Bine v-am gasit pe voi toti.
Sint posesorul primului Daewoo Lanos din Romania.
Stiu asta pentru ca la 01.08.1998 cind l-am introdus in tara
si am fost cu el la RAR a trebuit sa mai astept 3 zile pina
au venit specificatiile din Korea, sa-l bage pe computer.
L-am cumparat de la Budapesta, productie koreana.
Modelul 1.6 SX 16V 108 cai m-a costat atunci cu citeva optiuni,
7800 USD, la acea vreme Cielo SOHC era 12600 USD la noi.
L-am adus aport la capital social al firmei, ca atare n-am platit
decit vreo 3 milioane taxa de drum la import.
Am primit 3 ani garantie la masina, la noi era doar 1 an garantie.
Surprinzator sau nu, garantia nu a fost valabila in Romania, avind
in vedere ca acest model nu se vindea in Romania.
Am vorbit chiar cu directorul de service de la Daewoo Craiova, l-a durut
putin in cot. Oriunde in Europa mi s-ar fi stricat masina, as fi beneficiat
de toate facilitatile unei garantii autentice.
Norocul meu, ca fiind din Cluj, Debrecen era la doar 300 de Km pentru revizii.
Ce pot sa zic dupa 6 ani si jumatate si 82,000 Km?
Eram pe cale sa vind masina, pina cind am gasit in mod miraculos acest forum
si sper sa renunt la idee.
In 6 ani am schimbat 4 tobe de esapament spate si 2 intermediare,
2 seturi de bujii, 1 injector, 4 telescoape (ma plingeam celor de la service
ca masina nu are stabilitate in curbe, fiind cu 25 de cm mai scurta decit
Cielo, si mi-au bagat pe git 4 telescoape Sachs pe gaz, cu care n-am rezolvat
chiar nimic), si un set de cauciucuri, originalele Hancook m-au tinut 4 ani,
apoi Firestone abia 1 an si jumatate.
Pot sa spun ca nu am calarit masina exorbitant, 82,000 in 6 ani si jumatate
e chiar putin. In Ungaria am avut curaj sa apas acceleratia pina la fund,
am ajuns la peste 200. Cit nu stiu, pentru ca la 200 mi se termina kilometrajul.
Dar doar o data. Si eram singur.
Un calcul de consum nu i-am facut niciodata... dupa ce ai luat-o, ce mai conteaza?
Daca papa prea mult, te duci si-o dai inapoi?
Sint foarte multumit de masina si de performantele ei. Singurul lucru care
pot sa i-l reprosez este tot mai frecventa dereglare a IAC-ului, ajung cu relanti-ul
la 1300, apoi 1500, pina la 220, si ma duc la service apoi sa-mi reseteze computerul
de bord. Urmeaza sa citesc sfaturile voastre in acest sens. Sper sa-i dau de capat si
sa ramin ca Lanos-ul meu, mic si sprinten.
Toate cele bune..