Jump to content

ovidiu88

Membru
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

About ovidiu88

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Timisoara
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2004
  1. Salut.O rugaminte am la un posesor de Lacetti.Daca poate sa faca o poza cu pozitia si locul de prindere a claxonului.L-am demontat pe cel original si acum ca vreau sa-l montez inapoi dupa ceva timp, nu mai stiu unde se prinde.Ms
  2. Sal.Am avut si eu problema asta.Am un Lacetti din 2008,1.4 cu vestitul motor F14D3.S-a aprins pentru prima oara la finalul anului trecut,la 30000 km.Eroarea P0300.Am fost la service la reprezentanta Chevrolet Timisoara si verdictul a fost ca necesita schimbarea supapelor.Cand am auzit cat costa operatiunea m-am inmuiat.Problema este doar la 8 supape,nu mai tin minte care,admisie sau evacuare.N-am vrut cu niciun chip sa ajung cu ea in service sa-mi desfaca motorul bucati.Initial am schimbat bujiile si rezultatul a fost acelasi.La plecare,dimineata,dupa 200 metri se aprindea MIL.Bine ca m-am oprit la timp cu schimbatul,unii ziceau de fise,altii de injectoare,bobina...Intr-o zi am bagat un flacon de Liqui Moly injection cleaner si am mers nu mai mult de 40 km in forja si aici ma refer nu la turatii de 4-5 mii ci de 6-7.Am ajuns acasa cu MIL-ul aprins,am oprit motorul si a doua zi când i-am dat cheie nu s-a mai aprins.Si au trecut de atunci 4 luni si am prins si temperaturi negative in ianuarie si tot nu s-a mai aprins.Acum vede des turatii de 4-5 mii in oras.Pentru mine viteza 4 si 5 nu exista in oras.Deci totul s-a rezolvat cu 20 de lei.Singura curiozitate e daca iarna urmatoare se va mai aprinde..Paste fericit tuturor.
  3. Ai cumva si intrerupatoarele de la plafoniera care se monteaza la usi? Ca sa mi le dai si pe alea. O sa incerc sa caut pe cineva din Bucuresti, ca sa i le dai.Sal
  4. Partea din stanga,in spatele soferului cum ar veni.Atasez si o poza ca sa-ti seama daca asta-i.Sal
  5. Sal.Ma intereseaza mecanismul de inchidere de la usa din spate.Este de culoare alba si se vede prin gaura care este acoperita cu un abtibild negru.Acel suport sau ce este,are o ureche care este actionata de tija de la inchiderea centralizata si la mine s-a rupt si prin urmare nu-l mai trage pt a ridica butonasul.Ai asa ceva disponibil,l-am cautat pe la magazine dar cica nu se mai fabrica.Ms
  6. Sal.Am si eu o problema.Am un Lacetti de 1.4 si cand accelerez,la schimbarea vitezei calc ambreiajul si atunci motorul se tureaza putin si apoi incepe sa coboare turatia.De asta trebuie sa astept o secunda ca sa scada turatia,altfel,daca cuplez treapta imediat simt un soc.E normal? Motorul e ca nou,are putin peste 3000 km.
  7. Salut.Am si eu o problema,nu mare,la usa din spate.Am inchidere centralizata montata ulterior si mi s-a rupt o chestie din plastic,clema,suport ce-o fi,care actioneaza butonasul de blocare.Tija aceea are un carlig,ce trage de aceea clema.E o chestie alba care se vede daca se deschide usa din spate si se vede un abtibild negru ce se dezlipeste si apare prin gaura de la usa.Daca are cineva chestia aia,daca poate sa ma anunte,o cumpar.Am fost la magazine,sroturi,nimic...Si-a montat cineva anvelope de 155/80/13? S-a ridicat masina de numa,au talon mare,am vazut din astea pe Fiat Panda.Le-am cumparat pt ca m-am saturat de galmele pe care le faceau cele originale din fabrica.Chestia e ca daca virez la maxim ating usor in caroserie,dar tot cred ca merita.Viteza e acum reala,m-am uitat pe gps,inainte era cam cu 3-4 km mai putin decat arata pe bord.Am un matiz E a/c din 2004,45000 km,nici o problema majora,s-a spart vasul de expansiune,inlocuit in 5 min in fata blocului.N-are nici macar un strop de rugina,nu inteleg cum se plang unii de asta?! Sunt foarte multumit de masina,merge ata.Salutare
  8. Salutare.Problema mea este urmatoarea:de vreo 2 zile bag cheia in contact,o invart putin R/cd-ul porneste si cand face primul click i se ia maul.La fel cand opresc motorul,cd-ul nu merge,iar dupa ce face ultimul click vine curent,pe dispaly imi arata ''see you'' si se stinge.Daca inainte sa pornesc motorul tin cheia inainte de aface primul click r/cd-ul merge.Ati mai intampinat problema asta,este din contact sau poate doar un contact imperfect sau vreun fir slabit.In rest totul merge,volanul se blocheaza,contactul arunca cheia si toate cele.Se poate face ca r/cd sa fie legat la tensiune,fara a fii nevoie de introducerea cheii in contact? Este greu de umblat la contact,nu vreau sa dau foc la masina ? Daca stie cineva,va rog ceva help.Ceao
  9. Merci mult de raspuns,am gasit repede furtunul,nu era infipt in stut.Multumesc pt. raspunsul prompt bishnitzarule. .Ceao Smailmiami,a/c a venit din fabrica,insa se pare ca nu am cautat indeajuns de bine.Am ajuns pana acolo incat nu mai foloseam a,c din cauza apei.Bine ca s-a rezolvat asa de usor.
  10. Va rog sa ma ajutati cu o problema care apare atunci cand a/c este pornit si anume apare apa pe presul din dreapta si sub el.Am citit intr-un post mai devreme despre un furtun,dar nu vad decat un stut dar nici urma de furtun,cum dau de el?Vad acolo doar o cutie care e prinsa cu niste suruburi,trebuie sa desfac capacul sa ajung la el?.Ma dispera faptul sa tot scot presul ca sa las apa sa se evapore.As trage mocheta dar asta insemna sa desfac si plasticul ce o tine.Dati-mi un sfat va rog.Merci.Ceao
  11. Salut.Azi,pe caldura,mergeam cu a/c pornit la trapta II prin oras.Dupa un drum de aproximativ 8 km ajung acasa si ce vad? Pe presul din cauciuc de la pasager era o dara de apa si in mijlocul presului apa adunata cam cat intr-o seringa de 1o ml.Ma uit sub bord si vad ca picura apa dintr-un loc care semana cu o teava.Ma intreb cum ii posibil ca evacuarea sa se faca in masina? La alte masini care stau cu motorul si a/c pornite vad ca se formeaza sub masina o mica baltuta.Sau ar putea fi de vina vreo garnitura sau vreo teava sparta.Am oprit aerul s-a oprit si picuratul..Dar chestia aia arata ca o teava care se termina sub bord si parca ar fii facuta pt. asta.Am bagat mana peste tot si doar din teava aia iesea apa,in rest tot era uscat.Daca ma puteti lamuri si pe mine v-as fii tare recunoscator.Matizul este E a/c din 2004,euro 2,cu 21000 km.Si spuneti-mi daca bujiile NGK BPR5EY sunt bune la matiz,ca am cerut bujii de matiz si asta mi-au dat.Ceao
  12. Salut.Am un matiz E cu 19000 km si imi pare ca se aude prea tare tacanitul motorului.Dar culmea ca nu se aude tot timpul ci doar in anumite plaje de turatie.De exemplu bag a 3 la 40 km/h si pe la 45-50 se aude tacanitul,dupa care dispare daca viteza creste,la fel face si cand scade in a 3 viteza,la 45-50 se aude iar.Daca merg constant cu 45-50 km/h se aude permanent.Eu am mai ascultat prin oras alte matizuri,se aude ceva tacanit dar nu-mi dau seama daca fac la fel in mers.Ma deranjeaza ca se aude prea tare in habitaclu.Poate asa facea si inainte,dar mergeam cu muzica si nu-mi dadeam seama.Tacanitul asta e cumva din categoria ''asa face toate?'' La matiz se pot regla culbutorii sau tachetii,ce o fi avand el.Ulei am bagat 5w-30 valvoline XL-III de 70 ron/L si de la ultimul schimb,adica 5000 km n-a scazut nivelul pe joja nici macar 1 mm,tot la maxim e.Folosesc doar filtre Mann.In plus s-a crapat vasul de expansiune chiar la imbinare,deci un pic sub maxim,deci cred ca mai duce daca nu se mareste crapatura sau nu depasesc nivelul.Si as dori sa stiu unde-i filtrul de benzina si daca usor de schimbat in ''fata blocului''.Totusi faza cu tacanitul ma deranjeaza cel mai tare,lamuriti-ma si pe mine cum ii? Daca aveti pareri,opinii,sugestii le astept cu interes.Merci
  13. Daca o bagi in viteza si nu pleaca de pe loc si se aude uruitul de care vorbesti mai mult ca sigur ca e planetara.Asa am patit si eu o data,dar s-a intamplat le plecarea de pe loc cand este solicitata mai mult planetara.Trebuie tractata pana la un service.Banuiesc ca dadea semne de slabiciune mai din timp,ca altfel a cam greu sa se rupa asa dintr-o data.Am vazut pe un site ca un cap de planetara este 114 lei.Teoretic nu se schimba greu,cumperi kit burduf planetara,vaselina,colier daca nu-l poti folosi pe acelasi si cauti un mecanic.Spor.
  14. Salut.Am un Matiz din 2004 cu 17000 km si aseara cand veneam spre casa,la un moment dat,cand am ajuns la semafor,am luat piciorul de pe acceleratie si ce sa vezi,aproape sa moara motorul,apoi si-a revenit la normal.Accelerez usor din nou si cand revine scade din nou ralantiul pt o fractiune si apoi isi revine.Si tot asa,accelerez brusc,iau piciorul si intai scade turatia poate pe la 500 pt foarte putin timp si apoi isi revine singur la normal.Asta se intampla cu farurile aprinse.Sting farurile si culmea,nu mai facea asa.Sunt becurile normale cu care a venit masina,deci nu consuma mai mult dintr-o data.Am aprins farurile si din nou aceasi chestie.Sa se fii dus bateria sau alternatorul,nu mai incarca la parametrii normali? Poate ma lamureste si pe mine cineva.De pornit porneste la prima cheie,oricat de frig ar fii.Ceao!
  15. Salutare.Am un maty din 2004 cu 15 mii de km.In timp ce conduceam noaptea pe un drum ce nu-l cunosteam cu 100 la ora am trecut in viteza peste o cale ferata industriala nesemnalizata.Faza e ca acolo drumul era foarte rau.Dupa ce a bubuit de am crezut ca mi se rupe masina,am indoit ambele jenti de pe partea dreapta,cu galmele aferente,au sarit si plumburile,am continuat drumul,dar imediat dupa asta am observat ca pe drum drept trage usor,dar foarte usor,dreapta,iar la curbele la viteza mica spre dreapta volanul nu mai revine la pozitia initiala.In rest,altceva nu se aude,batai sau altceva.Ce-i de facut? Trebuie sa reglez unghiul de fuga? Sa echilibrez jentile? Ii afectata caseta de directie?
 

×
×
  • Create New...