Jump to content

LinuX

Membru
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About LinuX

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 01/19/1988

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo Cielo
  • Model
    Executive
  • An
    2003
  • Nr. Inmatr.
    B 3 2 S Z P
  1. As dori de la inceput sa mentionez ca am folosit functia
  2. Am luat-o la risc , fiind ieftina , am zis ori pica rpd ori ma tine cativa ani , de exemplu am avut un ZAP PLUS 62 Ah care a tinut 7 ani , bateria originala fiind pierduta prin furt .
  3. Am cumparat baterie MOTRIO 65 Ah ) ( nu radeti ) , fabricata de ROMBAT cu garantie 2 ani , pareri ? Pana acum totul ok ( 1 saptamana si ceva ) ma aseteptam sa pice in 3 zile ) . ---> 170 RON
  4. Problema diagnosticata . Dupa cum am promis , am adus mecanicul la ea fiind mult mai usor decat sa o duc pana la el si ca prin minune (cred ca s-a speriat de el) a pornit cu o alta baterie la a doua cheie , la prima avnd acele simtome ca cele spuse mai sus . Problema fiind : schimbare bujii si fise deoarece a zis ca nu merge rotund , baterie noua , distribuite noua , si inca o piesa care nu stiu cum se numeste , stiu doar ca e langa cablu de acceleratie. Revin cu noutati dupa interventie sa va zic daca a facut-o cum trebuie . PS : Motorul e 1.5 DOHC 16 v , an 2003 , si fisele sunt in exterior .
  5. Vina cred ca e a mea , pentru ca am neglijat-o si imi pare rau acum nu de banii care o sa ma coste , ci mai mult de masina . Promit ca astazi o sa merg cu ea la un mecanic si revin cu noutati , sa vedem ce bube ii gaseste .
  6. Deja m-au luat transpiratile , asta ar insemna ca s-a rupt si distributia tot... sper sa nu ai dreptate , dar iti multumesc pentru sfat .
  7. Salutare forumisti , posesori si neposesori de autoturism . Am facut acest topic fiindca nu am gasit unul foarte explicit ( mentionez ca am citit topicul lui iazur ) Sa incep : Am avut masina in "service" (la un prieten mecanic pentru a inlocui bara fata , aripa , far , toba mijloc ) cam in 2 saptamani am luat-o pentru ca nu m-am grabit (detin masina de serviciu) in acest timp probabil s-a ascultat si muzica fara ca motorul sa fie pornit , si a murit bateria . I-am dat curent si a luat`o . Am mers aproximativ 5 km cu ea pana acasa , dimineata am plecat cu ea ( a pornit mai greu ) si am mers pana la serviciu cu ea ( tot cam 5 km ) peste aproximativ 15 ore cand sa plec acasa cu ea ... dai o cheie nimik ...am zis ca e bateria ok .. m-au impins cativa colegi a luat-o si a murit . mai imping odata o ia tremura foarte urat , turatia e undeva la 700 rpm si sta cam 3-5 secunde dupa care moare . Am pus baterie noua , exact acelasi lucru , sta pornita 3-5 secunde timp in care nu se stinge acel bec galben care indica motorul . Un coleg mi-a spus ca sunt fisele si bujiile . Acum nu stiu ce sa fac poate nu sunt ele de vina , nu vreau sa le cumpar degeaba . Masina are 96000 km distributie neschimbata , fise bujii schimbate 1 data la 22000 km ( 1 fisa iesise din lacasul acela si statea pe o conducta de fier pe care a inegrit-o) . Astept pareri . Multumesc
 

×
×
  • Create New...