Jump to content

johnny72

Membru
  • Content Count

    113
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About johnny72

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    CRAIOVA
  • Din
    Craiova
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveo 1.2 sedan
  • An
    2006
  • Nr. Inmatr.
    definitiv
  1. Du-te in service si rezolva-o pe garantie.Eu am schimbat-o in garantie fiindca avea un zgomot de frecare. Nu era pe stoc si au comandat-o la reprezentanta in Ungaria.A durat o saptamana pana a venit.
  2. As merge tot pe Mobil adica Mobil 1 5W30 SuperSyn dar imi este frica ca dau o gramada de bani si ma aleg tot cu ulei turcesc in motor, din ce am mai citit eu si am mai intrebat si alti colegi de pe forum as merge si pe varianta Valvoline SynPower 5W30, dar pe asta nu stiu de unde sa il achizitionez din Craiova,in cateva supermarketuri pe unde am fost eu nu il aveau.Am mai citit pe un configurator pe un site dedicat uleiurilor ca recomandarea Castrol pentru motorul de Kalos 1.2 8v este Castrol Edge 0W30, nu stiu cum sa comentez asta.Iar uleiul mid-range recomandat castrol este Castrol Magnatec 5W30.Acum ramane si varianta mai ieftina ulei GM 5W30 la 1 milion si ceva pe care l-am gasit la un magazin din Craiova ( nu stiu daca am voie sa ii dau numele ).Eu in ultimul an am facut numai vreo 7 mii de km si nu stiu daca se merita o investitie mai consistenta intr-un ulei de firma.De actualul nu prea sunt multumit Mobil 5W40 probabil turcesc, pentru ca mi se pare ca motorul nu prea merge rotund la rece cand il pornesc.Mi-a placut mai mult cum toarce motorul unui coleg de serviciu care avea Castrol 5W40, apropo de 5W40 politica din service ca "e mai bun asta domne'".Oricum motorul mergea mai rotund si nu era asa baritonal ca al meu, poate alta calitate.Oricum, poate baieti de la service Rucom, care sunt sigur ca citesc acest forum dau dovada de fair-play si ne spun si noua muritorilor de ce se pune ulei 5W40 cand producatorul recomanda 5W30 sau 10W30 iar masina a avut primul ulei 5W30. Nu vreau sa fiu rautacios la adresa baietilor de la Rucom, sunt chiar si niste oameni de isprava pe acolo care isi fac treaba, am insa acesta nelamurire si ei ar fi cei mai in masura sa raspunda. Poate au vreo adresa interna de la GM care a ajuns la concluzia ca pentru RO e mai bun uleiul 5W40 sau au o alta explicatie tehnica, nu stiu.
  3. taxa vama la aveo 1.2 luat in leasing in 2006 pe cinci ani, a fost calculata in septembrie 2009 si a reprezentat 7% din valoarea masinii adica 712 euro.Nu stiu cum au calculat-o masina a fost in contratul de leasing 9800 euro.
  4. Am incheiat eu leasingul anticipat, intreba-ma ce vrei sa stii.
  5. Mie mi-au pus in service la Aveo de 1.2 atat la prima cat si la a doua revizie Mobil 5W40 si vereau sa ma lamureasca si pe mine cineva cunoscator ce consecinte poate avea acest lucru si care este diferenta fata de 5W30 cat recomanda manualul.Acum se apropie revizia treia si vreau sa fiu sigur ca iau o hotarare buna sa schimb uleiul cu 5W30. Ce marca anume imi recomandati ?
  6. E greseala mea intr-adevar.Iti multumesc Salex.Am discutat cu un coleg la serviciu si mi-a explicat ca acele gauri de sub luneta au alt scop si anume de a egaliza presiunea din habitaclu.Insa eu traiam cu impresia ca pe acolo se prelinge fluxul de aer cald sau rece pe luneta si da mi-ar f i placut ca Aveo sa fie bmw seria 7.Mentionez ca pana acum nu mi s-a intamplat sa se abureasca luneta in asa hal ca dupa 10-15 minute de functionare a aerului cald pe dejivrare sa nu se rezolve problema fara sa fie nevoie de actionarea rezistentei.
  7. Salut baieti.Am si eu o problema cu dezaburirea lunetei.Pe ploaia torentiala de alalteieri am observat in timpul mersului ca la directionarea fluxului de aer pe pozitia dejivrare luneta ramane aburita.Am verificat si pe aeratoarele spate nu se simte fluxul de aer. E normal ? In manual scrie ca la actionarea vetilatorului pe modul dejivrare fluxul de aer e directionat pe parbriz si pe geamurile din fata si nu e pomenit nimic despre luneta.Nu bag mana in foc dar eu stiam ca fluxul de aer e directionat si spre luneta, spun asta deoarece eu obisnuiesc sa directionez fluxul de aer conditionat vara pe geamuri.
  8. Si eu la fel ma gandeam. Deci nu stie nimeni nimic ?
  9. Din pacate da, acum o sa le verific toate becurile cum se aprind si o sa revin cu amanunte.
  10. Nop, au intervenit meseriasii de la celebrul service din Craiova si au schimbat acum doi ani una din triplele spate.
  11. Nu vreau sa mai deschid alt topic, am si eu o intrebare pentru posesorii de Aveo sedan, e normal sa se aprinda lampile de reverse atunci cand tragi frana de mana ?
  12. Salut, Baileti am un procesor Intel PIV la 2.4GHz si acum vara lucreaza in mod normal la 55 de grade iar in jocuri temperatura creste pana la 65 de grade.E normal, adica nu e cam mult ? Si daca functioneaza un timp mai indelungat la 65 de grade de exemplu nu este daunator pentru procesor ? Ar ajuta un ventilator de carcasa sau altceva ?
  13. Scuza-ma puchi ca raspund asa greu am avut probleme cu netul.Pai am vazut singur ca e ceva in neregula la trecerea peste bumpere avea un scartait scurt indiferent de viteza.Pe urma scartaitul s-a accentuat se auzea si la alte denivelari si m-am dus in service.Baietii au fost foarte amabili si dupa numeroase ture in trafic si dupa mult spray cu vaselina au hotarat sa le schimbe. Din cate am inteles eu e o problema generala si nu s-au mirat prea tare, probabil ca e un defect de fabricatie la pisele respectine.Acum pot sa iti mai spun ca mi-a mai confirmat o persoana pe care nu o cunosteam si cu care am vorbit intamplator ca a schimbat bieletele antiruliu exact la 9k de km.Nu e ceva grav daca sesizezi la timp, dar mergand asa cu masina am inteles ca poate avea efecte grave.Si am descoperit scartaitul asta care la inceput mi s-a parut ca vine din spate datorita faptului ca Aveo e o masina foarte silentioasa si nu are greierasi
  14. OK, Myg bine ai venit printre noi. Si fiind primul meu post pe anul 2009, urez tuturor membrilor forumului La multi ani cu sanatate si km cati mai multi multumiti de masinile lor si fara evenimente ! On topic, acum dupa doi ani de la achizitia masinii ma declar foarte multumit de masina si nu regret alegerea facuta.Am facut numai 12k de km si am alimentat preponderent cu efix 95, ocazional cu carerra 95 insa nu am constatat nici o diferenta. Singura problema tehnica pe care am avut-o a fost schimbarea bieletelor antiruliu la 9 k km. Cred ca e o alegere buna tinand cont ca are un pret foarte, foarte bun, cel putin acum cu reducerea de 19% e un adevarat chilipir.
 

×
×
  • Create New...