Jump to content

dannek

Membru
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About dannek

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 06/08/1966

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    dmarrek@yahoo.com

Profile Information

  • Din
    Braila
  • Auto
    Opel
  • Model
    Astra G caravan
  • An
    2002
  1. o parte din colegii mei au masini daewoo(espero, nubira) si pentru ca ele consuma cam multa benzina ne intrebam daca se poate pune motoare diesel pe aceste masini, daca cineva a incercat macar teoretic asa ceva. normal ar trebui sa mearga motoare de opel
  2. da am incercat si eu treaba cu borna dar este pentru putin timp????? zile trecute iar s-a turat(1600) si nu stiam ce sa-i mai fac, am scos mufa de la senzorul de acceleratie(5 secunde) si normal s-a aprins becul in bord, dupa ce am pus mufa inapoi si-a revenit relantiul la normal iar de trei zile nu a mai facut numic. sa o scuip sa nu se deoache totusi trebuie sa aiba o cauza logica
  3. daca tot imi modifici tagurile dece nu imi dai si o solutie pertinenta la problema mea. am vorbit cu fostul propietar si la rindul lui a mai schimbat si el cite ceva pe la motor si tot la fel facea cind vrea se tureaza cind nu vrea nu se tureaza, din auzite se pare ca i-a soptit un mecanic ca are "ceva"(dar de lene nu a cautat) fisurat pe unde trage aer fals si de aceea se tureaza cind si cind. ce spune-ti poate fi de la asa ceva. multumesc!!
  4. unde este senzorul asta , adica pozitionat. astazi de exemplu nu s-a mai turat, are toane NFS: E al doilea post la care iti modific tag-urile. Fii si tu mai atent te rog.
  5. Ca sa merg la service trebuie sa imi fac programare, dupa aceea trebuie sa ma invoiesc o zi de la munca si cel care pune testerul nu imi spune ce are ce parametri a cititi bla...bla bla... ca si rindul trecut numai ca am avut un bec aprins. Ma gindeam ca poate o rezolv asa cu ajutorul vostru si a celor care a mai patit asa ceva nu sa le fac punga mare la cei de la service. Cred ca de aceea exista forumul Multumesc???
  6. Am fost la service daewoo si au pus testerul dar nu mi-au spus ce eroare a fost. Inainte sa merg la service Daewoo am fost la alt mecanic si mi-a aratat unde este Iac-ul si a scos borna de la el si normal ca s-a aprins becu ca nu a mai vazut Iac-ul. a resetat calculatorul l-am mai resetat si eu de nustiu cite ori , am spalat tot ansamblul clapetei de acceleratie am schimbat si iac-ul si tot degeaba se tureraza cind si cind si numai cind este calda (70"-80") acum mi-a dat cine va un senzor de clapeta de acceleratie pe care am montat-o si a mers 2 zile bine si acum vad ca face iar figuri Ce a mai ramas de facut ca sa mearga . Multumesc!
  7. IAC-ul l-am montat in service. l-am schimbat pt ca toti(si pe forum) spune-au ca el ar fi devina, cel vechi mai fusese curatat si tot la fel relanti mare. Ce spui tu trebuie sa merg iar la service, eu sunt invatat sa le fac eu daca se poate. Mai citeam ceva de electrovalva PCV are si ea rol la relanti ???pe unde vine situata
  8. Am mai postat acet lucru dar nu mai ajut prea mult. Relatiul sta undeva la 1400 ture cind se incalzeste masina, am cumparat iac nou minunea atinut 3 zile acum face la fel, am schimbat si senzorul clapetei de acceleratie(sh) si tot la fel 3 zile a tinut minunea. De la ce poate fii. Nubira 1 wagon 1.6 16v NFS: Te rog, nu mai scrie cu majuscule! Ti-am modificat eu mesajul asta, da' e ultimul!
  9. Salut , am fost in graba la un service Daewoo si a pus testerul pe masina unde a descoperit o eroare(bec aprins in bord). A resetat calculatorul, si acum dupa o saptamina a inceput sa faca din nou, sta relantiul in stationare si cald motorul in 14-1600 ture , mai mai trebuie facut. Multumesc :blink:
  10. Salut merci pentru mesaj dar vreau sa scot borna ca sa resetez calcul ca imi sta relantiul mare si la service fara vreo 50-100 nu iti spune nimeni codul. Poti sa-l trimiti pe adresa dmarrek@yahoo.com. Multumesc si sarbatori fericite!!
  11. De la cine am cumparat nubira mi-a spus ca a piedut hîtiuţa cu codul de la casetofon. Ce fac în momentul în care schimb bateria, ce cod sa introduc. Multumesc!
  12. Cînd se încalzeste stă în 12-1400 un timp mai merg un timp scade la 800 pt putin timp iar dupa aceea creste iar? Nu are o perioada anume dar mereu cind este cald? Am sa merg la service sa mai curete iac.? Sper sa fie numai acesta sa nu schimb ceva. Un amic spune ca, clapeta de acceleratie are un motoras si s+ar putea sa fie blocat ala??
  13. Masina este luata din Braila! La ultima revizie scrie ca a fost curatat IAC, cablul este bun nu prea ma pricep, inainte am avut un diesel de care am fost fff multumit dar a picat asta si nu puteam sa refuz??
  14. Salut am achizitionat recent o nubira wagon de 1,6 16 v, vechiul propietar mi-a spus ca singura problema a iei este ca relantiul cind si cind dar mai mereu sta la 1200;1400 turatii cind este calda. A fost la service i-a curatat IAC dar tot asa merge ce poate fi. Masina are reviziile la timp si la reprezentanta. Dar citeodata mai scade si la 8-900 dar mai tot timpul sta la 12-1400 turatii. Ce pot face ?? Multumesc
 

×
×
  • Create New...