Jump to content

marin898

Membru în rodaj
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About marin898

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    slatina
  • Auto
    DAEWOO
  • Model
    NUBIRA 2
  • An
    2006
  1. Nu imi mai functioneaza suflanta pe nici una din cele 4 trepte de viteza. Se pare ca ventilatorul este ars . Am incercat sa dau jos torpedoul sa ajund la el dar nu reusesc . Imi poate spune cineva cum se poate desface zona asta sa ajung la ventilator? Va multumesc! P.S. Sper sa nu deranjez cu problema mea, nu am putut deschide un topic nou.
  2. marin898

    Nubira II

    Am facut absolut tot ceea ce mi s-a sugerat si nu s-a schimbat absolut nimic . Nu mai pierde ulei la fise, pe care oricum le-am schimbat, dar nici nu functioneaza pe gaz. Nu stiu ce sa-i mai fac . Cred ca am sa merg din nou la Pitesti pentru o noua verificare a instalatiei de gaz sau ma rog ce vor crede ce-i de acolo ca este necesar. Daca cineva s-a lovit de o problema similara il rog sa posteze cum a rezolvat problema chiar nu mai stiu unde s-o duc. Salutari tuturor.
  3. marin898

    Nubira II

    Am facut revizia la instalatia GPL si nu au gasit nimic anormal.Au curatit doar filtrele care nu necesitau schimbare. Problema a venit se pare ,sau cel putin asa mi s-a spus, de la garnitura capacului de la culbutori care ,nefiind bine montata , lasa ulei peste fisele de la bujii acestea fiind pline de ulei,3 din 4. Inclin sa cred ca asta a fost problema pentru ca am schimbat de curand garnitura asta pentru ca pierdea ulei destul de tare si abia dupa asta a aparut problema cu gazul. Mi-au sters fisele,am schimbat bujiile , si se pare ca momentan lucrurile s-au rezolvat. Voi schimba din nou garnitura de la capacul de la culbutori zilele astea pentru ca mai mult ca sigur ca dupa cateva zile fisele vor lua iarasi ulei si problema va reveni. Va tin la curent . O zi buna tuturor.
  4. marin898

    Nubira II

    Am si eu o problema cu masina ,o nubira 2 din 2006 cu GPL din fabrica model BRC . Trece de pe benzina pe gaz fara probleme dar la functionarea pe gaz dupa cateva minute parca i se taie alimentarea. Ma zdruncina ,nu se mai tureaza si da sa se opreasca . Daca o trec pe benzina merge fara absolut nici-o problema. Care sa fie problema?
  5. marin898

    Chiulasa

    Fratilor am rezolvat "marea problema" . Aceasta a fost busonul de la vasul de racire )). Nu mai tinea supapa si lichidul fiind sub presiune scotea apa afara. Am schimbat busonul si s-a stins martorul de "check" si totul este normal acum. Am fost cat pe ce sa desfac motorul dar in final am mers la un service autorizat unde in 5 minute mi-au rezolvat marea problema pe care 2 service-uri de "meseriasi" nu au putut. Prin urmare merge-ti fratilor la service autorizat si nu mai lasati toti neispravitii sa-si bage nasul in masinile voastre. O zi buna tuturor.
  6. marin898

    Chiulasa

    Ma gandesc la o chestie.Pana s-o patesc cum am spus mai sus gaseam tot timpul sub masina cate o pata de marimea unei monezi de 50 de bani cu antigel dar nu i-am dat importanta cate vreme nivelul apei nu scadea semnificativ,m-am gandit ca pierde pe la vreun furtun.si oricum trebuia schimbat uleiul si ma gandeam ca rezolvam atunci chestia asta. Dupa problema care am avut-o mi s-a strans chiuloasa si pierderea de apa a disparut.Acum ma gandesc daca apa fierbea trebuia ca ventilatorul de la radiator sa-l gasesc pornit iar "ceasul" pentru temperatura apei sa indice asta. Este posibil sa nu fie defecta garnitura de chiuloasa,poate fi alta problema? Vreau sa spun ca masina a mers si merge normal, trage foarte bine,nu scoate fum etc.Acum m-am programat pentru schimbarea garniturii de chiuloasa dar am anumite chestii pe care nu le pricep.Multumesc.
  7. marin898

    Chiulasa

    Am avut si eu o problema grava cu a mea masina , o Nubira 2, 1,6 benzina cu GPL din fabrica,38000 km, masina mea de noua. Am plecat la munte si pe drum am facut un popas . Intamplator cand cobor din masina vad cum se scurgea apa fierbinte pe sub ea,desfac capota si vad ca am bidonul la apa gol,imi fiersese apa iar pe bord nici-o avertizare ,"ceasul " care indica temperatura apei imi arata ca apa este in parametrii normali. Verific martorii la bord si-mi apare martorul de "check engine" aprins,pana atunci era stins. Completez cu apa sa pot sa merg pana la un service si dupa vreo 20 km, timp in care am mers cu martorul de "check" aprins am noroc si gasesc un service cu niste baieti de treaba care mi-au suntat releul care comanda ventilatorul din spatele radiatorului astfel incat acesta mergea non stop ,am mers cu caldura pornita,noroc ca era si cam racoare si am reusit sa ajung acasa fara sa-mi mai fiarba apa . Mi-au verificat-o cu testerul si nu dadea nici-o eroare asa ca au concluzionat ca am garnitura de chiuloasa dusa. Intrebarea mea este daca am afectat motorul tinand cont ca pana acasa am mers 150 km,cu pauze in care am tot verificat nivelul de apa dar totusi cu martorul de 'check" aprins? Si ar mai fi ceva, cat costa ,daca stie cineva ,schimbarea garniturii de chiuloasa? Va multumesc.
  8. marin898

    Nubira II

    Am cumparat de curand o Nubira 2 ,1,6 benzina cu GPL fabric. 2006. Masina se prezinta aproape noua are doar 35000 Km. 100% reali(cunosc masina).Pentru ca n-a fost schimbata distributia niciodata vreau s-o schimb iar cineva imi spune sa schimb doar cureaua fara altceva din chitul de distributie justificand asta cu numarul de kilometri . Ce parere aveti ? Va multumesc.
×