Jump to content
 

Roko

Membru în rodaj
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About Roko

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 01/08/1980

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Slatina/Olt
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Captiva
  • An
    2008
  • Nr. Inmatr.
    Roșu... deocamdata.
  1. Acum sunt la service, am venit pe baterie, pt ca alternatorul la incarcare imi arata "0", aici vor sa imi comande alt regulator de tensiune, dupa ce acum doua zile l-au schimbat. Cu cel vechi mergea, dar se cam aprindea martorul "baterie" in bord.
  2. Buna seara tururor. Sunt proaspat posesor de Chevrolet Captiva, motor de 1991cmc, 110kw, an 2008, cutie automata. Acum o ora am avut exact aceasta problema la Captiva. Nu am stiut ce se intampla, fiind oprit pe marginea drumului, dar cu motorul pornit, s-au aprins senzori in bord(inclinatie, esp...), iar dupa 5 minute de relanti, masina fiind in modul park, a inceput sa tremure si s-a oprit. Nici nu mai puteam muta daca voiam din modul park. Nu a mai pornit deloc. A venit un prieten cu cabluri, mi-a dat curent si a pornit. Bateria scazuse la 11.44v inainte de pornire. Dupa pornire, a scazut la 11.38v. Dupa 5 minute de mers-pana acasa, a scazut la 10.30v. Bateria am pus-o pe redresor, iar in bord a ramas eroare aprinsa(Chek). Pusa pe tester au aparut doua erori: P0700 si B357A. Precizez ca am schimbat bateria de o saptamana(fusese una de 74ah(640 la pornire), nu incarca mai mult de 12.5v si se aprindea martorul de baterie, apoi am pus una de 95ah( cu 780 la pornire)). La service mi s-a schimbat regulatorul de tensiune de la alternator(IERI). AZI, s-a intamplat acest lucru de care am povestit mai sus. Imi puteti spune ce este de facut?
 

×
×
  • Create New...