Jump to content

pisicaverde

Membru
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About pisicaverde

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Kalos
  • An
    2005
  1. Uneori logica rutiera e ciudata. Raspuns final-final: DA. Beneficiezi si de Casco, si de RCA. Asta pt. ca la momentul producerii accidentului aveai talonul asupra ta, nu era retinut, deci era functional. Ca l-a luat politistul dupa 10 minute, e alta poveste, e post-factum, in clipa accidentului talonul era ok. Expirarea ITP-ului nu invalideaza talonul, doar politistul poate sa faca asta. E adevarat ca si cei de la Allianz au avut nedumeriri, probabil e o situatie mai rara. Multumesc pt toate raspunsurile
  2. Multumesc frumos pt raspunsuri. La Allianz au zis ca daca in procesul verbal nu scrie ca accidentul s-a datorat motivelor tehnice (frana, directie, semnalizare, etc) atunci e ok, se poate acorda despagubirea. Ziceau ca esential e ca accidentul sa nu se fi produs din probleme care tin de itp... teoretic derapajul nu prea intra la categoria asta... Sa vedem. Luni sau marti fac constatarea de la asigurator, revin cu detalii.
  3. Buna ziua tuturor, Am avut ghinionul sa derapez si dau cu Kalos-ul in fundul unui Megane. Cand a venit politistul, a constatat ca am ITP-ul expirat de prin august 2007 (eu uitasem complet ca trebuie sa fac inspectia). Zilele astea trebuie sa fac constatarea la asigurator (Allianz) pentru avarie ; e posibil sa nu pot beneficia de Casco, din cauza ca la momentul accidentului masina nu avea ITP-ul la zi? In contractul de asigurare zice ca nu se acorda despagubirea, daca: r) pagubele produse autovehiculului, în cazurile în care: - autovehiculul nu avea certificat de înmatriculare valabil sau o autorizaţie de circulaţie valabilă; Un amic mi-a zis ca acelasi lucru se aplica si la RCA--- pentru bara din spate a megane-ului... A patit cineva chestia asta? Si daca da , exista vreo solutie ? Multumesc frumos
 

×
×
  • Create New...