conasu
Membru-
Content Count
11 -
Joined
-
Last visited
About conasu
-
Rank
Forumist
- Birthday 01/05/1960
Contact Methods
-
Gender
Male
-
Yahoo
tascauion@yahoo.com
Profile Information
-
Location
tg-jiu
-
Din
tg-jiu
-
Auto
chevrolet
-
Model
kalos 1,4/16V
-
An
2005
-
Nr. Inmatr.
gj60psm
Recent Profile Visitors
798 profile views
-
PRET: 420 LEI MANOPERA: GRATIS(client fidel) DURATA: idem Cipri garantie: 1 an si 6 luni!
-
gata. am schimbat-o. m-a costat 420 lei doar sonda, manopera gratis din partea casei! am si garantie de 1 an si 6 luni.
-
gata... am schimbat profilul de unde se vede ca am motor de 1,4/16V. conectorul este de 4*1 la ambele. sa vad ce fac maine. oricum exclud aceasta posibilitate de cumparare.. va mai aduceti aminte de cirnati,... de craciun, ... de copilarie?.
-
multumesc. mufa e cu 4 fire in linie. merg in service ca sa imi puna si testerul. sper sa am de unde alege sonda.
-
la asata ma gindeam si eu. si la bosch
-
-
mda. scule am , habar n-am daca trebuie chiar o cheie speciala pentu sonda. intre timp am facut ceva masuratori si descoper ca prima sonda are rezistenta arsa/intrerupta. la a doua sonda valoarea rezistentei e de cca 13 ohmi intre firele maro. daca le desfac ca sa le schimb intre ele oare nu se rup/e firele/sonda?. mai bine scot banul si merg in service. deja am vorbit pentru luni dupa ora 12. cica au pe stoc de la 260 la 420 lei. n-au spus de la ce producator. cica sa ma duc cu masina sa o puna pe tester si sa vada de la ce i se trage MIL_ul ca ar mai trebui ca actuala sonda sa mai ara viata iar daca e bolnava sa o mai bibileasca... etc. astept ceva pareri de la voi despre ce sa pun. exclus sonda originala gm care s-a dus la 67k. exclud oferta chevrolet(25% reducere din 720 lei daca o montezi la ei . gresesc?
-
maestre.. mai sper sa nu fie EA. ca e scumpa si e criza... o fi doar mufa. n-am decit 67k. doar atat sa tina?
-
nuuuu... ca mai am o problema cu relanty_ul. uita-te aici maestre. http://www.gmclub.ro/forum/index.php?/topic/1976-aprindere-mil-engine-check/page__view__findpost__p__492585
-
salut am si eu MIL... aprins de ceva timp. . problema vine de aici. ca sa ma puteti ajuta mai adug citeva poze si inca doua: cu motorul rece si cu motorul cald cind incepe sa nu imi scada relanty_ul. cresterea turatiei se datoreaza pedalelor date de mine la tendinta motorului de a muri, pe cea a sondei 1 nu o pot explica. mentionez ca am curatat cit de cit IAC_ul si am umblat la mufa sondelor lambda(scos-bagat). intentionez in weekend sa curat cu simt de raspundere tot IAC_ul, mufele cu spray. altceva?
-
de ce?. ce probleme/simptome ai avut?. te intreb pentru ca ma paste si pe mine aceasta inlocuire. uite!...