Jump to content

KzN

Membru
  • Content count

    36
  • Joined

  • Last visited

About KzN

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Targoviste
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveo
  • An
    2007
  • Nr. Inmatr.
    DB-06-KZN
  1. Salut! Acum 3 sapt s-a aprins becul galben nenorocit si la mine (aveo 2007, 1.4 16v). Am scanat cu un scanner obd2 prin bluetooth-rezultat eroare p0420 - eficienta catalizator. Am sters eroarea - totul ok pentru 900 km. Azi s-a aprins iar, aceeasi eroare si dupa testare a aparut si asta "TID:$04 CID:$60 high sensor voltage for switch time calculation" la test results (aplicatia Torque android). Sa fie catalizatorul sau sonda/sondele lambda?
  2. Vreau sa schimb furtunul de la filtrul de aer pentru ca e crapat si vad ca are pe el o mufa cu fire... Furtunul nou vine cu componenta aia electrica sau trebuie mutata? De la ce e mufa aia?
  3. Salut! Azi, după o pornire s-a aprins martorul galben in bord. Am făcut o scanare cu o aplicație de telefon mobil "Torque" si un adaptor obd2 prin bluetooth si mi-a apărut codul p0340. Am cautat pe net codul si se referă la senzorul de la axul cu came. Am sters eroarea si apoi nu a mai apărut de atunci (am mai făcut cam 10 porniri). Peste cateva zile sunt programat la o curățare a IAC si clapeta accelerație (la recomandarea unui mecanic) din cauza ralantiului cam neregulat Poate fi aceea cauza? Multumesc! LE: Masina e un aveo din 2007, motor 1.4
  4. O intrebare am si eu: pot monta pe un aveo din 2007 orice casetofon 2din? Adica se potriveste la sistemul de prindere orice sistem 2din sau conteaza si alte dimensiuni?
  5. Update: schimbat distributia cu pompa de apa, garnitura capac culbutori... simeringurile nu a fost nevoie... mecanicul a zis ca nu pierde "pic" de ulei pe acolo... Problema e alta... inainte de distributie auzeam la relanti un suierat la rece in partea din fata a motorului (adica partea dreapta a masinii) pe care il puneam pe seama pompei de apa neschimbata pana acum DAR il aud in continuare... singura cauza pe care o vad e cureaua accesorii pe care nu am schimbat-o. Poate fi si altceva mai grav???Cand am luat masina de la service nu am observat deoarece motorul era cald.
  6. Ok...ms Tocmai mi-am dat seama... de ceva timp rulmentul de presiune suiera cand calc ambreiajul...poate avea vreo legatura?adik vreo pierdere de ulei pe la un simering din spatele motorului?
  7. Deci acei 700 ml in plus pot dauna grav? Am oricum pierderi si pe la simeringul de la axul cu came pe care o sa il inlocuiesc cu distributia. Alte probleme grave pot aparea? Mentionez ca de 30 000 km merg cu 4.5 l de ulei ( acelasi service ). Alte simptome altele decat acele sxurgeri nu are masina...
  8. Pe care un mecanic ar trebui sa o foloseasca in loc sa creada orbeste un calculator.... pe bune...la ultima revize era sa ma si bata mecanicul cand i.am zis ca intra 3.75l de ulei. "Cum dom'le daca aici scrie 4.5????" M-iam zis ca stie mai bine, doar asta face toata ziua...
  9. Multumesc mult! Banuiam ca in carte scie bine...apropo nivelu mare de ulei poate cauza scurgerea de ulei oe la capac culbutori?
  10. Vreau sa fac o revizie la un Aveo 2007, 1,4 16v, 69 kw si toți vânzătorii de piese imi dau 5l de ulei ca cica intra 4.5 l in mașina dar în cartea mașinii scrie clar 3,75 inclusiv filtru de ulei. Am sunat la o reprezentanta care mi-a zis ca intra 4 l. Acum eu pe cine sa cred...? La ultima revizie "specialiștii" mecanici cu calculatorul in fata au insistat sa bage 4.5 l in mașină si m-am trezit cu scurgeri pe la garnitura capacului culbutorilor (poate aste e cauza???). E cineva care sa imi spună cat ulei intra in mașină? Aaaaaaaaa...si vreau sa schimb si cureaua accesorii....pe net gasesc curea transmisie trapezoidala si curea transmisie cu caneluri... de care sa iau? Mulțumesc!
  11. Si cam cat de grav e? Adica msi pot mrge asa... Si cat te-a costat in total?
  12. Salut! Acum vreo luna am observat ca pe motor este ulei, nu mult, nu curge, ci mai degrabă un fel de praf amestecat cu ulei, adică niste murdarie neagra . Am verificat nivelul, e bun, sub mașina nu am găsit niciodată ulei, iar pe piesele de sub motor nu e ulei... Menționez ca nu am scut si nu mai am nici deflectorul acela din plastic de sub masina (asta daca are importanta). Ce ziceti ca poate fi? E posibil sa fie mai de mult ca nu ridic capota decat sa pun lichid de parbriz... Multumesc!
  13. Eu ma rezolvat-o in cel mai simplu mod: am schimbat becurile...amandoua... aveam inainte din acelea albastre, ieftine, le-am schimbat acum cu unele normale la fel de ieftine si nu coboara niciun far. Nu stiu care era problema, probabil ceva in interiorul becurilor... Oricum acum nu mai face. Mai incercasem sa schimb doar becul de pe dreapta dar toto facea. Cred ca trebuiau schimbate ambele... Pana la cele albastre avusesem philips x-treme vision si nu am avut probleme dar s-a ars unul si nu mai investesc inca 80 lei in altele...
  14. sigur nu a mai facut asa pana acum. de precizat ca altfel farurile merg normal,adica pe faza scurta merg la ce pozitie sunt setate iar la comutare pe faza lunga nu isi modifica inaltimea pt 15 sec dupa care farul drept coboara. cand comut pe faza scurta ambele faruri revin pe ce pizitie sunt setate. de cateva ori farul nu a mai coborat pe faza lunga cam 2-3min dupa care iar a luat-o razna. sigur nu a mai facut asa pana acum. de precizat ca altfel farurile merg normal,adica pe faza scurta merg la ce pozitie sunt setate iar la comutare pe faza lunga nu isi modifica inaltimea pt 15 sec dupa care farul drept coboara. cand comut pe faza scurta ambele faruri revin pe ce pizitie sunt setate. de cateva ori farul nu a mai coborat pe faza lunga cam 2-3min dupa care iar a luat-o razna.
×