Jump to content
 

leaderfox

Membru
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

About leaderfox

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    SB
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2004
  1. Dupa cum am zis, acu 2 ani, cand am avut -20 si ceva de grade prin SB uleiul meu Castrol magnatec 10w40 era o marmelada suprema si masina nu pornea decat dupa-amiaza si destul de greu.
  2. Eu sper sa ma mai tina 1an si jumatate asa, sa mearga doar cu completat - asta inseamna undeva pe la 30000km - momentan, pana la urmatoarea revizie o sa i completez tot cu eurolube 5w40. Toate cele bune.
  3. Multmesc de raspunsuri Cu proxima ocazie cand am timp sa merg la service o sa-i rog sa se uite la compresie (o sa le mai detaliez problema). In privinta banilor investiti in masina nu m-am zgarcit niciodata - uleiuri am cam pus ce mi au zis cei din service (am schimbat 2 pana acum), plus ca a fost luata de la bun inceput cu ceva consum si problemute (a fost un compromis). Iar unei masini pe care de and am luat-o cam consuma deja aproape 1 L ulei la 10000km doar nu era sa-i pun valvoline synpower la 65 ron /l. Numai bine va doresc.
  4. Pai pe mine nu ma deranjeaza sa i completez uleiul - ma gandesc sa nu vrea sa mi zica si altceva prin consumul asta asa ridicat (+ ca nu inteleg, daca nu curge din motor, ce se intampla cu el, ca nu se evapora, nu?). Si da, la drum intins consuma cel mai mult (acu am facut un drum Sibiu-Orsova-Cheile Nerei-Targu Jiu) si a fost si cald rau, iar drumul cel putin intre SB si Hateg, Petrosani e bun si a vazut constant 120 km/h. 5w30 a rupt si mai mult la un drum pe Transalpina. Multumesc.
  5. Salut din nou, Matizul meu are 162500 km. Revizia am facut-o la 160000 - de atunci pana acum mi-a consumat aproape 500 ml ulei, mers la drum lung (doar vreo 500 km facuti in oras). Uleiul folosit momentan este eurolub 5w40. Eu il am de la 120000km - la primul schimb (5w30 GM albastru) nu am putut observa consumul ca avea o pb la buson si pierdeam ulei; apoi a avut Castrol Magnatec 10w40 pus la service la recomandarea inginerului (nu mi-a placut, motorul era galagios si am prins si iarna cu el si la - 25 nu mai pornea masina); am revenit la 5w30 daewoo (consum 1 litru in plus). Ideea e ca am pus 5w40 ca ma gandeam ca e vechi motorul si sa-i dau vascozitate mai mare, dar vad ca-l consuma si pe asta de numai. Intrebarea mea este ce imi indica acest consum ridicat, ce masuri ar trebui sa iau (nu las urme de ulei pe sub masina, deci se arde cred eu) - e ceva sa ma ingrijorez sau sa completez si doamnea ajuta (masina o mai tin 1 an, 1 an jumate maxim). Multumesc anticipat.
  6. Salut din nou, In urma schimbarii rulmentilor, discurilor si placutelor m-am ales cu un huruit constant, indiferent daca merg incet sau cu viteza, virez sau nu. Eu personal ma gandesc ca e de la rulmenti, pt. ca am ridicat masina pe cric si am joc la ambele roti fata, deci ori nu au fost stransi suficient, ori asa se intampla si trebuie stransi acu ca s-au asezat, ca sa zic asa. Pt. inlaturat jocul presupun ca se strange piulita stemuita, operatiune relativ simpla, dar intrebarea mea este e posibil ca rulmentii noi sa fie mai prosti decat cei vechi - e greu de uns rulmentii cu o unsoare adecvata (trebuie dati jos sau se poate doar asa, pe masina direct)? Multumesc.
  7. Operatiuni efectuate la service Iony din SB.
  8. Salut. Vreau sa-mi spuneti cum vi se par urmatoarele preturi, daca m-au furat sau nu: 1 - pret saboti - 80 ron, schimbat saboti si reglat frana de mana - 100 ron; 2 - rulmenti fata (coreeni) - 50 setul deci 100 ambele roti, placute frana (tot coreene) - 50 ron, discurile le-am avut, schimbat rulmeti fata, discuri si placute de frana - 200 ron. Multumesc!
  9. Merci de reaspunsuri - km am ceva peste 30.000 de cand am schimbat lichidul - sambata am programare la revizia de 10.000 si schimbat treburi - sper sa nu depaseasca 800 ron toata afacerea. Numai bine.
  10. Salut, Trebuie sa schimb discurile & placutele de frana si sabotii pe spate. Un mecanic mi-a zis fara sa desfaca nimic, doar dand jos roata sa vada uzura discurilor si a placutelor ca la operatiuni de astea se schimba automat si rulmentii - asa este? Lichidul de frana trebuie schimbat si el (are 1 an jumatate)? Numai bine.
  11. Pai si la rotile spate cum se pot regla unghiurile? Adica la alea pe fata ai capete de bara, pivoti.....o droaie de articulatii reglabile, dar pe spate din ce se regleaza....intreb pt ca azi e masina la schimbat caseta de directie si capat bara stang si apoi si refacut unghiurile. Multumesc!
  12. Salut, Aveam probleme cu un troncanit la puntea fata la matiz ... schimbat amortizoare si flanse fata ... troncanitul persista. Mi s-a zis ca e de la bucsa casetei de directie ... schimbat bucsa, capatul de bara dreapta, troncanitul a disparut dar a aparut o problema care mie mi se pare mai rea ca precedenta, si anume: cu masina pe loc daca iau dreapta scurt de volan se aude un trosnet si la revenit scapa volanul - acelasi lucru se intampla si in mers, dar la viteza mica + ca virajul la dreapta merge greu si revine volanul in hopuri ... baietii de la service au zis ca treaba cu revenitul mai greu e de la faptul ca e bucsa e noua si axul era un pic ruginit si pana se invata una cu alta, iar pt trosnit cica din cauza jocului de la bucsa stricata s-a facut joc si la melc+cremaliera, dar ca nu are nimic si ca ma mai duce vre un an lejer. Intrebarea mea catre voi este daca credeti ca au dreptate sau nu si daca pot sa merg asa sau nu (singura rezolvare concreta cica ar fi inlocuirea casetei de directie - e manuala, dar ideea e ca eu nu vreau sa mai tin masina mai mult de un an si treaba asta r fi cam scumpa). Merci.
  13. Hmm, interesant - nu m-as fi gandit. Merci de sfat - o sa incerc in weekend sa vad daca-mi iese. Numai bine!
  14. Merci, Foarte explicite schemele. Presupun ca ar trebui sa fac si geometria dupa o treaba de asta. Numai bine.
  15. Salut, Am observat ca am burduful din partea dreapta al casetei rupt ... pot circula asa cu ea o perioada sau se deterioreaza caseta (este o imbinare acolo care se vede si vaselina e imbibata cu praf...acu 3000km cand am facut revizia nu era rupt). Cum se schimba burduful ala, trebuie desfacuta caseta? Dupa schimbarea burdufului trebuie refacuta geometria? Multumesc!
 

×
×
  • Create New...