Jump to content

SGK

Membru
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

About SGK

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 01/01/1986

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Iasi
  • Din
    Iasi
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz E-A/C
  • An
    2007
  1. Dupa starea pedalelor astazi a facut 49000 km. Si nu se mai vinde. Multumesc.
  2. Acum ca ne-am linistit: Cine liciteaza pentru acest Matiz 2007 suma de 9000 lei ?!?
  3. La peste 100.000 de km il dau si eu cu 1950 E Licitatia incepe de la 2000 E in sus. PS: Comparatia e subiectiva. Fiecare cumpara ce-si doreste si ce-i place.
  4. Facem licitatie! Cand se ajunge la pretul dorit o dau! Licitatia incepe de la 2000 E. Odata cu distributia am schimbat si curelele de A/C si alternator, antigelul. Fara rugina, taxa platita si nerecuperata. Masina nefumatori, fara accidente, vopsea originala, baterie noua Varta (abia ce m-a lasat cea originala Rocket )
  5. Daewoo Matiz, sept 2007, al doilea proprietar (cumparata de mine la 15. 000 km), AC, alarma si inchidere centralizata, cauciucuri iarna cu jante de tabla, cauciucuri de vara cu jante aliaj, linie audio Sony, schimb de ulei si filtre la fiecare 10000 km, distributie schimbata la 40000 km, fara rugina, taxa platita si nerecuperata. Tel: 0758941404
  6. Cu Mobil1 5W40 3000 x1 toarce ca o pisicuta. De cand folosesc uleiul asta masina merge foarte bine, se accelereaza constant, e silentioasa... intr-un cuvant sunt fericit cu uleiul asta.
  7. Matiz din 2007, varsta 27 ani => 310 lei/ 6 luni la Asirom. Insa asigurarea anterioara tot pe 6 luni a fost de 350 lei... enorm de mult.
  8. Eu mi-am montat o inchidere+alarma Thunder CA107 in "spatele blocului" in aproximativ 3 reprize. Intr-un weekend am montat toate cele 4 motorase, montat fetele portierelor la loc si apoi am scos firele prin burduful portierelor si pentru ca a fost tare migaloasa treaba aceasta din urma... m-am plictisit, asa ca urmatorul weekend am tras toate firele de la motorase pe sub scaune, praguri si aduse sub bord, montat si "goarna" siiii... iarasi m-am plictisit .... asa ca in al 3 lea weekend am tras fire de la baterie, semnalizari, contact, senzori portiere, etc si le-am conectat la unitatea centrala. Reglat un pic senzorul ala de miscare/vibratie si totul a mers si merge in continuare minunat!
  9. Sper sa te ajute daca nu ai montat inca inchiderea. cel putin asa am montat eu actuatoarele. Mai greu a fost cu astea ...
  10. Dupa 9 min a scazut de la 12,6V (masina nu a mai fost pornita de ieri) la 11.5V... cam repede nu?
  11. Astea le suspectez si eu! Singura solutie cred ca e demontarea alternatorului si verificarea puntii de diode si releul.
  12. Inca nu am reusit sa fac testul insa am prins o cadere de tensiune (s-a aprins martorul baterie masina fiind la relanti) si am un curent de 12.29V (la relanti).
  13. O sa vad maine cat de repede ajunge la 11.5V pe faza scurta. Dar de ce aceasta valoare? Si ce ar trebui sa rezulte din asta?
  14. Buna tuturor! Am si eu o "mica" problema , zic eu la un Matiz din 2007 cu vreo 27.000 km. Dupa ce pornesc masina la cateva secunde mi se aprinde martorul "baterie" in bord si imi scade putin turatia la relanti, as putea spune ca merge un pic neregulat relantiul. Insa daca accelerez de cateva ori dispare si totul e ok. Nu mi se intampla de fiecare data cand o pornesc dar am patit asta si cand eram in trafic la semafor masina fiind la relanti. Chestia asta mi se intampla dupa ce au fost uitate farurile aprinde in jur de 15 min si bineinteles nu a mai pornit decat cu ajutorul unui prieten care mi-a dat curent. Mentionez ca bateria este cea originala Rocket insa curentii masurati sunt: 12.6V cu masina nepornita, 14,7V fara consumatori si 13,9V cu consumatori. Nu am resit sa masor tensiunea la borne cand se aprindea martorul "baterie" de teama sa nu descarc bateria. Ce ar trebui sa verific ca sa stiu ce trebuie schimbat? (Bateria /releu /puntea de diode/perii..carbuni?!?!??!)
 

×
×
  • Create New...