Jump to content

dan37

Membru în rodaj
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About dan37

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 02/25/1976

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    aurel_valcu@yahoo.com

Profile Information

  • Din
    constanta
  • Auto
    chevrolet
  • Model
    kalos
  • An
    2005
  1. eu pun filtre mann toate dar uleiul obligatoriu castrol edge 5w-30, il tin 15 000 si il dau jos si este curat si nu consuma deloc la 160 000 km. mentionez ca folosesc filtru aer supra aspirant
  2. am si eu un kalos din 2005, 1,4i, 8v si folosesc un filtru supraaspirant ieftin ,de aprox 100 000 km. il schimb de fiecare data(40 roni) la schimbarea tuturor consumabilelor(la 15 000km).cumpar de la farmacie o sticluta de ulei de ricin 3,5 roni si il dau cu acesta cu un pulverizator. uscat retine praful mai usor. mentionez ca mai am si o toba finala schimbata pt compesie si sonorizare. am mai castigat putini cai dar se simte la demaraj. la consum este la fel poate mai bine la drum lung.nu stiu cum se adauga poze pe aici, ca va aratam; ca sunt biban. ar fi bun si unul cu carbon dar nu ma duc la curse cu masina
  3. Am si eu un kalos din 2005, 1,4i si la fel am patit si eu !!! s-au dezlipit ferod-urile dupa saboti si a ramas roata blocata( asta la 156 000 km) am pus saboti nipparts 124 roni/set(negasind alceva pe stoc si avand masina pe elevator) si manopera 80. Nu recomand nituirea altor ferodouri ca la daciilea alea vechi. Mentionez ca erau cei originali si nu erau tociti de tot!!!
 

×
×
  • Create New...