Salut, aceeasi problema cu "trasul" o am si eu la un Cielo din '96.
Masina este una destul de "muncita" la viata ei, sunt al 6-lea proprietar (cel putin in acte), are 250.000 km in bord, dar pana de curand nu am avut mari probleme cu ea. In urma cu vreo cateva luni am observat ca aveam probleme cu esapamentul (era mancat de rugina in vreo 2 locuri) si am mers ceva timp cu ea asa, pana acum 2 saptamani, cand am schimbat esapamentul si alte lucruri pe care le-a observat mecanicul pe masura ce s-a apucat de treaba la ea (garnitura de chiuloasa, garnitura capac culbutori, cureaua de distributie, rola intinzatoare si cureaua de la alternator). Dupa toate astea (9 ore de stat prin service), a inceput sa curga lichidul de racire pe la furtunul de scurgere a condensului de la AC (care nu functioneaza din motive necunoscute, momentan) si s-a stabilit ca de vina ar fi caloriferul de caldura, care urmeaza sa fie inlocuit. Am plecat din service cu masina cu pierderi de antigel, dar cu un bidon de antigel de rezerva dat de catre mecanic, ca sa completez la nevoie si cand am ajuns acasa am observat ca motorul se incinsese destul de tare (nici macar pe partile din cauciuc nu se putea tine mana).
Acum, principalele probleme sunt ca motorul se incinge prea repede si prea tare, si ca masina nu mai are nici cea mai mica urma de forta, cel putin la plecarea de pe loc si la urcare.
Mentionez ca desi este destul de veche, pana sa ii schimb ce am spus mai sus, masina tragea acceptabil pentru varsta ei, dar acum abia pleaca de pe loc.
Sa fie de vina faptul ca a fost desfacuta chiuloasa ? are vreo importanta ? (nu ma pricep prea bine).
Sper ca nu am plictisit pe nimeni cu "romanul" pe care l-am scris si va rog foarte mult sa ma ajutati... multumesc anticipat !