Jump to content

ursul_bipolar

Membru
  • Content Count

    57
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

About ursul_bipolar

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Mitsubishi
  • Model
    Lancer X
  • An
    2009
  1. ursul_bipolar

    Gandacul Obez

    In cartea masinii spune ca distributia se verifica la fiecare 2 ani si se inlocuieste la 6 ani sau 90k. Sunt persoane care spun ca distrubutia trebuie inlocuita la 3 ani. Eu am schimbat distributia cu pompa de apa si tot tacamul in Iunie 2015, totul pe original. De atunci am facut aproape 10k. Este necesara schimbarea distributiei? Am atasat si pagina din manual unde se specifica verificarea si inlocuirea distributiei.
  2. ursul_bipolar

    Gandacul Obez

    RCA pe un an la Asirom cu B8 (mostenit de la lancer) 280 lei. Inainte de mostenire aveam B3.
  3. ursul_bipolar

    Gandacul Obez

    Gata si revizia. Schimb ulei, filtru de ulei mann, saiba. Am schimbat si lichidul de frana ca se facusera 2 ani, ate dot 4 sl. Pus testerul totul in regula, verificat roti, jocuri, nimic, totul in regula. Km 49300.
  4. ursul_bipolar

    Gandacul Obez

    New engine blood
  5. ursul_bipolar

    Gandacul Obez

    Nicio interventie, vopsea originala, tabla intacta. Din pacate nu au nicio protectie, tabla in zonele critice este destul de expusa. Mi s-a confirmat acolo unde am facut reparatia ca au venit mai multe cu aceeasi problema. Acum este ce trebuie, aper sa tina. Si mai e ceva, masina nu a prea mers o perioada de 2 ani, din vara lui 2008 pana acum are doar 49k km si putin. Cred ca si asta si-a spus cuvantul.
  6. ursul_bipolar

    Gandacul Obez

    49200 kmp. Gandacul a suferit niste cosmetizari pt ca rugina incepuse sa-si faca simtita prezenta la aipile spate si fata. Asa ca, s-au curatat, s-a terosonat, ceruit si vopsit integral. In praguri s-a bagat ceara lichida. Pe canturile aripilor fat/spate s-a dat cu mastic pentru a preveni efectele neplacute ale pietrelor. Total distractie 1700 lei. Preventiv a schimbat si bateria care avea deja 4 ani cu banner 40ah si 330 curent de pornire cu bornele orientate corect pt spark, 178 lei u montaj si garantie 2 ani. Odata cu venirea frigului a inceput si problema cu pornire la cald. Urmeaza schimbul de ulei si lichid de frana. Sper ca impreuna cu Tudor sa ii dam de cap la problema asta. Si cateva poze dupa ce am bibilit cateva la ore la ea azi sa scot urmele de la operatiunea de mai sus.
  7. ursul_bipolar

    Gandacul Obez

    Dupa aproape 9 ani s-a ars primul bec... pe faza scurta. Le-am inlocuit pe ambele cu Narva H4 Range+, 12V, 55W, f multumit de lumina lor. Cost 30 lei.. ambele.
  8. ursul_bipolar

    Gandacul Obez

    Ii gasim o rezolvare pana la urma. Cine vrea un zenzor de la axa cu came sa-mi spuna. E cel pe care l-am.dat jos.
  9. ursul_bipolar

    Gandacul Obez

    Multumesc! Verific.
  10. ursul_bipolar

    Gandacul Obez

    Parca sa zic ca atunci cand e mai rece afara se intampla mai des.
  11. ursul_bipolar

    Gandacul Obez

    De fiecare data invarte motorul.
  12. ursul_bipolar

    Gandacul Obez

    Dupa schimbarea senzorului de la axa cu came problema nu s-a rezolvat. Datele problemei: - intotdeauna pornit dimineata perfect; - mers oprit/pornit, stationat din nou oprit/pornit, cateodata porneste mai greu, trebuie tinut mai mult contactul si de f putine ori porneste la a doua cheie fara probleme; - cand apare problema sa simtevca se chinuie sa porneasca; Sa fie vreun contact imperfect? Sa fie bateria? Sa fie senzorul de la arborele cotit? Orice idee mi-ar fi de mare ajutor. Nu e o problema grava, masina merge bine dar ma sacaie sa stiu ca e acolo.
  13. ursul_bipolar

    Gandacul Obez

    Am schimbat azi senzorul ax came - Multumesc mult Tudor (buburuza vesela) pentru indrumari!!! Cel vechi: Timp de lucru aprox 30 min, se scoate prin rotire stanga-dreapta. Mai mult timp am pierdut sa pun siguranta de pe conector la loc. Am dat si cu spray de contacte pe pinii cablajului si l-am curatat bine. Masina a pornit imediat, sa vedem daca pornirea greoaie cu motorul cald mai apare. Nu se pune problema sa cureti acest senzor pentru ca el este scufundat in ulei. In alta ordine de idei masina a primit si stergatoare OEM la pretul de 63 lei ambele care sterg f bine deocamdata. Daca e cineva interesat ii pot da codurile. S-au potrivit perfect!
  14. ursul_bipolar

    Gandacul Obez

    Senzor pozitie ax came. Urmeaza sa il pun.
  15. ursul_bipolar

    Gandacul Obez

    Facut revizia la obez: ulei Eneos Sustina 5w-40, filtru de ulei Mann, saiba buson ulei Victor Reinz, filtru de aer Mann. Toate au fost facute de maestrul Tudor. Km 46570, nicio alta problema descoperita, masinuta se comporta bine.
×