Jump to content

snacke

Membru
  • Content Count

    93
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About snacke

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 10/22/1975

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Alexandria
  • Din
    Alexandria
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero 1.5 16V GLX + GPL
  • An
    1996
  1. Deci faza cu dat bordul jos cade. E clar, raman ori la vopsit ori la colant.
  2. snacke

    Radioamatori

    A punctat bine Wolfman, nu vreau o statie care sa bata la 40 Km pentru ca nu sunt interesat decat pe maxim 10 Km in fata, doar nu sunt TIR-ist. Vreau ceva de genul trafic blocat si sa am timp sa gasesc o ruta alternativa,radare in fata(in maxim 5 Km ai timp sa reduci viteza). Daca in timp capat microbul radioamatorismului ma apuc de investit. Va intrebam de antena de 30 cm pentru ca nu mai trebuie reglata,si ar fi si avantajul ca o pot monta definitiv pe plafon, iar statia sa fie foarte simplu de folosit. Oricum,din specificatiile tehnice, toate cele intre 300-400 RON sunt cam la fel. Cred ca o sa optez totusi pentru ALAN 100, am vazut ca multi sunt multumiti de aceasta statie. Multumesc frumos pentru raspunsuri! PS: Sa iau salariul pe 15 DEC. si va spun la ce m-am hotarat.
  3. Poate pana la urma dau bordul jos. Se poate desface usor(bordul) si cam la ce anume trebuie atentie in momentul demontarii? Am mai desfacut doar ceasurile pentru a schimba un bec martor(cel de usi deschise) dar nu am desfacut si cablurile. Se desfac greu? Am schema de mai sus dar ar fi util daca a desfacut cineva bordul sa-mi spuna si mie cum se face. Multumesc!
  4. De cand am luat masina ma tot straduiesc sa gasesc o rezolvare la problema descrisa in titlul topicului. Este ars mai mult in zona ceasurilor si intre aerisitoarele de la parbriz. Nu stiu daca reusesc sa rezolv problema cu un primer de plastic+ vopsea(sper sa nu crape in timp) sau sa aplic un autocolant pe tot bordul(destul de dificil,tinand cont de forma acestuia) ,demontarea bordului iesind din discutie. As mai incerca cu un smirghel fin si apoi cu un polish,dar nu stiu daca materialul suporta acest tratament. Voua care dintre variantele de mai sus vi se pare mai aproape de realizare in conditii de home made? Multumesc anticipat celor care-mi vor raspunde! PS: Am schitat unde sunt problemele:
  5. snacke

    Radioamatori

    Salut! Dupa cautari pe net am vazut la un moment dat ca si pe forumul meu favorit se poarta discutii pe tema aceasta. Ma tot indemn de cateva zile sa-mi cumpar o statie CB si, tinand cont de buget - pana in 400 RON-, am gasit-o pe aceasta Statie crt 77 + ANTENA 30 CM CU MAGNET (http://www.statiiradio.ro/pd635561744.htm?categoryId=5) pe care o prefer pentru ca vine cu tot cu antena. Ce parere aveti despre aceasta satie CB,dincolo de faptul ca este low entry,se poate folosi in conditii de amator cu rezultate satisfacatoare,neintresandu-ma distante mari(gen 40-50 Km),ci doar pe max. 5-7 Km.Vreau sa o folosesc mai mult in concedii sau la drumuri ocazionale mai lungi. Mai trebuie reglata antena,sau se foloseste asa cum vine din fabrica? Am mai gasit o alta statie Midland ALAN 100 (http://www.statiiradio.ro/pd1143302229.htm?categoryId=6) dar vine fara antena,pe care trebuie sa o cumpar separat. O prefer pe prima pentru ca vine cu tot ce trebuie la pachet,eu nepricepandu-ma sa fac reglaje la antena, si am inteles ca o antena nereglata poate arde finalul statiei.
  6. Salut! Intervin si eu cu o sugestie pentru Dark. Incearca la service-ul de la intrare in Alexandria (EUROCAR - reprezentanta Dacia). Din cate stiu eu au si "dispozitiv pentru tras caroseria"(scuze pentru exprimarea academica). Am vazut ca esti din Rosiori asa ca stii de ce service vorbesc. Bafta!
  7. Salutare! Citind cele de mai sus mi-am adus aminte de o manifestare a instalatiei electrice.In momentul in care aprind farurile scade un pic intensitatea luminii la ceasul din plafonul masinii.Face asa de cand am cumparat-o(masina,acum 2ani).Este normala aceasta manifestare,sau este un semn de oboseala al alternatorului? Multumesc!
  8. Pentru ing3r aceeasi problema am avut si eu, citeste aici http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...st&p=368196 Rezolvarea: era de la placutele de frana(erau TRW-uri,ca si discurile de frana);am pus placute de frana originale Daewoo si s-a rezolvat problema. Mai detaliat poti citi si aici: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...st&p=372942
  9. Am reusit sa dau de cap si la problema de aici http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...st&p=368196 Cum am rezolvat: -am rectificat la strung discurile de frana(care erau ca si noi-aveau aprox 6 luni si cam 5000 Km); -am schimbat lichidul de frana(am pus Daewoo - DOT4),inclusiv din instalatie, aerisind la fiecare roata pana a curs lichid curat; -si acum vine si rezolvarea(cred eu)-am schimbat placutele de frana(marca TRW - aveau la insertie de metal in ele incat nu ziceai ca au 2 ani de zile - si aprox 25000 km - ci 2 zile); acum am pus originale Daewoo si parca este alta masina. Concluzie: atentie mare la placutele de frana,eu am reusit sa "descentrez" doua randuri de discuri de frana cu placutele astea,primele discuri erau tot TRW ca si placutele (erau luate impreuna). Multumesc celor care mi-au raspuns la intrebari!
  10. L-am schimbat de 2 zile si functioneaza fara probleme. Am mers si pe gaz si nu am sesizat nici o schimbare. Pana la urma merge. Sper sa nu am parte de rateuri pentru ca am inteles ca riscul este sa sara capacul de la filtrul de aer.
  11. Nu stiu daca am ales bine locul postarii, dar fiind Espero si avand 145.000 Km,indraznesc si eu o intrebare: vreau sa schimb si eu furtunul acela cu diametrul mare dintre filtrul de aer si galeria de admisie iar problema consta in faptul ca nu se gasesc decat cele fara deviatia pentru camera de detenta. Am inteles ca nu se mai fabrica si ca la Cielo EXE(care are tot motor 1.5 DOHC) mai noi fabricantul a renuntat la camera de detenta. Se intampla ceva daca montez un asemenea furtun fara deviatia pentru camera de detenta? Daca nu incerc sa fac o faura "home made". PS Celalalt furtun este imbatranit si au aparut si fisuri pe el. Intradevar am vazut in mai multe poze cu motoare 1.5 DOHC de Cielo EXE de pe forum ca nu mai au acea camera de detenta. Multumesc frumos!
  12. Intreb pentru ca pe bidonul de lichid de frana scrie valabilitate 2 ani. Am vazut cand am pus la ambreiaj.
  13. Citind topicul acesta am constatat ca la lichidul de frana nu am umblat. Poate sa cauzeze problemele de mai sus un lichid de frana neschimbat de 2 ani(poate mai mult)? Rotile le-am tot rotit intre ele si este la fel.
  14. Acum trei zile am schimbat sabotii,tamburii nefiind uzati. Daca sunt ovalizati nu am avut cum sa-mi dau seama,dar vechii saboti erau uzati uniform. Multumesc! PS Am uitat sa spun ca atunci cand se manifesta trepidatiile am senzatia ca-mi sare volanul din maini din cauza lor. Se pare ca problema ar fi tot pe puntea fata.
 

×
×
  • Create New...