curatare clapeta, inlocuire motoras IAC, curatare EGR, toate facute la o saptamana distanta ), de fiecare data am deconectat bateria si dupa totul a fost ok. Dar nu a durat in niciuna din situatii mai mult de 2-3 zile sa revina ralantiul nebun. Dupa toate astea, pentru ca are zile cand merge f bine si zile cand merge f prost, eu cam scot din calcul ca trage aer pe undeva. Nu se poate sa traga azi si maine nu. Sau sa traga azi si dupa ce deconectez si reconectez bateria sa nu mai traga. Cred ca e ceva de soft. Dar ce? Aici m-am blocat.
  9. Salut. Rog ajutorul vostru. Am un Aveo sedan 2007, 1.4, 69kw. De ceva vreme am ralantiul ridicat. Ajunge chiar și la peste 3000. Am început cu curățarea clapete și a IAC ului și degeaba. Apoi am schimbat IACul și degeaba. Ciudat e ca nu îmi face asa în fiecare zi. Într-o zi merge perfect, sta ralanti unde trebuie 800-900, maine o ia razna și tot asa. Pare ca e destul de clar ca pe undeva trage aer. Ma gândesc doar sa mai umblu la EGR. Daca nici acolo nu e problema, am cam epuizat ideile. Maine, sâmbătă, o sa verific egr. Dacă aveți un sfat, multumesc. Revin.
  10. Va salut am un aveo sedan 2007 1,4 16V , 57.000km Acum vreo 3 ani, cand avea cam 25k km, am trait experienta MILului si a unui tremurat puternic al motorului. Recomandarea celor de la Radacini: schimbat supape. Nu am facut operatia, ci am pus benzina de 99 si forja. Becul nu s-a mai reaprins pana in sept 2012. In sept anul trecut, am luat masina din service ( probleme cu o groapa ) si imediat s-a aprins MIL. M-am intors, a fost pusa pe tester si raspunsul ceva de gen missfire la cil 4. Solutia recomandata: forja si benzina "buna". Am aplicat forja, ca benzina "buna" nu e niciuna. Dupa vreo 2 luni, pus iar pe tester si la fel. Ceva la cil 4. Becul a ramas aprins in bord si recomdarea a fost sa schimb fisele. Bujia de la cil 4 arata bine. Fisele le-am schimbat cu fise originale GM, s-a sters MIL ( cod P0300 ) si dupa vreo 5 km s-a reaprins. Am zis ca il las asa si sa ma apuc de studiat pe forum, asta pentru ca singurul simptom era acela de usoare fluctuatii ale ralantiului, imediat dupa accelerari, dupa care se stabiliza. Pornirea a fost impecabila toata iarna, nu am avut caderi de sarcina, nici tremur al motorului ( sau cel putin nu imi pare sa fie, desi daca stau sa il ascult, pare ca are niste mici caderi ritmice ). Azi am ajuns pe la pagina 100 a forumului si deja imi pusesem in plan ca sapt viitoare sa obturez EGRul si sa curat IAC si clapeta de acceleratie. Dar azi am avut si un drum de facut. Pe drum, caldura mare, zic sa dau drumu la AC. Cum i-am dat drumu ( eram intre doua viteze la ralanti ), a murit motorul ( fac precizarea ca sapt trecuta, fimiu mi-a umblat la butoane -are 1 an si mi-a lasat becul de plafon aprins asa ca mi-a mancat bateria fara sa imi dau seama. Am reincarcat-o cu alternatorul, pornind cu ajutorul unui prieten cu cabluri ). Dupa reincarcare, am mai facut cateva drumuri scurte prin Bucuresti si ieri am ajuns la tara pe langa Titu. Bateria nu a fost schimbata de cand am luat masina. Orice incercare de a da drumu la AC si fara sa fie in sarcina, a dus la oprirea motorului. In sarcina, pornirea AC ducea la o scadere a turatiei,dar daca compensam prin accelerare totul era in regula. Stilul meu de condus e unul sportiv, mers intre 2500-3000 turatie si schimbat vitezele pe la 3200-3500. Mai ales din septembrie de cand s-a reaprins becul galben si pana acum, am mers de regula cu turatii intre 2800 - 3500, ba chiar am facut cateva drumuri cu 4000 turatie pe distante de mai bine de 100 km de fiecare data. Drumurile le fac in marea majoritate in afara Buc. Nu merg cu masina la serviciu, deci drumurile prin Buc sunt f putine asa ca nu prea aveam ocazia sa merg "loganistic" Cumva problemele mele pot fi din cauza bateriei? Sau credeti ca ar putea fi si altceva? Ca sa imi ies din parere, stiti vreun service in Bucuresti care sa aibe camera video capabila sa vada supapele? Sa stiu daca au sau nu calamina. Recunosc ca prin vara lui 2011, in nepricepereamea, am mers cateva luni cu accelerari sustinute si apoi lasat la ralanti ( credeam eu ca fac economie de benzina, dar testul a fost un esec ). Totusi, daca atunci s-a depus calamina, imi e greu sa cred ca i-au trebuit doi ani sa isi arate coltii. Astept un sfat privind ce ar trebui sa fac. Poate aveti un sfat si privind ce scula trebuie folosita sa desfac IACul de pe clapeta. Spatiul e atat de stramt ca nu ma prind. THX
  11. Sal Curand voi fi obligat sa schimb bateria pentru ca da ceva semne de oboseala. Masina este din 2007. Nelamurirea mea este ca nu stiu ce baterie sa ii pun, pentru ca nu prea gasesc de 55Ah. Prefer o baterie buna decat una ieftina. Aveti vreo propunere ce sa iau si cam pe unde pot gasi? Sunt din Bucuresti. Nu as vrea sa ma lovesc de probleme de genu: ca nu incape in tava, ca are bornele inversate si nu o pot conecta sau alte belele. Mersi.
  12. Salut Sa va dau o veste. GM nu mai schimba discurile de frana, pe garantie, dupa vechimea de 2 ani. Aveo al meu are 2 ani si trei luni si am discurile ovale, deci mi-am luat-o la fix. Acum trebuie sa imi cumpar singur si sincer nu mai vreau de la GM ca am toate sansele sa ma trezesc cu aceeasi belea. Care stie ce discuri si placute sa pun? Marca, de unde? Care sunt mai bune? preturi?
  13. Nestiind ce este IAC am dat search pe forum exact asa si nimic. Cum sa gasesc daca nu stiu ce este?
  14. Man. ce este IACul, unde il gasesc si cum il curat?
 

×
×
  • Create New...