Jump to content

HellRyder

Membru
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About HellRyder

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 03/18/1980

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    radu_san

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    Rules and bones are made to be broken
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2005
  • Nr. Inmatr.
    B-04-ARG
  1. Si mie imi consuma mult Matizul. In Bucuresti am renuntat la calcule, ia undeva in jur de 10, dar acum daca stai cu orele la cozi nu mai conteaza distanta. Afara ia in jur de 6-6,5 l/100km. Pe autostrada merg 120-140 si in rest 80-90. O sa o duc la service pentru revizia de 50.000 sa vedem ce gasesc aia, daca gasesc ceva sau daca doar am eu piciorul greu.
  2. Deci nimeni nu are incredere intr-un service intr-atat incat sa il recomande?
  3. Salutare! Am 49.587 km la matiz, as vrea sa fac revizia intr-un service unde chiar sa se ocupe cineva serios de masina si sa nu ma arda la bani. Aveti ceva recomandari? O sa scriu impresii dup-aia. Am de schimbat cureaua de distributie, ceva sincroane prin cutie, ca face scandal la retrogradare, si poate niscaiva bucsi pe la directie. Plus toate consumabilele, evident. Sunt dispus sa scot pana la 8-9 milioane din buzunare pentru asta, numai sa fie treaba buna. Asadar: RECOMANDARI? Multumesc anticipat!
  4. Sunt foarte nehotarat... cu ce sa fie, cu ce sa fie? ...sa fie cu flori... sau cu masini... sau cu tunuri, arme, bombe si alte minuni? Cred ca o sa fie din fiecare... dar pe rand! Scurta descriere: Mergand pointless seara prin oras pe o straduta veche, pavata cu piatra cubica, am dat peste o masina care se potrivea perfect cu peisajul din perioada interbelica... Era ciudat, ma asteptam sa apara Comisarul Moldovan, sa se urce in ea si sa plece in tromba... Si totusi masina a ramas acolo, asteptand parca un proprietar care sa o readuca la frumusetea de odinioara. Detalii tehnice: Plymouth din 1939. Motorul original V6 schimbat cu un motor diesel de IMS. Economie, deh! Ry.
  5. Ce sa spun... si eu daca mergeam personal cu masina era o treaba, daca stateam si eu acolo... era si mai bine. Din pacate nu s-a putut. Nu pot sa imi iau liber de la serviciu ca sa mi se schimbe un filtru de benzina si sa curete injectoarele. Si in ziua aia nici atat nu am putut, sa merg eu cu masina, a mers prietena mea, ca de fapt e masina ei. Ry.
  6. Servimpex Caprita -> ASTA ZICE GOOGLE Zona este piata Domenii, pe o straduta laterala care iese din Bd. Ion Mihalache (fost 1 Mai). Mai trebuie sa mentionez ca s-a rezolvat pana la urma, azi dupa-amiaza au fost returnati banii dupa ce le-am spus ca nu am cu ce sa ii amenint si nici cu ce sa le dovedesc vinovatia, dar o sa scriu un articol despre reparatia la ei la service si despre ce a cerut clientul si ce au facut ei, fara sa anunte din timp sau cum se ajunge de la 2 la 9 milioane in trei pasi simpli. Si dupa un discurs ce se voia o lectie de viata, mi-am primit banii inapoi de la seful de service, in ciuda protestelor contabilei si ale secretarei care cotcodaceau in spate ca uite asa iese service-ul in pierdere. Ry.
  7. Precizare: eu nu sunt "blonda", sunt mascul Masina e a prietenei mele, si ea s-a dus singura la service la recomandarea unui cunoscut. Nu am facut curatarea unde s-a facut diagnosticul pt ca se stricase ceva la aparatul cu care se curatau injectoarele, parea o scula destul de sensibila, si mai dureaza pana va fi inlocuita, de aceea am apelat la service Caprita. In plus, unii dintre noi nu potr lipsi nici macar o ora de la serviciu, daramite 4-5 ore cat ar fi durat operatiunea. Stiu ca nu e OK sa lasi masina in service si sa pleci, DIN PACATE nu am avut alta solutie. Pe de alta parte crezi ca daca statea fata langa ei, nu ar fi reusit sa faca aceeasi chestie si fara sa inteleaga ea ceva...?! Daca eu mai am tangente cu mecanica, ea sigur nu are. Si nici nu are nevoie, ca sa zic asa. Nu putem sa fim fiecare dintre noi si mecanic si doctor si avocat si politist si parlamentar si fotbalist... Ca din cate stiu nici astia de i-am enumerat aici nu sunt mult mai bine vazuti... Ry.
  8. Aveau numarul de telefon. Si persoana care ne-a recomandat sa mergem acolo spune ca pe el il suna de cate ori apare ceva in plus de schimbat. Probabil a vazut o fata blonda, venita singura, si a zis ca e prada usoara. Nu stia insa ca fata nu e chiar singura pe lume.
  9. Eu sunt pasnic de felul meu si imi place sa evit scandalurile. O sa ma duc si o sa incerc sa recuperez banii pierduti, ca timpul nu mi-l da nimeni inapoi. Chiar si cu OPC-ul, nu am dovezi. Ce sa le zic? Ca piesa mea avea un pin indoit? O sa imi rada in nas... Nu e talharie, ca nu am fost amenintat. E furt sau furt calificat, pentru ca a existat intentia de a acoperi fapta. @iulia: nu trebuie sa te pricepi la tehnica. In mod normal nu e nevoie, nu ar trebui sa existe cazuri din astea. Din pacate insa, traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul. Ar fi normal sa duci masina la service, ei sa o repare, masina sa mearga bine si tu sa platesti pretul corect. Insa nu e asa! Si atunci risti sa patesti ce a patit prietena mea... Si apropo, si eu am luat teapa, ca nu am stiut ce sa fac acolo pe loc ca sa ii demonstrez ca nu a curatat injectoarele si ca mi-a inlocuit piesa pe sestache. Ry.
  10. Povestea este in felul urmator: Se ia una bucata femeie blonda si se trimite la service auto cu una bucata Opel Astra care merge prost dupa ce s-a facut plinul cu benzina proasta. Dupa teste facute la Service Opel s-a constatat ca are un injector infundat. Ajunge la SERVIMPEX Caprita unde cere (cerere scrisa pe hartie, datata si semnata) ca are nevoie de curatare de injectoare si de schimb filtru de benzina. Bun, i se spune ca o sa coste cam 1,5 milioane. Accepta si pleaca. Se intoarce a doua zi si i se spune senin ca o costa 9 milioane. Ma suna repede pe mine, ma duc si aflu ca s-au facut urmatoarele operatiuni: - curatare injectoare - curatare bujii - schimb filtru benzina - schimb filtru ulei - schimb ulei - schimb filtru aer - schimb monobloc bobine de inductie - manopera aferenta tuturor operatiunilor (cca 3 ore manopera) ---------------------------------------------------------------------------- TOTAL: 9 milioane Intreband de ce au fost schimbate celelalte piese, desi nu s-a cerut schimbarea lor (masina urma sa intre la revizie la Opel foarte curand, in mai putin de 1000km) mi s-a raspuns, chiar de catre patronul service-ului dl Caprita in persoana, ca nu putea sa lase masina sa iasa cu filtrele in halul ala de murdare de la el din service, si ca monoblocul de bobine l-a schimbat pentru ca de acolo era problema, nu de la injectoare. Am insistat ca nu avem 9 milioane si sa puna la loc bobinele vechi, mai ales ca nu i s-a cerut sa le schimbe si nici nu am fost informati de schimbare. S-a conformat si am plecat din service cu masina functionanad mai prost decat mergea inainte, dar dupa o cheltuiala de aproape 5 milioane (am platit toate celelalte operatiuni in ideea ca omul le-a facut cu buna credinta). Partea haioasa abia incepe. a doua zi, cand am ajuns cu masina la mecanicul care se ocupa de ea de obicei (si care fusese plecat din Bucuresti, ca de aia nu am putut apela la el) acesta ne-a comunicat ca monoblocul de bobine de inductie a fost inlocuit cu altul, chiar de catre el, si nu este cel original de pe masina. Si atunci ne-am amintit ca ne spusese omul cand am cumparat masina ca tocmai schimbase monoblocul de bobine de inductie si era suparat ca strambase un pin acolo cand a incercat sa cupleze mufa si a trebuit sa il indrepte cu clestele si sa cupleze mufa cu multa grija. Cand a dat jos blocul de bobine STUPOARE: toti pinii perfecti si intacti! Piesa, care ne fusese "restituita" nu era cea cu care ajunsese masina in service la Caprita! Bun, asta a fost prima teapa, s-a furat piesa originala cu care a venit maisna si s-a pus una defecta. Chiar ma si miram cand am luat masina cum de a avut marele SERVIMPEX Caprita, un service oarecare, monobloc de bobine de inductie pentru Opel Astra, fix pentru modelul ala, respectiv 2002, masina avand Euro4 (nu se potrivesc bobinele de la modelele precedente) cand nici dealerul Opel nu prea are piesa asta pe stoc... Acum se explica: omul a avut o piesa stricata si a scapat de ea punand-o pe masina asta si ramanand in loc cu o piesa buna pe care sa o vanda altui client de noua! Teapa a doua este ca nu a desfundat nici injectoarele: testul a relevat aceeasi problema ca la inceput: injectorul 3 nu dadea acelasi debit. Dupa niste reglaje facute de mecanicul nostru, masina merge acum ceas. E drept ca a trebuit sa cumparam alt monobloc de bobine de inductie si am platit de 2 ori desfundarea de injectoare. Omul a profitat ca a vazut o femeie complet paralela cu domeniul si s-a gandit ca e numai buna sa decarteze cateva milioane cu un minimum de efort. Argumentele domnului Caprita au fost ca el "nu putea lasa masina sa iasa pe poarta service-ului asa cum era, cu filtrele murdare, ca nu mergea bine". Pai si daca ar fi avut compresie proasta nici nu vreau sa ma gandesc: ii segmenta motorul, rectifica chiulasa, aleza cilindrii si schimba setul de garnituri... si ar fi costat doar 3000 de euro, ca el nu putea sa lase masina sa iasa pe poarta service-ului mergand asa prost... Numai bine si aveeti grija la mecanici tepari! Ry.
 

×
×
  • Create New...