Pai de ce a sarit, sa vedem :
1) clamele alea nu par extraordinar de solide, aluneca relativ usor... ba chiar una dintre ele nici nu tine bine, adica doar dai cu virful degetului si cade.
2). Este posibil sa fie din cauza rateurilor care le da in anumite situatii la trecerea de pe benzina pe gaz. Daca fac aceasta trecere "ca la carte", trece frumos. Daca insa masina este cuplata in momentul transmisiei se aude un pocnet destul de tare (initial nu-mi dadeam seama de unde vine, dar acum imi dau seama ca este un rateu in filtru). Probabil ca dupa citeva plecari de-astea mai in graba fara a face switchul benzina-gaz ca lumea clamele au cedat si s-au desfacut.
Oricum, dupa cum spuneam clamele alea nu-mi inspira foarte multa incredere - am sa ma gindesc la o metoda de a le securiza pe pozitia lor sa nu mai lase capacul sa sara.
Oricum, deocamdata s-a rezolvat, ma temeam de ceva mai nasol... din fericire nu a fost cazul.