Jump to content

kristythabest

Membru
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About kristythabest

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/09/1992

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    kristythabest
  • Skype
    kristythabest

Profile Information

  • Din
    Balcesti, Valcea
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Lanos
  • An
    1998
  • Nr. Inmatr.
    VL 06 YMD
  1. pai nu deschide, nu conteaza la ce turatie, pur si simplu nu deschide circuitul, o sa incerc sa vad daca o pot curata ca am mai vazut cazuri.
  2. Va multumesc. Furtunul din lateral a fost obturat cand am cumparat masina, cand am verificat , aceasta oricum nu functiona. Aveti idee cam cat m-ar costa?
  3. In primul rand, sper ca am scris unde trebuie, daca nu, rog pe cei in masura sa mute topicul acolo unde trebuie. In al doilea rand, fac un apel la colegii cu Lanos, sau oricine are asa ceva la motor, sa-mi spuna si mie cum se numeste piesa asta, si care este rolul ei. Eu cred ca ar trebui sa inchida si sa deschida circuitul vacuumatic, lucru pe care a mea nu l face. Poze:
  4. Da, erau ceramice. Nu stiu cum sunt ceilalti dar eu nu vreau sa mai vad catalizator pe masina. Trec mai greu la noxe dar asta e...nu s-a inventat aparat sau lege sa l opreasca pe roman.
  5. Salut, Asta e primul meu post pe forum, nu am prea multe de spus, dar de vreme ce nu am gasit toate aceste informatii in acelasi loc nicaieri o sa-mi spun si eu of-ul, cu speranta ca o sa ajute pe cineva. Am un Daewoo Lanos '98, 1.4 8V. Cam de un an ma tot stresa pierderea de putere peste 5000, nu aveam pretentia sa mi traga acolo asa ca am ignorat problema o vreme. In ultima vreme imi mergea "in suturi" la turatie constanta, nu tragea absolut deloc pana in 2300-2500. Am fost cu ea la un service de pe Dacia, in Craiova. Nea mecanicu` n-a gasit nimic, testerul nici atat. Am schimbat fise, bujii, EGR, nimic nu mergea. Acum o saptamana m-am decis sa mi pun GPL si in timp ce faceau domnii respectivi reglaje vine un baiat pe la vreo 25 de ani, mecanic si mi pune mana la toba. "Asta scoate gaze calde, are catalizatorul infundat". Nu l-am luat in seama la inceput dar in vreo 20 de km nu mai aveam picatura de putere, am urcat toate pantele pana acasa cu treapta I, scotea un fluierat ciudat din toba si era afectata si puterea. Am dat catalizatorul jos, era 100% infundat, sitele rupte. Le-am spart, l am pus la loc gol golut si merge masina mai bine ca la iesirea din fabrica si are un sunet de inox demential. Mentionez ca si consumul era extrem de ridicat (aprox 15 litri de gpl consumati in 70 km). Nu stiu cati au problemele astea...daca e aceeasi cauza si la ei, dar merita verificat.
 

×
×
  • Create New...