Jump to content

Filip90

Membru în rodaj
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

About Filip90

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira
  • An
    1999
  1. Filip90

    Daewoo Nubira `99

    Buna ziua, este primul meu post pe acest forum, si va salut cu respect. http://s1356.photobucket.com/user/Filip1990Bucharest/library/?view=recent&page=1 Am si eu un Daewoo Nubira achizitionat cu 1200 lei. Fiind o suma foarte mica masina este plina de probleme (ciobanita), nu are ITP si sta in curte. Am adus-o pe rotile ei. Am sa enumar problemele ei si as dori din partea dumneavoastra sa ma sfatuiti cu locuri din Bucuresti unde pot gasi ieftin piese second hand (ma refer aici la chestii ce nu tin de trenul de rulare - de ex. elemente de interior), si piese noi la pret ok ce tin de trenul de rulare (de ex. amortizoare). Defectiuni sesizate de mine: -parbriz crapat, butuc usa sofer rupt pe interior, tija lui este lipsa, celelalte 2 tije care actioneaza incuietoarea par indoite iar plasticul care le tinea in pozitie pe usa este rupt; -capota motor indoita fiindca balamalele erau gripate si a fost deschisa fortat - am curatat pamantul si le-am uns cu wd-40 - se deschide ok acum; -ventilator radiator clima (cel din dreapta) gripat, cablajul este taiat, ventilatorul principal este alimentat pe direct de la baterie, cand am luat masina erau trase 2 fire pana prin bord si trebuiau unite cu mana ca sa porneasca ventilatorul - pe moment am refacut improvizatia, am adaugat o siguranta un releu iar circuitul este actionat cu un buton din bord de dacie 1310 (are si bec si se aprinde cand este actionat). - Initial functiona doar geamul electric de la sofer, am desfacut fetele de usa, am uns culisele macaralelol cu wd-40, am facut 3 geamuri sa mearga (la usa fata pasager era desfacuta mufa alimentare). La al patrulea geam (dreapta spate) am gasit macaraua blocata cu 2 lemne si lipseau 2 suruburi care fixeaza geamul. Am scos lemnele, am gasit suruburile lipsa in cutia de acte - le-am pus - stranse nu prea tare altfel nu mai urca macaraua pana sus - suspectez ca ageamii care si-au bagat mainile acolo au strans suruburile prea tare caz in care macaraua nu mai are putere sa impinga geamul pana sus, au vazut ca nu e ok, si au blocat geamul. Cu suruburile reglate corect am facut toate macaralele sa functioneze - e drept mai lent fata de cea de la sofer, dar oricum pot fi folosite. - am martor de ABS aprins - nu m-am uitat sa vad ce are, urmeaza. - Tevile de benzina nu sunt fixate cum trebuie sub masina si sunt legate cu un colier de plastic - se poate vedea in pozele atasate in link-ul photobucket. - Am un miros de benzina in masina - probabil va disparea cand voi schimba tevile de benzina si garnitura de la capacul rezervorului de sub bancheta - nu am umblat inca acolo. - Masina are aer conditionat - evident nu functioneaza. - Pragul drept este ruginit si am facut o gaura destul de mare cu surubelnita - voi curata rugina si repar cu fibra de sticla. - Amortizoarele spate trebuie schimbate - si trebuie sa verific articulatiile - nu m-am uitat inca, nu am ridicat masina pe cric / elevator sa verific jocuri etc. - Stop spate dreapta spart - necesita inlocuire; - Numar spate lipsa, am luat masina cu un alt numar intors pe dos si scris cu carioca pe el. - Cauciucuri all season vechi (crapate, nu stiu ce dot au dar la cum arata au peste 10 ani). Parti bune: - merge drept, directie ok motor ok-ish - la rece scoate un pic de fum), cutie de viteze ok nu caraie, ambreiaj ok. - nu pierde ulei, antigel, lichid de racire / frana. - nu sunt expert dar nu pare sa fi fost lovita niciodata in fata, are traversa radiator si ce mai e pe acolo drept ca din fabrica - ma gandesc ca si airbagurile sunt la locul lor. - franeaza ok (desi frana de mana nu tine). - scartaie cureaua de accesorii. Ce as vrea sa ii fac: - schimbat tevi benzina, garnitura rezervor - sa nu mai miroasa a benzina si sa stea tevile pe sub masina cum trebuie; - readus in stare initiala cablaj electric - inclusiv la ventilatorul de clima care trebuie schimbat - sau schimbati rulmentii in el ca e gripat; - schimbat amortizoare pe spate, stop nou sau sh, reparat prag drept cu fibra de sticla, schimbat parbriz - nu cred ca ia itp fara - Frana de mana de reparat si sistemul ABS (nu am testat daca abs-ul mai e functional). - Niste caucicuri mai ok. - numar nou de inmatriculare pe spate, broasca usa sofer, clema tije + tije pe interior; - un radio si clima de re-adus in stare de functionare - Frana de mana de reparat si sistemul ABS (nu am testat daca abs-ul mai e functional).
×