Jump to content

Tarabutzu

Membru
  • Content Count

    98
  • Joined

  • Last visited

About Tarabutzu

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/29/1977

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    dangrosu28@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Romania
  • Din
    Tecuci GL
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz,Cielo
  • An
    2004,1997
  • Nr. Inmatr.
    GL 08 RUU,GL 23 SLK

Recent Profile Visitors

1340 profile views
  1. Tester la Tecuci GL nu are nimeni pentru Cielo ca as merge sigur .Sa cumpar sonda in ideea ca este defecta,si sa vad ca de fapt sonda e buna,chiar nu-mi permit. Am comandat o cheie pt sonda,o sa scot sonda de la cealalta masina Cielo pe care o tin pt piese sa vad daca e tot la fel.
  2. Am verificar si eu azi sonda sa vad cum se comporta. Spre sonda,pe cele doua fire albe am 0,34 micro ohm cu motorul rece si pe cel negru cu masa 0,00 v. Cu motorul cald, dupa 30km parcursi am 0,60 micro ohm pe cele albe si pe firul negru cu masa 0.97- 0,80 v si variaza. Pe mufa spre ECM am 12 v pe firul rosu,pe negru am masa iar pe cel gri care duce la ECM nu stiu sa-l verific. Parerea mea de nestiutor este ca sonda lambda functioneaza normal,nu are rost sa o schimb si ca acel consum mare , fumul de benzina ne arsa si intreruperea la relanti sunt din alta parte segmenti, supape etc Fara sonda se aprinde Check, nu am vrut sa merg asa.
  3. Salex ce sa zic, eu in principiu sunt de acord cu firmele consacrate dar la momentul de fata nu-mi permit.Vreau ceva ieftin . Acel link pe care-l asteptam nu l-am primit inca.Asta e,o sa merg asa,pana gasesc o rezolvare.
  4. De aia am apelat la forum in ideea ca poate-mi da cineva un link, ce am gasit eu cu trei fire ca a mea sunt scumpe . Cea mai ieftina e 439 ron am gasit undeva.
  5. Viktore,decat sa dau 400 ron pe o sonda mai bine merg asa,credeam ca sunt variante.Multumesc oricum
  6. Hristos a inviat baieti ! Am fost azi la ITP si nu ies gazele,mi-a verificat sonda lambda si mi-a zis ca e moarta,la cald arata 0.00v. Scoate fum de benzina ne arsa si consuma mult,vechia problema. Poate cineva sa-mi spuna de unde as putea sa cumpar o sonda lambda mai ieftina cu trei fire pt Cielo automat? Sau daca as putea sa o inlocuiesc cu o alta compatibila de la alta marca,ce am gasit eu sunt scumpe cu draci. Multumesc anticipat
  7. Am gasit, nu e infundat returul. Puteam sa dau la pompa mult si bine. Pompa de benzina se pare ca are o putere mult mai mare fata de cat pot da eu la pompa de umflat roti. Regulatorul de presiune chiar tine presiunea si o tine bine, pentru ca am pornit masina cu returul scos(piulita aceia de 24 din capul rampei)si arunca benzina. Si daca suflu cu pompa pe retur, conducta aceia tinuta de piulita de 24 ,pe care am gasito cam tarziu, sufla in rezervor. Am incercat sa gasesc o cauza mai ieftina dar se pare ca tot segmentarea e ultima solutie. Sanatate tuturor.
  8. Salut.Am revenit tot aici ca nu am gasit topic despre retur. Azi am desfacut capacul la rezervor, am desfacut strapul acela rotund metalic de pe tur care duce la rampa,am bagat pompa de umflat roti si am suflat inspre injectoare. Normal ar fi trebuit sa aud bolborosind in rezervor nu ? Ma gandesc ca nu are treaba regulatorul de presiune,ar trebui sa dea voie sa se duca aer pe retur. La mine nu se duce aer nicaieri daca dau la pompa, e ca si cum as tine degetul la capatul furtunului.Se ridica acul manometrului la 5 si nu coboara deloc. Intrebare: E returul infundat sau asa e normal ? Multumesc
  9. Calculez, pentru ca in seara asta cand am pornit, mi-a scos un mare fum.Cred ca e de la un injector sau doua. Daca pornesc si scot mufa injectorului de la pistonul unu, nu se intampla nimic, e ca si cum nu am umblat acolo. Daca scot mufele celorlalte injectoare , se schhimba mersul.Tensiune 12v este la toate ,am verificat. Maine la 12 cand ies la pauza, umblu la injectoare ca tot a devenit o joaca de copii si va anunt ce gasesc. Injectoarele sunt niste chinezarii dar sunt noi. Poate scap mai ieftin. Doamne ajuta...
  10. Multumesc tuturor, o sa-i fac programare la segmentare. Credeam ca o sa scap mai ieftin dar se pare ca nu.Sper sa se reduca consumul dupa segmentare, sa ajung macar la 8 extern si 12-13 oras.
  11. Nu pot incarca foto,zice There was a problem processing the uploaded file. -200
  12. Am facut cum ai spus cris06 am insurubat bine,am pus si ulei pe filetul manometrului,nu am pus poze cu fiecare valoare in parte,dar daca tii neaparat fac maine iar si pun.
 

×
×
  • Create New...