Jump to content

danniutzu

Membru
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About danniutzu

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    bucuresti
  • Auto
    daewoo
  • Model
    tico
  • An
    1999
  • Nr. Inmatr.
    B-33-SJS
  1. Salut, am doua saptamani de cand am montat pe un kalos 14.16v inst gpl cu electronica stag 300+ 1. impresii: masina merge f bine (depinde de gasul pe care il pui. eu pun butan ca ala ma incalzeste cel mai mult) 2. consum nu pot sa raspund clar la aceasta intrebare. in principiu oras 12.5 / mixt 10-11 (fac abstractie de benzina consumata pana la indeplinirea conditiilor de comutare gaz) 3. concluzii generale. este o afacere buna daca faci un nr de chilometrii (oricum odata pe gaz o sa tinzi spre mai multi km) dar mare grija la montaj si mai ales la reglaje. mana celui care o monteaza e f importanta la fel si cea a celui care o calibreaza (neaparat static+ in mers pt corectii) acum pt ca s-a discutat mai sus: dif intre stag 200 si stag 300 in mare o reprezinta carcasa + nr de cilindri (6 versus 8). dar pe langa acestea pt cei din service mai sunt diferente cum ar fi posibilitati de ajustare, regimuri limita de trecere pe benzina + regim de bucla inchisa cu calibrare permanenta in mers (se vede din schemele celor doua electronici) consum. a nu se uita ca pornirile se fac pe benzina deci in primul rand mai ai si un consum de benzina. astfel cand faci media trebuie sa aduni si cantitatea de benina, sau in functie de perioada a anului sa estimezi cate porniri faci si cam cat te deplasezi la fiecare pornire pana trece pe gaz. odata aflate vei vedea ca din nr total de km mai trebuie sa scazi un pic inainte sa vezi consumul doar gpl. acestea fiind spuse consider ca daca transformam in bani castigi real cam pe la 11-13ron/100km. deci real amortizezi cam pe la 20-25k
  2. urmarind acest topic am ajuns la urmatoarea conlcuzie si anume ca sunt 2 tabere: 1. tabara celor pro (sunt cei care si-au montat si care nu au avut decat cuvinte de lauda, eventual probleme de reglaj etc) 2. tabara celor contra (sunt cei care nu au montat asa ceva. nici un contra nu a avut instalatie (si nu pe dacia 1310), sa zica ca nu merita deoarece a avut x,y probleme) ca si info preturile pt instalatii euro 3-4 se misca in jurul valorii de 2500 RON MONTAJ INCLUS, de la tomasetto stag 200-marinni- landi r. recunosc vorbesc de preturi pentru chevroletul meu kalos 14 15v (ma interesez sa imi montesz si eu) pentru cei interesati de preturi exista si "kituri personalizate" sau asa zice vanzatorul cu pret aferent fiecarei masini (brand/model). nu am sa dau nume ca se considera reclama. pentru probeleme la care doriti raspuns recomand calduros un form alternativ "nordservice" la sectiunea forum unde moderatorii raspund destul de la obiect la orice intrebare.
 

×
×
  • Create New...