Jump to content

Cuddles

Membru în rodaj
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

About Cuddles

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Constanta
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Spark
  • An
    2014

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Salutare tuturor, Detin un Chevrolet Spark 1.0 LS din 2014 cu 50000 de km la bord cu cutie de viteze manuala. Am urmatoarea problema, este foarte dificil de bag in toate vitezele cu exceptie la prima care merge bine mai tot timpul. Dificultatea consta in opunerea de rezistenta in momentul in care incerc sa bag in viteza se simte de parca la schibatorul de viteze ar fi un metal care nu ma lasa sa schimb viteza. Ca dificultate de bagat in viteze prima e cel mai usor de bagat in viteza urmat de a 5'a si a 3'a, iar cel mai dificil de bagat este in a 2'a si a 4'a. Intrucat uneori cutia merge ok (perioada de cateva secunde) am crezut ca poate a ulei de la cutie si l-am schimbat cu 2.1 litri de Motul Motylgear SAE 75W-85. Imediat dupa schimbat am condus masina acasa si cutia s-a comportat mult mai bine decat inainte desi nu chiar 100%, am parcat masina crezand ca am scapat de problem ca a doua zi sa vad ca iar este foarte dificil de schimbat exact ca inainte de schimb. M-am uitat sub masina si nu am vazut nici o pata de ulei. Am verificat de asemenea uleiul de la motor ca am citit pe undeva ca daca nu stiu ce garnitura s-a dus e posibil sa se scurga uleiul din cutia de viteze, dar nivelul in motor pare ok. Dupa mai multe teste se pare ca daca parchez sau ma aflu pe un drum inclinat gen 10-15 grade sa zic atunci cutia merge perfect atata timp cat sunt pe drumul inclinat, cum ajung pe drum orizontal in 30-45 de secunde iar devine dificil de schimbat vitezele. De asemenea daca sunt la un stop ca sa plec de pe loc trebuie sa turez motorul la 1800-2000 de turatii in prima viteza ca masina sa se puna in miscare, iar cand vreau sa schimb in a doua trebuie ca turatiile sa scada pe la 800-1000 cel mult inainte sa ma lase se schimb viteza uneori chiar 600 de rotatii. Am observat ca daca iau o curba pot schimba in a doua chiar si la 1000 sau peste de turatii. A mai intampinat cineva o problema asemanatoare, sau exista vreo problema din fabrica cu modelul acesta? Multumesc.
×