Jump to content

shyva

Membru
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About shyva

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Iasi
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    03-HKO
  1. Problema a fost rezolvata! Ma gandeam si eu ca ar fi de vina injectoarele dar de obicei nu cad toate odata...asfel incat nu m-am apucat de defacut nimic de pe masina..am cautat probleme de natura electrica si peste asta am dat. Sunt 3 fire ce se leaga la masa, de chiuloasa motorului. Aviz celor ce au probleme similare(e bine de verificat, in cazul meu erau rupte doua dintre ele ) ************************************************** ******* Acum din pacate ma confrunt cu o alta problema Motorul se incinge rau...mentionez inca odata ca a fost schimbata chiuloasa motorului + termostat . verificare : -- ventilatorul de pe radiator porneste ( insa turatia pare prea mica ) -- aerisire facuta manual ( desi stiu ca la cielo se face automat ) -- furtunele ce leaga radiatorul sunt moi ( asta ca sa exclud faptul ca termostatul functioneaza ??? sau vorbesc eu prostii ? ) -- indicatorul din bord nu ridica decat pana la jumatate desi si inainte de a schimba garnitura de chiuloasa mai sus de jumate nu ridica. -- radiatorul masinii e cald pe toata suprafata -- robinetul din dreapta jos de pe radiator ( partea pasagerului ) daca il desfac curge apa fara probleme In schimb caldura in masina nu baga ? Sa fie doar caloriferul de caldura infundat sau instalatia ? daca ar fi sa dau jos caloriferul ( nu stiu unde este pozitionat daca poate cineva sa-mi spuna unde e si cum sa-l dau jos ) ar remedia problema ? Mentionez ca am mult timp la dispozitie in aceasta vacanta si ori ce sfat e bine venit sa pot pune putin masina la punct : d Siva
  2. Salut ! Imi cer scuze preventiv pentru eventalele greseli( ma grabesc sa plec) Ce promleba am ... Detin un Cielo 1996 cu motor 1.5 Acum 4 zile am schimbat garnitura de chiuloasa si am plecat cu ea in Grecia..totul bine si frumos a mers foarte bine...ajuns aici a inceput sa faca probleme In timp ce mergeam masina a inceput sa dea in nas dupa care s-a oprit si n-a vrut sa mai porneasca? Am verificat poma de benzina OK (am scos furtunul de alimentare si baga benzina in jet ), am verificat bujii ok ( dau scantee ) am pus fise noi OK, am alimentat si masina de la o alta borna de curent ( ma gandeam ca nu are curent destul ) nimic...am tractat masina si i-am dat cu a 2-a NIMIC ... ca si cum nu i-ar fi ajuns benzina in capul pistonului... BUJIILE dupa toate aceste operatiuni ...N-smpe mii de cheii, tractat masina, pedale la acceleratie ... bujiile in continuare uscate Ce-ar putea fi ? Am mai incecat o chestie am pus bezina in capul pistoanelor si mai ca ar fi pornit ... Cand ii dau la automat da sa porneasca dar moare imediat...daca repet operatiunea imediat nu mai vrea deloc..dupa 5 mintue aceiasi chestie da se porneasca si se opreste.
 

×
×
  • Create New...