Jump to content

dmngelu

Membru în rodaj
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About dmngelu

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Fetesti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2003
  • Nr. Inmatr.
    il-05-MID

Recent Profile Visitors

488 profile views
  1. Salut. Detin un matiz euro 2 din 2003 cu AC . Am o problema la care nu ii gasesc raspuns legata de relantii instabil,rateuri in evacuare care se finalizeaza cu oprirea motorului imediat dupa ce se incalzeste motorul putin plus ca da in nas la plecare de pe loc iar dupa aceea smuceste si se accelereaza normal (se simte ca are putere) MENTIONEZ CA masina a pornit intotdeauna la sfert de cheie indiferent de temperatura de afara si nu mi sa aprins check in bord Mentionez ca am am facut RK la motor in urma cu o luna la care am inlocuit: axe culbutori ,culbutori ,supape( scaun supape) segmenti pistoane bolturi plus suporti motor Nu am inlocuit distributia ca era noua avea sase luni inclusiv pompa de apa. dupa finalizare am avut o perioada chekul aprins datorita sondei lambda care era imbacsit de la lichidul de racire (garnitura chiuloasa arsa) . de atunci am mai inlocuit : valva pcv , MMP(IAC), fise ,bujii capac delco filtru aer ,filtru benzina, (problema nu a disparut) Am verificat ( inlocuit cu altele perfect functionale de pe alta masina ) delco complet ,senzor MAP, rampa injectoare, bobina inductie, (problema nu a disparut). Am reverificat personal distributia ,reglat culbutorii ,compresia, presiunea pompei de alimentare, Acum doua zile am scos mufa de la sonda lambda iar toate celelate probleme a disparut motorul functioneaza normal (chiar frumos) am conectat-o la loc si au reaparut dupa doua minute. Intrun final am lasato deconectata dar este ceva ce ce ma nedumereste. La tot ceea ce am citit pe acest forum despre check aprins in bord (cum , cand si de ce )am vazut ca la mine e tocmai invers indiferent ce fac Dupa ce am deconectat senzorul de oxigen ma asteptam sa se aprinda checul in bord dar nu sa intamplat nici dupa doua zile si 300 km parcursi. El intodeauna se aprinde cand pun contactul si se stinge dupa patru secunde am scos mufele pe rand de la alti senzori ( MAP,MAT,etc) se aprinde singura la care nu primesc nici un raspuns este circuitul dinspre sonda lambda sonda lambda (ceea ce ar fi fost valabil si pentru ea) Intrebare : ECM indiferent daca sonda lambda este deconectata, defecta scurtcircuitata la masa (ea sau circuitul catre ecm) etc . nu ar fi trebuit sa imi indice in bord oricare dintre defecte
  2. verifca mufa de pe cablu cu un voltmetru cu contactul pus si trebuie sa iti indice cinci volti pe youtube arata exat cum se procedeaza
  3. Tatutu esti bun bv tie dar la capac delco inclusiv carbunele de acolo sa gandit careva
  4. Daca vrei sa anulezi egr inlocuiesti garnitura tip ce are gaura intre egr si conducta de inox ce intra in galeria de admisie cu una facuta dar fara gaura si ai anulat egr trebuie sa demontezi corpul clapetei de acceleratie demontezi furtunul ce duce la servofrana si iti trebuie un imbus de patru o alta problema a egrului fiind vacuumatic este ca masina ramane turata daca egrul nu inchide bine
 

×
×
  • Create New...