Jump to content
 

alinu

Membru
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About alinu

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Piatra Neamt
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo Hatchback
  • An
    1995
  • Nr. Inmatr.
    nt03lvv

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. manerele interioare de la portierele din fata? cele rotunjite de GLE
  2. Vand scaune cielo stare foarte buna cel de la pasager. Cel de la sofer este in stare buna, are reglaj pe inaltime ,o sudura de 2 cm si 3 gauri in tapiterie. singura problema era ca statea stramb, cu sudura s-a rezolvat problema. eu mi-am luat scaune recaro . au fost pe masina pana azi. Pret 100 RON 0731 328 541
  3. am mai facut in dimineata asta poze cu masina . am pus si poze cu colantul nou pe hayon.
  4. vopseaua pana anul trecut era originala in intregime, chiar si pe spoilere. m-am gandit vara trecuta sa ii repar aripile pe spate , aveau cam 1 cm de rugina in ambele parti. m-am gandit ca daca vopsesc si hayon, spoiler spate, portiere spate o sa arate foarte bine. am tot cautat si mi-a fost recomandat un tip din militari. acum regret ziua in care am luat decizia sa o vopsesc. a fost vopsita prost, imperfectiuni in lac, pe hayon a inceput sa se cojeasca sub cheder, la aripa dreapta spate s-a umflat vopseaua intr-un punct. daca e sa fac o comparatie intre vopseaua originala de pe portiere fata si aripi fata , cea originala arata mult mai bine. am preferat sa pun pe hayon colant carbon pentru ca mi-am pierdut orice incredere in vopsirea elementelor. manopera a fost 1000 ron , lacul si vopseaua le-am cumparat eu. cand am fost sa imi colantez hayonul , m-am dus la dcm design din bucuresti, mi-au cerut 200 de ron . initial am fost multumit, a 2a zi incepuse sa se desprinda in colturi. m-am intors la ei in ideea ca au pus folia prost, explicatia pe care am primit-o de la patron, cat te asteptai sa tina, ca noi nu dam garantie la aceasta folie ca e o chinezarie. sa innebunesc cand am auzit cum isi ' lauda' omul produsul . apoi a pus un baiat sa o incalzeasca sa traga de ea in colturi, desigur a 2a zi iar era la fel si mai si spune ca de data asta a fost gratis , dar data viitoare o sa te coste . cee? dupa ce am incercat sa ii mai explic o data ca oamenii lui nu au fost capabili sa puna folia bine, el imi spune ca ai noroc ca era nevasta-mea la birou cand ai colantat ca eu nu iti luam asa putin pe folie. era cel putin 250 ron. am observat ca la telefon iti dau un pret , cand ajungi acolo , pretul se schimba. dupa o saptamana am gasit pe 4tuning un tip de la ro-colantari , are sediul vis-a-vis de real vitan. m-am dus la el sa imi retuseze folia. am stabilit ca nu se merita sa o peticeasca in colturi pentru ca arata foarte urat, a taiat-o de la luneta in jos, a montat folia foarte bine , sunt foarte multumit de lucrare, iar pretul a fost 170 ron, cu o folie Oracal mult mai buna calitativ decat mi-au oferit cei de la DCM. o sa revin cu poze cu folia noua .
  5. cateva poze cu masina, o sa revin cu poze cu interiorul.
  6. Cand a avut tata masina facea drumuri piatra neamt -fetesti in fiecare saptamana, apoi 3 ani a avut firma de cablu tv, undeva intr-un sat, masina mergea in fiecare zi pe drumuri de tara, iar eu fac in bucuresti 1000 km pe saptamana, in plus mai merg la piatra neamt la 2 luni. S-au adunat multi km dar sunt mandru ca a rezistat atat de mult masina si ca inca mai poate Motorul a fost schimbat la 780.000 km din cate imi aduc aminte. In ultimii ani de viata ai motorului am folosit ulei panther sau petrom, cele mai ieftine pentru ca oricum il consuma. Am vb azi la brasov, ma costa 20 ron/prag de sablat, ma duc pe 1 iunie sa vad ce iese. Mai aveam o problema la stergatoare si la cel de pe hayon, cateodata nu mergeau. Rezolvarea:surubul cu care era stransa masa era slabit. La fel si pt actuatorul de la hayon. Acolo am tras un cablu direct pe caroserie pt ca.s-au oxidat lamelele si nu mai functionau mereu, chiar daca le-am curatat. Cauciucurie au fost singura optiune cand am pus jentile, eu sunt multumit de ele, am si de iarna, dar pe 13 pentru ca le folosesc cu jentile de tabla. Ce nu am patit vreodata, desi am auzit la multe persoane, nu am avut probleme cu pompa de benzina.este cea orignala. Tot ce sper e sa nu imi pice la un drum lung. La ultima vizita la service am verificat presiunea, era de 1,5 bari din cate tin minte. Cei de acolo au zis ca e foarte ok. Am mai schimbat chederele la portiere si hayon, cele vechi erau imbatranite si nici nu au fost foarte scumpe. Hayon 43 ron, portiere 54 ron bucata. Am descoperit ca imi intra apa la geamurile de pe spate, intre geamul glisant si geamul fix triunghi de pe portiera. Lipseste o bucata din cheder. Din pacate nu se gasesc.am vazut ca toate cielo au bucata aia lipsa.
  7. Detin un Cielo din Koreea cumparat in 1995 de tatal meu, pe care mi l-a lasat mie in 2007 . Masina are in acest moment 858.000 Km si merge perfect. Acum 3 ani aveam problema la motor, imi consuma 1 litru de ulei la 1000 de Km , segmentarea si piesele ma costau 1800 Ron , dar am gasit la Craiova bloc motor cu baie de ulei pompa de ulei si pompa de apa la 3200 de Ron , chiuloasa am refacuto la Brasov cu 180 Ron . Ovalitatea pe cilindri la motorul vechi era foarte mica .Pot sa zic ca s-a meritat investitia , nefiind sigur ca segmentarea o sa iasa OK. Am fost sunat de la Galati de un domn care a mers fara ulei si a calat motorul , dorind sa cumpere de la mine motorul vechi. L-am impachetat si l-am trimis murdar , exact cum l-am scos de pe masina ca sa vada ca nu pierdea ulei , i-am explicat ca ovalitatea este foarte mica , l-am vandut cu 1000 Ron , taxele de drum fiind suportate de mine. Dupa ce l-a montat pe masina m-a sunat si a fost foarte multumit de achizitie. sistemul de franare Fata: -am schimbat etrierii cu unii noi , tot pentru Cielo , dar executiv la pretul de 320 Ron bucata deoarece cei vechi se blocau . Desi am schimbat cilindrul si pistonasele de retragere, tot aveam probleme cu ei. -discurile de frana, cele originale fiind neventilate . Am pus discuri Brambo ventilate 140 Ron setul Manopera 50Ron/roata Spate: -cilindrii de frana 50 Ron bucata Ferodo -tamburii 90 Ron bucata Daewoo -Saboti frana 80 Ron setul Ferodo -Kit de reparatie tamburi ( arcuri si mecanisme) 75 Ron setul Ferodo -lichid de frana DOT 4 20 Ron Ferodo Manopera 100 Ron / roata Dupa aceasta reparatie frana s-a imbunatatit considerabil . Am scapat de frica care o ai atunci cand cel din fata franeaza brusc si nu stii daca poti sa opresti sau tragi de volan sa nu intri in el. Suspensie Fata -amortizoare 120 Ron bucata Daewoo pe ulei -flanse amortizor 50 Ron bucata Spate -amortizoare 80 Ron bucata Monroe pe gaz -inaltatoare arcuri 10 Ron bucata Daewoo Dupa aceasta reparatie este mai rigida in curbe , nu se mai lasa intr-o parte la un viraj. Directie -capete de bara 50 Ron/bucata Daewoo Angrenare roata -rulmenti SKF - Fata 160 Ron /bucata manopera 50 Ron / roata - Spate 100 Ron/bucata 30 Ron/roata Am incercat diferite tipuri de rulmenti Fag , Ruville , Febi, Daewoo, preturi mai mici decat SKF , dar ii schimbat o data pe an. Cei SKF ii am de 3 ani si inca merg foarte bine. Evacuare - toba intermediara 150 Ron Walker -racord (tine locul catalizatorului) 50 Ron -Toba finala inox 150 Ron luata si montata la Stelco Bucuresti manopera 100Ron Zgomotul este imbunatatit, nu huruie ca una sport. teava de iesire este putin marita fata de original. Am mai montat -folie pe geamuri 300 Ron -folie carbon capota 250 Ron , cupola 40 Ron (montata de mine , luata din autovit) , hayon 200 Ron A fost lovita de gheata si am preferat metoda asta, nu se mai vad adanciturile, arata bine . -jenti MSW by OZ 98 Eur/Janta, cauciucuri Debica 185/65/14 230 Ron / cauciuc(cele originale erau 175/70/13) -oglinzi rotunjite 280 Ron setul -folie carbon masca consola centrala + plasticul de la schimbator -volan sport piele 150 Ron luat SH -butuc volan 35 Ron Autovit -Alarma Discovery cu pager 500 Ron -instalatie Xenon 4300K( nu este foarte alba ) 350 Ron -geam electric sofer 200 Ron (motoras , macara noi), manopera 100 Ron - bord Cielo cu turometru 50 Ron -Kit ambreiaj Luk 400 Ron + manopera 150 Ron -Kit distributie Contitech 340 Ron (role+curea +pompa apa) -termostat + senzor temperatura 80 Ron Am avut probleme din cauza termostatului , la temperaturi mari 35 grade afara imi tremura motorul , cand acceleram murea . problema: termostatul blocat De rezolvat : -compresorul de la AC s-a blocat costul unui compresor nou 650 Ron -pragurile au ruginit + gauri . Rezolvare 25 Ron sablare praguri + reparatie fibra de sticla, doarece doar fata pragului este ruginita , interiorul pragului este ok pret 200 Ron ambele praguri. Daca era sa le schimb era 200 Ron/prag+ 250 Ron manopera / prag. Nu vreau sa le schimb deoarece am vazut la un prieten ca i-au taiat cu flexul pragurile si cablurile din prag + au sudat foarte urat pragurile noi si au dat cu antifon sa nu se observe sudura proasta. Ranforsarea masinii cu noile praguri foarte slaba, chiar mai slaba decat la pragurile vechi. Masina se comporta foarte bine , sunt foarte mandru de ea si nu as putea sa o vand vreodata. Sunt foarte multe Cielo in stare deplorabila , dar este doar vina proprietarului ca nu se ingrijeste de ea.
 

×
×
  • Create New...