Jump to content

stepfan

Membru
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About stepfan

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Cluj-Napoca
  • Auto
    Matiz
  • Model
    Euro II
  • An
    2001
  • Nr. Inmatr.
    CJ-24-KLM
  1. Si eu am avut tot aceeasi problema.La rece pornea si mergea struna pana atingea temperatura optima de lucru. Dupa aceea ajungea sa ating numai un pic acceleratia si murea motorul fara sa-l mai pot reporni nici macar cu pedala de acceleratie la fund. Am curatat valva PCV, am inlocuit filtru aer, am curatat IAC, am masurat daca TPS-ul lucreaza la parametri normali. Dar degeaba Am citit aici pe forum ca s-ar putea sa fie filtrul de benzina infundat .Hai sa-l schimbam(aveam vreo 40.000 cu ea). Drum catre magazinul Daewoo zic: hai sa maduc eu la baietii dela service Daewoo sa- i intreb, poate au deja rutina cu problema asta. Primul lucru ce m-au intrebat cati Kilometri am si cand am schimbat capac delcou (am 101.000). Adevarul ca nu am schimbat pan' aici. Mi-au zis scurt : DELCOU. Da de unde-ziceam eu in gand, ca doara' am scanteie depe fisa principala si pe fiecare fisa in parte. In fine schimb filtrul de benzina, amorsez conducta de cateva ori cu contact on/off. Dau drumul -porneste brici, alt sunet, alta miscare. Dar cand atinge temperatura optima (ac vertical la temp apa)imi moare iarasi. In ultima disperare am dat capacul delcou jos , am zis daca nu reusesc nici cu asta direct la service. Cand deschid capacul, surprizaaa: in mijloc peria de carbune macinat pana in fund si intzepenit complect, ce mai arc si cursa... Fuga la magazin- capac nou. Cand asamblez capacul la loc si toate cele sa vedeti surpriza: Porneste la sfert de cheie, fara trepidare de scaun, nici tu miros de benzina la esapament ! De atunci am facut cca. 10 km , de vreo juma' de ora am ajuns acasa si hapt in fatza calcului sa impart bucuria cu voi Am mai facut un reset si idle lern sa fie totul okay. Sper sa va ajute si pe voi patzania mea , deci daca aveti Kilometri buni facuti si nu v-ati uitat sub capacul delco s-ar putea sa aveti acolo un amarat perie de carbune ros pana in fund Un An Nou Fericit Voua !!!
  2. La Multi Ani tuturor ! Si mie imi face figuri Matizul La rece porneste brici , pana vreo 10 minute .Dupa aceea incepe calvarul. Ajunge sa ating numai un pic acceleratia si moare motorul. Nu mai pot reporni nici cu pedala de acceleratie la maixm. Am curatat valva PCV, am curatat IAC, senzorul TPS lucreaza la parametri normali (clapeta inchisa 1,9Kohmi- clapeta deschisa 6.8 Kohmi). Nu m-am uitat inca la capac delcou si filtru benzina din cauza ca sa intunecat. Poate sa fie cauzata si de alte componente ? A mai patit cineva si cum l-a remediat ? Multumesc anticipat.
 

×
×
  • Create New...