Jump to content
 

dumos

Membru
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About dumos

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Pitesti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Spark
  • An
    2006
  1. Salutare, Nu am mai postat de ceva vreme, intre timp singura problema majora, s-a intimplat acum o luna cind m-a lasat releul de la alternator. S-a manifestat derutant, deoarece probabil a continuat sa functioneze intermitent, avea momente cind isi revenea si in prima faza am suspectat un contact imperfect. Simtomele sunt: aprinderea martorului de frina de mina(se pare ca sunt pe acelasi martor legate). Fiind vara respectiva situatie m-a prins cu geamurile deschise, in situatia asta, aviind geamuri electrice nu mai ai cum sa incui masina si sa pleci... Am experimentat si mersul pe baterie (nu recomand) cind e pe terminate bateria, primul se aprinde martorul airbag si masina se opreste cam in 2 minute de la aprinderea acestuia cu restul beculetelor abia mai pilpind... In imagini aveti alternatorul care este identic cu cel de matiz, costurile au fost de ~100 lei releul si am schimbat si carbuni ~30 lei desi cei noi parca erau mai mici cu citiva milimetri decat cei vechi. Puntea de diode ~100lei a ramas neschimbata. Problema majora e cu suruburile de fixare marcate in poza cu galben, au un cap ciudat si neavind respectiva tubulara a trebuit sa merg cu alternatorul in plasa la un service. Lipiturile, marcate cu albastur se pot desface si reface cu un letcon obijnuit.
  2. Salut, Am postat acum un an poze si detalii despre Sparkul meu cu instalatie GPL. Momentan am 85k cu ea si nu am avut nici o problema cu instalatia GPL, aceasta a fost montata pe la 30k. Ca o concluzie ii sfatuiesc pe cei ce isi instaleaza acum, sa puna busonu de alimentare afara pe caroserie, dezavantajul in caz ca e ascuns in rama haionului e ca ramine un miros de la puful de gaz cand se debransaza pompa dupa alimentare. Instalatia mea este inca in garantie numai ca firma la care am instalat nu mai exista asa ca trebuie sa caut pe alte firme sa fac revizia. Reviziile pentru instalatia de gaz, spre deosebire de benzina se fac la 20k indiferent daca se depaseste un an. Revizia (2 pana acum)m-a costat cam 50 lei si filtrul 100, cam scump dar nu am gasit de cumparat. Exista si un aditiv pt gaz sub forma de spray care se baga in rezervorul gol inaintea alimentarii, l-am folosit de cateva ori, se spune ca elimina apa din rezervor printre altele. Multa bafta celor care vor sa faca pasul acesta. Curaj ca merita.
  3. Aduc stelele....:)

  4. In talon au trecut ce scria si in carte tipul instalatiei si al rezervorului, tipul dacolo spunea ca e obligatoriu...
  5. Se pare ca e obligatorie si trecerea in taslon, costa 30 lei si dureaza de pe o zi pe alta plus cozile de la Udriste care merg destul de repede din cite am vazut. Aveti grija ca va opreste talonul in original deci teoretic nu mai circulati legal cu masina pina a doua zi...
  6. Cu imatricularea LPG-ului credeam ca e relativ simplu dar: RAR-ul a mers simplu, am pierdut jumatate de zi pacolo (coada mare) si mau si intors pentru ca nu corespundea un numar de omologare (inversare de cifre = un drum pina la montator sa modifice declaratia de conformitate) in rest testele au iesit super bine; Costuri 120 lei; Mi-au trecut in carte specificatia GPL... Ce am aflat ulterior ca e musai sa fie trecut si in TALON si cum masina e luata in leasing si imatriculata pe Bucuresti... trebuie sa stai la cozile de la Udriste. Aviz amatorilor din tara cu numere de leasing pe Bucuresti, toate modificArile se fac pe Bucuresti. Costurile aici mai sunt de 6lei copii si cereri (mai trebuie facut un drum la leasing sa puna o stampila pe o cerere de modificare talon) si taxa modificare talon la CEC 30lei. Sper sa fie atita, mai am sa fac coada de la ghiseul nr. 2 si va mai povestesc apoi ce si cum. Apropo care stiti cum e cu cozile astea pe la Udriste cind e mai liber.
  7. Gasiti mai jos ceva poze cu instalatia GPL montata pe Sparkul meu: LANDI RENZO - ITALIA www.landi.it - rezervor toroidal turcesc.
  8. Are un indicator de nivel. Poate ca din cauza rezervorului toroidal, cind sunt pe rosu mai fac in jur de 150km. Cind chiar se termina gazul incepe sa tiuie si trebuie sa il trec pe benzina.
  9. Am montat in Pitesti, la un atelier autorizat l-a care m-au trimis cei de la http://www.gpl-auto.ro/ si a costat 2900 lei. Instalatia e segventiala Landi Renzo, nu stiu ce vrei sa zici prin CB, daca te referi la calculator separat atunci raspunsul e da. ...pai BCR Leasing, si am trimis o simpla cerere prin care spuneam ca vreau sa pun instalatie GPL omologata euro 4, pe fax, si ei au trimis copie pe email iar restul a venit la biroul lor din oras in original... Tocmai am aflat ca trecerea in carte la RAR mai costa 120 lei plus ziua pierduta...
  10. dumos

    Parbriz "ciupit"

    Tocamai am schimbat si eu parbrizul la Sparkul meu, pe CASCO, factura cu tot cu manopera si geam a fost de 1700 RON, mi-a picat fata cind am vazut-o si ma temeam ca cei de la CASCO nu o s-o acepte la plata, dar spre surprinderea mea au acceptat-o fara sa crigneasca. Singura problema de atunci e ca la prima ploaie a m facut un super dus... era lipit aiurea la un colt desi masina a stat in service mai bine de 24 ore... Astia sunt meseriasi de reprezentanti Chvrolet din Pitesti... La toata afacerea asta paguboasa, m-a constat doar 50 ron reintregire valoare la asigurari, daca reparam crapatura la timp ma costa 70 ron si nu mai aveam probleme...
  11. ... Salut, ai luat sine de Spark, unde ai gasit si la ce bani, sunt la fel, ca vrea un prieten sa isi puna si ce am vazut pana acum sunt naspa. Astea daca sunt ca ale mele, la montaj se gaureste caroseria si trebuie sa dai si tapiteria plafonului jos sau sa ajungi cumva la tabla ...
  12. Tocmai am pus GPL pe Sparkul meu, LANDI RENZO, operatiunea a durat cam 2 zile, daca stiti cum e de inghesuit motorul la un Spark full de 1l o sa intelegeti. Rezervor Toroidal in locul rezervei, si am pastrat si BitBox-ul... Am deja 5000km cu GPL si sunt super multumit de cum merge pe gaz, indraznesc sa spun ca merge mai bine decit pe benzina. Ceea e cel mai interesant din toata povestea asta e ca am avut acceptul celor de la Leasing extrem de usor (am trimis un mail iar a-dua zi aveam acceptul pe mail, iar la 3 zile cartea si restul actelor pentru a face RAR-ul). In curind o sa va pun si ceva poze. Salut, Eu unu nu recomand la nimeni sa aduca vro masina la Pitesti la asa zisul dealer, astia nu sunt in stare sa stringa niste suruburi, da sa le cer lucruri mai complexe, ca lipitul unui parbriz (17 milioane), fara sa faci un dus bun la prima ploaie sau inlocuitul pieselor in garantie, cu piese de pe masinile lor de test drive... Daca vrei sa iti pui GPL la asa meseriasi ... daca au auzit de asa ceva ... Garantia aia de tine toata lumea nu pre mai inseamna nimic in RO, cam toate calculatoarele de pe masinile noi sunt parolate ... asta ca sa nu ii obligi sa iti schimbe vro piesa in garantie, te duci la ei iti sterg eruarea si iti spun ca e de la benzina ... iti suna cunoscuta povestea! Restul pieselor intra pe consumabile sau daca ai norocul sa fi din Pitesti sa sa iti trebuiasca o piesa dureaza cam 3 saptamini (1 saptamina e mai mare la astia cam cit o luna obijnuita). Eu am facut numai 1 revizie in Pitesti si mi-a ajuns. Pot sa iti mai dau un exemplu cu siguranta de la bricheta... Daca a schimbat-o careva la Spark, exista un tablou de sigurante interior la care ai acces numai din dreptul pedalelor foarte dificil, iti trebuie neaparat o lanterna si penseta din cutia de sigurante de la motor. Eram in Bucuresti cu siguranta arsa si imi trebuia neaparat cureent pe bricheta pentru GPS, tel., etc... Am sunat la toti dealari de pe pagina de web a Chevrolet si nici unu nu a fost in stare sa ma ghideze la siguranta aia, un lucru demn de remarcat a fost cu cineva din Cluj care mi-a explicat ce si cum si mi-a spus in final sa trec pe la ei ca mi-o schimba ei fara nici un cost, singuri care s-au oferit dealtfel. Concluzia e ca sunt foarte putine ateliere unde merita sa te duci. Si ca sa revin la topic nu cred ca exista dealer Chevrolet care sa puna GPL, in Pitesti nu exista sigur, iti pot recomanda insa alte ateliere, functie de ce instalatie vrei sa pui.
  13. Salut, Eu am schimbat CDplayerul venit din fabrica cu un Pioneer de vro 55W (modelul nu mai conteaza ca s-a cam invechit) Am schimbat toate boxele: - pe fata Sony Xplod pe 3 Cai; - pe spate GreenGo 2 Cai ovale de 4x6` 45W se aud super... - BitBox MNC. care era cit paci sa fie inlocuit de rezervorul de GPL... da ce nu face omu pentru ceva basi in masina...
  14. Da numai ca data trecuta mi-a taiato scurt ca n-am voie in hala, pina la urma m-au lasat sa intru ca sa ma scoata imediat afara, chipurile imi facusera o mare favoare fara sa stie seful lor...
 

×
×
  • Create New...