Jump to content

altheo

Membru
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About altheo

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    CAPTIVA, AVEO
  • An
    2007/2009
  1. Mircea multumesc ptr randuri. Am incercat aceasta regenerare cum am zis pe A1 cu o turatie constanta si mers la 3500 ture si o viteza de cca 90-100 km/ora fara oprire. La intoarcere am dat mai tare... si nimic. Voi merge si la service pentru regenerare cum ai recomandat. Partea cu sezorul de schimbare ulei am inteles-o, intradevar am facut schimbul mai devreme decat senzorul care indica. O sa-l resetez la service. Multam inca odata
  2. Salut De vreo 3 saptamani mi s-a aprins martorul de motor la bord la Captiva diesel. M-am speriat nitel, insa m-am oprit la un ITP care avea calculator si a pus-o si mi-a dat eroare privind filtrul de particule. Evident ca in ultima perioada nu prea am iesit cu ea din oras. Mecanicul ca si cel de la constatare mia-u sugerat sa merg cu ea pe autostrada si sa-i dau un pic " talpa" si mai turata. Am facut-o si pe asta. M-am dus pana la Pitesti si inapoi. Nimic. Culmea este ca acum a aparut si martorul pe bord privind schimb de ulei ( martorul galben cu cheia si uleiul ), eu am schimbat uleiul la un service cunoscut. banuiesc ca trebuie sa ma duc doar sa-l reseteze. Se simte un consum de motorina si ca trage mai greu. Astept sugestiile si sfaturile voastre. Multam.
 

×
×
  • Create New...