Jump to content

david_predescu

Membru
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About david_predescu

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  1. "deci sa inteleg ca mecanicul pe care il recomanzi ne va creste consumul? nu merci! al meu consuma 5% IN ORAS si inainte sa reglez carburatorul, si dupa...iar inainte sa-l "reglez" tragea binisor...si crede-ma ca il calc de-i sar capacele!" Domnu va rog sa verificati sondajele vis-a-vis de consum si veti observa care este realitatea. In alta ordine de idei eu nu ma plimb cu masina , eu fac cam 100 km zilnic in diverse conditii de trafic in buc , de cele mai multe ori nu trec de viteza 3. deci eu zic ca 6 % e un consum super bun.
  2. Salut la toata lumea! Baieti daca aveti probleme cu consumul sau cu motorul la tico in general va recomand ca proprietar de tico de ani buni(am avut 2 din care unu cam rupt) sa mergeti la autonet in giulesti la Alin(asa il cheama pe mecanic) si va asigur ca daca masina este in stare buna va consuma cam 6%. Eu va dau si nr lui ca sa va programati , ii spuneti ca sunati din partea mea ca sa va faca mai repede 0721.418054. Bafta
  3. exista gpl pt matiz cam la 400 euro... depinde cat mergi cu masina ca sa fie rentabil.
  4. [Carburatorul l-am reglat foarte bine la un baiat alin in giulesti la autonet(daewoo) . Tipul se pricepe foarte bine, are cursuri facute pt carb de tico si e singurul de acolo care se pricepe,deci ... autonet-alin
  5. s-a umblat la carburator , am fost la daewoo cu ea si tipu e super priceput(aviz amatorilor de reglaje la carburator)... treaba e ca aia sunt super pretentiosi la rar si vor si spaga in principal...apropo masina e de vanzare , poate auziti pe cineva.
  6. Problema este ca nu ies noxele pe benzina, iar cand te duci la rar iti verifica si gazul si benzina... deci in concluzie nu ma mai duc. Consumul este de 7%, eu zic ca e destul de bine. Mutarea gaz/ benzina se face usor , din mers. Singura grija este sa o opresc seara pe benzina pentru ca dimineata sa porneasca usor pe benzina,lucru obligatoriu pt ca motorul sa nu aibe de suferit(pornirea se face aproape obligatoriu pe benzina).De tras trage la fel pe benzina ca si inainte, nu sunt schimbari.
  7. Varianta de rezervor in locul rotii de rezerva este pt matiz(primele nodele) si pt alte masini , la tico nu merge pt ca nu are loc. Instalatia e poloneza , are garantie 18 luni sau 50000 km. Pretul nu include rar. Eu nu am trecut-o in cartea de identitate pt ca am auzit ca la cap noxe se trece f greu. Treaba e ca nu te intreaba nimeni daca e trecuta in carte. Eu o sa merg la rar cand o sa am niste bani de spaga pt ca desii instalatia e omologata nu imi ies noxele.
  8. Vreau sa spun ca inceputul a fost mai greu... si pt ca mesterii sunt romani a trebuit sa o reglez de vreo 20 de ori in 5 zile serios.In cele din urma mi-a reglat-o un mecanic de cartier si acum merge brici. Instalatia a costat 8,8 mil cu tot ce trebuie la autogas romania. Acum am setat-o pe consum , are demarajul mai lenes dar la inceput cand am pus-o, aia o reglasera de nu simteai diferenta intre gaz si benzina , doar ca atunci consuma 9-10 % si nu era nici o afacere. In mare eu zic ca merita investitia mai ales ca eu unu merg 100-150 km zilnic.
  9. In primul rand vreau sa va salut pe toti cei din forum. Vreau sa va spun ca citesc cu f mare interes toate sectiunile site-ului. Ceea ce eu am facut si cred ca ar interesa pe f multi este faptul ca am montat o instalatie GPL pe Tico. Rezultatele sunt f bune... vreau sa va spun ca merg cu 120000 lei / 100 km. Totul este ok , chiar si cu spatiul din portbagaj am rezolvat deoarece am montat o butelie de 18 l care nu ocupa decat 1/3 din vol total. In rest pt alte informatii va raspund cu cea mai mare placere , voi intrebati-ma.
  10. In primul rand vreau sa salut pe toata lumea din club... sunt nou printre voi. Acum vreau sa il intreb pe tipul cu husele daca omul lui poate sa imi retapiteze scaunele(in loc sa pun huse) , si daca da cam cat ma costa si cum luam legatura.
 

×
×
  • Create New...