Jump to content

alfonsovv

Membru în rodaj
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

About alfonsovv

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Buc
  • Auto
    chevrolet
  • Model
    cruze
  • An
    2012
  1. Nord Auto Express, str. Izbiceni, nr. 102, sector 1 / Bucuresti Solicitare: montare scut protectie motor. (Scutul a fost achizitionat de la acelasi producator de la care se aprovizioneaza dealer/ul auto. acelasi model, aceleasi dimensiuni.) Dus masina si scut pentu efectuat operatiunea. Asigurari din partea managerului ca baietii stiu ce trebuie sa faca, ca este o operatiune banala. Sistem de prindere a scutului: 6 suruburi M10 cu saibe si piulite aferente. In kit/ul scutului ce credeti ca se afla? o schita care prezenta etapele montarii si locul fiecarui reper (surub, saiba, piulita) Autoturismul prevazut, din fabrica cu gauri, pentru introducerea suruburilor de fixare a scutului motor. Sistem prindere: cu cate 2 suruburi in zona din fata, mijloc respectiv spate a scutului. Rezultat: Sunat si anuntat ca masina este gata si o pot ridica. Ajung la locul faptei, introduc cheia in contact si observ ca ceasul de la bord indica o alta ora. Intreb: a fost deconectat acumulatorul ? Raspuns: Da. Intreb: De ce? Cand? Raspuns: Pai cand am SUDAT suruburile de prindere. Eu: Ceeeeee? Ei: Pai unele gauri din sasiu nu aveau filet si nu prindeau suruburile Eu: Retoric: cat de dobitoc trebuie sa fii, ca sa nu iti dai seama ca odata ce ai un surub si o piulita, nu este nevoie ca gaura pieselor care trebuiesc asamblate, nu trebuie sa fie prevazuta cu filet? Intrat sub masina si vazut: pe latura din fata a scutului, pe langa cele 2 suruburi care au fost puse ok, "inginerul si meseriasul lui peste" a gandit si a hotarat cu de la sine putere, ca trebuiesc sudate alte 2 suruburi din cele 4 suruburi pe care la mai avea la dispozitie. Pe zona de mijloc unde trebuiau montare 2 suruburi (cu saiba si piulita) erau montate 2 ... ups ia te uita ca nu este nimic. Pe linia din "spate" a scutului sudate de sasiu tronau ultimele 2 suruburi. Fierb cand vad cat de dobitoci sunt partenerii de dialog. Dobitocul care a avut rolul principal in aceasta opera nu se afla de fata, si/a terminat programul si a plecat acasica. Trag aer in piept si cer lamuriri. Mi se explica ca nu este scutul bun, ca este prea scurt si ca asa cum sunt ei de meseriasi au gasit o solutie care nu are moarte. Sudurile stropite cu spray cu zinc. Scutul este identic cu cel recomandat, cu cel vazut in showroom la dealerul auto, este cel trimis de producator in urma furnizarii seriei sasiu. Nota 10 pentru producatorul scutului, cooperant, deschis la dialog, promt in onorarea comenzii. Apare seful, caruia i/a fost predata masina pentru efectuarea operatiunilor. Ascult lamuririle meseriasilor si pentru moment ma gandesc ca poate s/a comis o gresala si mi.a fost furnizat alt scut, dar trec in revista modul cum am achizitionat scutul si imi dau seama ca o asemenea gresala este imposibila. Seful meseriasilor se scuza dar fara efect. Seful se scuza ca nu a stiut ca au sudat, ca ii pare rau ... bla bla. Sunt consternat. Ma simt "aburit". Am postat aceste randuri pentru/ca sunt de parere ca am avut de aface cu niste CARPACI care isi spun MECANICI. De ce? Sunt carpaci pentru/ca atunci cand in dobitocia lor cand au gandit sau nu au gandit si au ajuns la concluzia ca scutul nu este cel care trebuie, nu trebuiau decat sa ma sune. Cat ar fi costat? 10 eurocenti? F..k suntem in secolul hipervitezei, a telefonului mobil cu tasta Facebook ca sa socializam dar nu suntem in stare sa ne dam seama cand trebuie sa comunicam. Sunt carpaci pentru/ca atunci cand au hotarat sa inventeze un alt sistem de prindere a scutului nu trebuiau decat sa ma sune, sa imi ceara acordul. Cat ar fi costat? 10 eurocenti? Dar asa niste retarzi au hotarat ce este mai bine sa faca, cu un bun asupra caruia nu au nici un drept de proprietate si nici o imputernicire in luarea unor astfel de decizii. Aici mi/a fost dat sa vad o lipsa de respect crasa. Nord Auto Express. str. Izbiceni, nr. 102, sector 1 Bucuresti P.S. autovehicolul are doar sase sute de kilometri rulati.
 

×
×
  • Create New...