Jump to content

Onyx_Esp

Membru
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

About Onyx_Esp

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/21/1985

Contact Methods

  • MSN
    Onyx_nwa
  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    Onyx_nwa@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    COnstanta
  • Din
    Constanta
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero 1.8
  1. Aduc stelele...la multi ani!

  2. Exista posibilitatea ca baia de ulei sa fie ovalizata? Asfel,sa nu mai existe etanseitate intre ea si garnitura?.Spun asta pt ca este a doua garnitura pe care o schimb si se pare ca am aceeasi problama.A fost schimbata la service ,nu de capul meu.Pata de ulei este mult mai mica,dar tot este. In cazul acesta ce imi recomandati sa fac?
  3. Revin cu alta precizare : - "Specialistu`" acela care trebuia sa imi verifice Ecm-ul nu prea se arata la fata! Am vb astazi cu electricianul care se ocupa de masina si mi-a spus ,ca nu a reusit sa dea Ecm-ul la verificare.Maine dupa cursuri sunt la ei calare ,ca nu se mai poate. Arrow s.n service-ul cei din C-ta il cunosc. O sa le zic ,sa puna Ecm-ul pe alta masina ,sa vad care-i treaba cu el si sa imi arate clar ca el este problema (daca este sa fie de la el si nu s-au inselat ). Sa verifice soclurile de la Ecm , de la releul pompei de benzina ; ceva care sa rezulte ca Ecm-ul este 100 % fara dubii problema masinii mele ,pentru ca nu voi da 500 de E cu ochii inchisi.Mai exista si varianta unuia sh daca e sa fie de gasit . Ps: Sper sa nu fie Ecm-ul ca m-am ars
  4. Nu te gandi numai la schimbarea bordului.Nu poti gasi alta solutie mai ieftina ? Eu iti sugerez sa improvizezi, adica ma gandesc la un autocolant ceva, sau emblema! Acum depinde si in ce zona a bordului este zgarietura , daca zona nu iti permite sa improvizezi d p d v estetic sau pur si simplu nu vrei sa improvizezi, incerca ceva de genul mastica sau un chit de izolatii ,ceva ca o pasta (sau ceva de genul POxilina pt ca e si la culoare cu bordul).
  5. Masina este "internata" intr-un service Daewoo. Am omis sa precizez! Ea a fost "diagnosticata"de electrician principal , nu am asistat la depanarea ei .In dimineatza aceasta , respectiv vineri ,masina a fost remorcata de cei de la daewoo service si mi s-a spus ca pana la ora 4 in cursul zilei va fi gata. Sa am dubii asupra seriozitatii sau asupra priceperii ? Mai este un service Daewoo in Constanta , dar nu o sa ma plimb cu dansa din service in service ; plus de asta am mai fost cu masina la ei in service ma refer la cel in care este acum pentru o revizie si am ramas placut impresionat de munca prestata. Revin cu informatii , bune sper !!!
  6. Si eu mi-am pus aceeasi intrebare:-De la un scurt-circuit sa "prajesc" Ecm-ul?Daca cineva are cunostinta de cauza despre aceasta problema sau daca a auzit intamplandui-se cuiva ,ceva de genul acesta ,va rog informati-ma. Am intrebat electricianul daca Ecm`ul ,avand o siguranta in panou ,nu trebuia sa fie protejat intr-un fel de ea?Adica trebuia ca aceasta sa fie arsa! dar nu era ! Se poate "prajii" Ecm`ul fara a arde siguranta ? mi se pare un non-sens . Dar voua? Si o ultima chestie: Imi poate da cineva semnalmentele unui Ecm nefunctionabil?va reamintesc faptul ca inainte de a fi dusa la service functiona toata partea electrica geamuri,toate fazele farurilor inclusiv ceata , casetofon,tot.Ce nu functiona era martorul "ceck-ului " ,martor frana de mana aprins la punearea contactului si aprinderea neregulata a martorului "usi deschise" . Sper sa nu fiu prea insistent in legatura cu acest subiect, dar este nasol de tot ce mi se intampla ,chiar dintr-o neatentie prosteasca de-a mea.
  7. S-a spus ca romanul isi baga nasu pe unde nu trebuie si este foarte adevarat,dar mai este adevarat un alt fapt ca romanul pune intotdeauna raul in fata.Voi fi roman si voi pune raul in fata!Daca este iremediabila problema chiar nu am idee ce pot face,pentru ca ,bani pentru a cumpara unul nou, care s-a dovedit a fi 500 E, nu 1000 E, nu am momentan. O intrebare : Se gasesc ECM Sh ?si daca da ,un pret estimativ. Alta intrebare : A efectuat careva operatiunea asta ? ma refer la schimbatul Ecm`ului !
  8. Grav de tot.Asta e concluzia.Nici alarma nu era,nici sigurantele ,nici releele ,nici pompa de benzina ci calculatorul de bord.In seara asta este dus la un specialist pt a fi remediat,daca se poate remedia.Sansele sunt destul de bune : din 10 cazuri el a spus ca rezolva 7,pentru a-mi da o idee despre ce sanse sunt.Un calculator de bord stie cineva exact cam la ce suma se ridica ? Am auzit ca peste 1000 de E. Daca aveti info exacta spuneti-mi.Astept sfaturi, indicatii.As aprecia fara morala sunt constien de situatie ! Va Multumesc!
  9. Multumesc mult Costel! Te salut si in legatura cu "ambalatul" nu ai de ce sa te scuzi! Si eu m-as fi ambalat daca cineva nu mi-ar fi ascultat sfatul !!! Alarma`i buba masinii.Am constat dupa cand s-a stins in seara asta martorul din bord ce indica inchiderea usilor dupa ce a fost "zgaltaita" (balansata tip -->"vrerificat amortizoare") maine va rezolva electricianul problema si imi voi schimba si alarma! Nu mai cita mesajele anterioare.
  10. Of ! Am verificat sigurantele,le-am inlocuit pe cele intrerupte si tot nimic.Trebuie sa o vada neaparat un electrician.Am fost la un mag daewoo si vanzatorul m-ia sugerat ca poate sa fie si de la relee nu numai de la sigurante,sfatuindu-ma sa inlocuiesc releul de la pompa de benzina.Totusi trebuie ca o vada un electrician mai intai , pt a nu cumpara piese aiurea.Pe zi nici un electrician nu face munca de "teren" asa ca astept seara dupa program sa vina unul din ei (pt ca am vb cu mai multi). In continuare tot ramane aprins martor bord frana de mana ,pozitiile + lumina din bord nu merge, si nici ceck engine nu imi apare (nu se aprinde ceck` cand pun contactul),pompa de benzina nu trage. Astept pareri , sugestii ,sfaturi de la cei care stiu clar problema.
  11. -Ok Vaxxi ! Am inteles mesaju.Oricum,apelez la acest forum pt a primii sfaturi nu observatii.Nu am sa te mai "deranjez" d p d v lexico-gramatical de acum inainte (am sa ridic si mana inainte sa raspund promit ) Reluam : -Stiu cand o siguranta este buna si una nu ! -Am scris intr-un mesaj postat anterior,care a fost sters pentru lipsa "inteligibilitatii" mele morfo-sintactice! -Iti multumesc pentru sfatul cu "injector",cu ocazia asta am rasfoit bine de tot manualul de utilizare Espero. Ps: Nu am 2 maini stangi! Daca aveam ,plateam un electrician dar graba strica treaba (in acest caz arde sigurante ).Sunt pe departe " a fi nepriceputeanu". -Eu te intreb : -Ai ars si tu in aceleasi conditii ca si mine puntea redresoare ? Te intreb ,pentru ca am primit si alta explicatie, cu privire ,la permanenta martorului ce indica tragerea franei de mana. -Astept cu nerabdare raspuns ! Satori: Citeste regulamentul. Atentionarea moderatorilor sau administratorilor in public este interzisa
  12. NU stiu .. eu Am schimbat doar "luleaua" si de-atunci nu am mai avut probleme de genu asta !! Nu mai cita mesajele anterioare!
  13. MUltzam pt sfaturi ... chestia e azi chiar a fost frig rau la Constanta ... si mi-am pierdut rabdarea imediat .. am zis sa o bag in garaj ... si cand am vazut ca nici nu mai porneste ... nu i-am dat decat vreo` 3 chei si nu am mai incercat de frica sa nu ard pompa de benzina ... am rugat pe cineva sa puna contactul .. am rabatat bancheta spate si am ascultat sa vad daca pompa de benzina "Lucreza" si nu se auzea nimic... am lasat-o asa am bagat`o in garaj am scos o borna de la baterie si acolo a inlemnit !!!! Revin cu simptome : 1. Lumina bord + pozitie = canci 2. Martot frana de mana Aprins continuu 3. Lumina portbagaj Aprinsa continuu 4.Pompa benzina nealimentata ___________________________________________ ---->Cum imi dau seamadaca o siguranta este prajita ... trebe sa fie neaparat inegrita ... asta care am schimbat-o cand a facut scurt era scrum, plasticul cu indicativul in mA era sarit ...poate avea si alte forme "avarie" intreb pt ca as vrea ca maine sa cumpar un set de sigurante si sa fac inlocuirile necesare !!!
  14. Ok o sa am in vedere chestia cu Topicul !!!! eu am verificat numai tabloul de sigurante din masina ... din stanga volanului ... !!!! Are vreo` legatura Cu pompa de benzina ???? Ca nu mai porneste Nu am cum sa ajung la service : Si problema cu martorul de la frana de mana care ramane aprins a aparut cand s-a intamplat treaba cu scurt-circuitu ...
 

×
×
  • Create New...