Jump to content

woy

Membru
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About woy

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz E A/C
  1. Daca e Matiz cu motorizare Euro II sunt mari sanse ca fenomenul semnalat de tine sa se datoreze proastei functionari a supapei de recirculare a gazelor arse reziduale (EGR). In general, daca te duci in service prima tentativa de remediere a acestei malfunctionari este supraturarea motorului in scopul curatarii supapei . Nu mai cita postul anterior!
  2. Deschiderea de portbagaj am pus-ao odata cu alarma si inchiderea centralizata si comanda ei nu e prin buton instalat in interior ci prin telecomanda alarmei. A fost in jur de 25 de euro toata treaba. Cu ocazia asta eu mi-am anulat accesul prin cheie si o deschid doar din telecomanda. Pentru detalii referitor la oglinzi da-mi si mie pm te rog
  3. Pentru actionarea proiectoarelor la Matiz, va propun eu o solutie simpla si de impact estetic. Pe consola centrala, aliniat cu butoanele eliptice pentru actionarea lampii de ceata si a avariilor exista si un al treilea fara nici o functionalitate. Pentru cei care nu vor sa se complice cu un sistem de actionare cu releu de retinere ca cel al lampii de ceata pot cumpara un buton de avarii si, daca tin la estetica inca un buton ca cel pentru ceata pentru a schimba capacele intre ele. Butonul de avarii are avantajul ca odata apasat tine circuitul cuplat si nu mai e nevoie de releu suplimentar. Punandu-i-se capacul de buton de ceata obtinem o linie simetrica de comanda cu trei butoane lampa ceata/avarii/proiectoare, toate iluminate de becurile din interior si nu mai e nevoie de butoane inestetice sau de schimbarea blocului de lumini cu unul prevazut cu switch pentru proiectoare (merge si de Nubira).
  4. Salutare tuturor, sunt nou pe acest forum (nu atat eu cat a mea sotie care este posesoare/pasionata de Matiz, eu fiind cu treburi cel putin la fel de "grele"...batrana "frantuzoaica" Dacia 1300 ). Din diverse considerente si aici unele de notat ar fi ca nu-mi plac sub nici o forma stergatorul geamului de hayon(in ciuda functionalitatii de necontestat) si nici finitiile de usa ce echipeaza matizul incepand cu SE-ul, am optat pentru un E A/C, care se poate transforma intr-o masina aspectuoasa si extrem de functionala (voi pune niste poze in viitor). Din pachetul de confort imi lipseste incalzirea oglinzilor, ca sa nu mai spun de un sistem electric de reglare a lor, drept urmare as fi tare interesat de varianta de incalzire a lor. imi poate spune cineva daca solutia tehnica aleasa este una fiabila si mai ales unde poate fi facuta aceasta adaptare? Ca o noutate, sau poate stiti deja, de la inceputul acestui an se comercializeaza matizuri echipate cu motorizare euro III (vreo doi caluti putere pierduti pe drum) si imobilizator electronic pentru motor, modificari ce au crescut preturile cu 300 E pentru Van si E si 400 E de la e A/C in sus. Astept si eu ceva vesti referitoare la oglinzile incalzite (chiar si pe PM). Incerc sa atasez si o prima poza. Pentru mecmar...Alarm Service este in bucuresti pe Drumul Sarii, vis-a-vis de oficiul starii civile sector 6 (eu tot ce am pus pe masina dpdv al muzicii alarmei, deschidere de portbagaj cu ei am facut, fiind specialisti in Matiz ). Ultima noutate aparuta ar fi incalzirea penru scaunele fata si care costa aproximativ 6 milioane
 

×
×
  • Create New...