Jump to content
 

Lavryc

Membru în rodaj
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About Lavryc

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    București
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Epica
  • An
    2007

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Niciodată sa nu spui niciodată!
  2. Am. Rezvat și cu problema cu pornirea rece, tot din aceasi siguranță era.. Mașina are 250 k, motorul merge impecabil, dar cum spuneai tu acele oringuri (garnituri de cupru) cam am smoala în juru lor, probabil le voi înlocui. Sincer, nu ma gândeam ca dintr-o siguranță sa am atâtea probleme
  3. Sfaturile sunt uneori bune, hai sa iți spun speța la mașină mea : Am cumpărat mașina în urma cu 1 lună, am ajuns acasă am pus tester ul pe ea avea 8 erori. 2 săptămâni m am chinuit, curată egr ul toți senzori curățați(alți schimbați), schimba clapeta accelerație (întra cumva în limp mode, nu se accelera mai mult de 3000 de ture și nici clima nu mergea). Ieri m am ambiționat iarăși sa desfac jumătate din ea, înainte de toate am zis sa ma uit la siguranțe. Am găsit o siguranța la motor de 15 amperi arsa ,am pus testerul pe ea si subit au dispărute toate erorile, inclusiv clima merge acum. Ca idee 4 mecanici vroiau sa mi schimbe 4 senzori, egr, și plus altele.. Acum. Mașina merge bine în afara de pornirea de dimineață, care o suspectez ca ar fi bujie sau oringuri le injectoare (menționez ca pompa îmi baga bine)
  4. Este posibil sa fie și din oringuri? Am văzut ca are puțin ulei pe la injectoare..
  5. Scăzute nu cred ca sunt temperaturile, dimineața la 10 grade nu ar fi o temperatura scăzută..
  6. Va salut! Am și eu o problema la Epica mea 2,0 vcdi la pornirea de dimineață, pornește foarte greu. Am mai schimbat furtunele,îmi păreau mie crapate cu gândul ca dezamorseaza pompa peste noapte, dar degeaba .Daca aveți vro soluție este bine venita!
 

×
×
  • Create New...