Jump to content

Romanescu Adrian

Membru
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

About Romanescu Adrian

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Iasi
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Leganza
  • An
    1999
  • Nr. Inmatr.
    IS - 04 - EDU
  1. pacat ca acest forum este pentru a lua la misto ,dar eu stiu ca omul cit traieste invata , nu cred ca este o tragedie ca nu am stiut ca bornele bateriei au dimensiuni diferite , asa am invatat inca ceva si am incercat sa dau un sfat daca este bun sau nu ramine de vazut , cine vrea poate sa incerce si acest lucru
  2. daca imi este permis sa dau si eu un sfat , sunt mai nou pe forum,am avut si eu aceiasi problema cu pornitul masini mai ales cind era cald motorul si ma chinuit cam un an de zile, dupa ce am schimbat bateria punind una noua bosch si acum doua luni am constatat urmatoarele ca borna minus a bateriei este mai mica in diametru ca borna plus, am cumparat doua borne noi originale dar pentru plus ca au diametrul interior mai mic ,am schimbat bornele vechi si am constatat ca borna minus cea veche era pe interior oxidata , de doua luni vad ca nu mi-a mai aparut aceasta problema, cred ca bateriile originale au alte diametre exterioare a bornelor si cred ca nu mai este vreun posesor de masina daewoo cu bateria originala coreana am avut aceeasi problema si la cielo si am rezolvato tot in acelasi fel
  3. oricum cu aparatul de masura poti verifica si continuitatea cablului de antena de la aparat pina in spate unde este antena deasemeni vezi daca nu este cumva in scurt
  4. ai dreptate dar daca esti intro localitate sau mai aproape de emitator dar in unele zone chiar nu prinzi nimic si la mine in iasi prind posturi cum zici tu dar cind am iesit in afara pauza nimic post
  5. este la panoul de sigurante in general la masini nu ai sa gasesti sigurante pe fir verifica in partea stinga spate unde este locasul pentru cric sa vezi daca nu cumva este scoasa mufa si tot acolo verifici si prezenta tensiunilor de care tiam spus mai inainte sunt uni care scot mufa ca altfel ciriie antena si este deranjant
  6. am sa incerc si acest lucru dar intrebare se poate gasi numai tripoda
  7. am si eu o rugaminte cine ma poate ajuta cu un sfat si ajutor daca se poate ,cum scap de scurgerile de la planetara stinga la leganza ,mentionez ca am schimbat semeringul de doua ori si tot am scurgeri ,tripoda are un sant in ea exact pe locul unde calca semeringul ,unde pot gasi o tripoda buna sau daca este vreun alt semering cu o cota interioara mai mica
  8. te rog daca vrei sa imi spui de unde pot descarca manualul ca nu il am ,multumesc anticipat
  9. te rog sa nu te superi ca insist dar pompa este exact ca cea din poza pe care m-ai trimiso, si nu pot sa ii desfac piulita aia care este rotunda incercind asa cum ai spus , eu am inteles ca tu ai avut tot din aia din poza si ai reusit sa o desfaci
  10. am sa incerc la un atelier unde au si strung ,daca as prinde piulita rotunda in bacurile strungului nu ar fi mai usor ,tu cum ai facut
  11. multumesc foarte mult este exact pompa din poza, cind ajung acasa am sa ma uit atent sa vad daca are cele doua caneluri,
  12. am si eu nevoie de ajutor daca poate cineva sa ma ajute cu o informatie ,am o pompa servodirectie leganza 1999 care scapa pe la semeringul de la fulie si nu imi dau seama cum sa demontez fulia ca nu are piulita, in ax este o gaura unde poate intra un inbus de 9 si deasemeni se poate infileta un surub ,nu stiu oare fulia este prin presare s-au are filet pe exteriorul axului
  13. stie cineva cum imi pot da seama daca sonda lambda la o leganza 1999 98kw 1998cm este functionala sau daca nu este intrerupta, mentionez ca sonda este cu un singur fir
  14. stie cineva daca pot repara o pompa servodirectie leganza ,pompa este mecanica nu este electrica , imi curge pe la semeringul de la fulie in rest functioneaza perfect trebuie sa complectez cu lichid ca o data la 250-300km
 

×
×
  • Create New...