Jump to content

bgd_stanescu

Membru
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About bgd_stanescu

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    bgd_stanescu

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Lacetti
  • An
    2007
  1. Chiar nu am vazut -> am presupus. O fi bine? Credeam ca masinile de dimensiunea Matiz-ului au in general motoare mai mici, de 1,2 sau 1,4. ...acum am vazut de ce radeti se pare ca Matiz-urile au motoare mult mai mici. In acest caz curiozitatea mea despre pompele mai puternice montate pe Matiz e mai mare
  2. Recunosc ca am schimbat pompa in stilul "Dorel" fara prea multa documentatie. Pentru moment nu am simptomele respective. Masina a functionat pana acum cam 3 ore, am mers cam 40 KM cu ea, am turat-o mult pana la 6000...pare sa fie ok. Despre pompa Dumneavoastra: ce motor avea Matiz-ul? mi s-ar parea ciudat ca un Matiz cu motor de 1,2 sau 1,4 sa aiba nevoie de o pompa mai puternica decat un motor de 1,6 sau mai mult. Matiz-urile au pompa de 3,8 din fabricatie?
  3. M-a costat 120 RON (daca mai asteptam o zi ar fi costat 100 RON la alt magazin). Am economisit ~1.400 RON (conform ofertei de la Radacini). Nu stiu de cati bari e pompa. Sincer, nici macar nu m-am uitat pe ambalaj (eram preocupat de compatibilitatea dimensiunilor); oricum pe cea originala este scris un cod pe care nu l-am gasit pe internet decat pe niste pagini in chineza. Sper sa aiba parametri similari
  4. Da, am inlocuit doar pompa. Inlocuirea necesita atentie/rabdare foarte mare deoarece majoritatea pieselor sunt din plastic si se rup foarte repede. Din pacate, pentru a ajunge la pompa electrica propriu-zisa, trebuie desfacute aproape toate componentele. Din pacate nu am facut poze cu etapele... eram suparat siplin de benzina pe maini dar sper sa intelegeti din descrierea de mai jos. Etape: 1. Capacul de tabla de sub bancheta e lipit cu mastic.Doar se trage de el si iese... atentie ca masticul murdareste. 2. Ajungem la pompa. Aici este contact cu exteriorul masinii, deci este praf/pamant mult depus. Ideal ar fi sa fie suflat sa uaspirat, pt ca atunci cand se scoate pompa sa nu cada mizerii in rezervor ->la mine au cazut cateva. 3. Furtunele tur/retur -> se scot usor; au niste click-uri (nu stiu cum se cheama, scuze) 4. Alimentarea -> se scoate usor; are un opritor portocaliu care se trage spre stanga; dupa aceea se trage de cablu apasand pe oclema; atentie: trebuie sa iasa foarte usor, nu fortati daca nu iese. 5. Scos pompa -> cea mai dificila etapa. De la murdarie, nu se observa care e capacul pompei (ansamblului) ATENTIE -> e din plastic si se poate sparge. Capacul pompei este presat pe o garnitura de cauciuc cu ajutorul unei saibe (nu stiu cum se cheama ) mari crestate; in crestaturi intra niste urechi de la rezervor. Am folosit o surubelnita si un ciocan pt a bate usor in urechile saibei, alternativ in parti diametral opuse.Pe urechile saibei si ale rezervorului sunt niste adancituri... cand saiba ajunge acolo o a doua persoana ar trebui sa apese pe saiba in timp ce continuati sa bateti usor in urechi, pentru a putea trece de adanciturile acelea. (suna ciudat ce zic, da daca aveti pompa in fata o sa intelegeti desprece vorbesc) 6. Pompa se scoate cu atentie, sa nu rupeti flotorul. ...inca ceva: in cazul in care aveti aparat de sudura, v-ati putea confectiona foarte usor o cheie pt acea saiba si ar usura munca enorm, plus ca se elimina riscul deteriorarii...
  5. Buna ziua, In cazul in care nu ati urmarit topicul pe care mi l-ati recomandat: pompa de Supernova (sau ce o fi, ca probabil merge si la Solenza si la altele) s-a potrivit la Lacetti Sedan 1,6. Va multumesc ca m-ati redirectionat catre topicul respectiv. In cazul in care nu mai apar probleme legate de motajul meu de incepator, am economisit ~ 1.450 RON (la Radacini mi-a cerut 1.370 RON pe pompa + manopera, care cred ca era cel putin 200 RON). Cu stima, Bogdan
  6. revin: Am scos aseara pompa din ansamblu, am conectat-o din nou la baterie si a inceput sa se topeasca plasticul din jurul contactelor, ca si cum ar fi fost in scurt. Am mers la magazin, am luat una noua (este ca cea aurie din pozele Dumneavoastra - Klaxcar...sau ceva de genul), am montat-o si am pornit masina -> a mers 50 minute fara probleme. Parerea mea de nepriceput: - pompa incepea sa se arda si de aceea mi se ardeau sigurantele (buna protectie...altfel se topeau firele sau alte piese) - cand am testat-o prima data la baterie, probabil s-a deblocat si nici nu am lasat-o mai mult de cateva secunde. Cablurile au fost foarte groase, deci nu puteam sa imi dau seama daca se incalzesc. - dupa ce am montat-o probabil s-a blocat dupa 5 minute si mi s-a ars siguranta din nou. - am pus-o la baterie si am topit-o... Pentru Dl Englishman: Rezervorul nu a fost niciodata pe rosu -> nici nu stiu daca functioneaza indicatorul de rezervor gol Masina are in ultimii doi ani ~ 500 KM(din 20.000). In ultimul an nu am avut mai mult de 100 KM (o mai scoteam la 3-4 saptamani ca sa ii mai incarc bateria). A stat si cate 2 luni nefolosita...si cand o foloseam era doar pt 10 KM pt a incarca bateria. Unii zic ca asta ar cauza blocarea pompei.
  7. Inca nu am ajuns la magazin, insa am pus pompa(numai pompa electrica) la baterie din nou si dupa 2-3 "scantei" = atingeri "timide" a firelor de bornele bateriei, a inceput sa mearga. Am montat-o inapoi in masina, a mers 5 minute si s-a oprit. Asta inseamna ca e stricata pompa? sau poate fi si altceva? Daca ar fi fost arsa ar mai fi pornit? Din pacate trebuie sa o scot din nou si nu e prea usor...
  8. Buna ziua, Am desfacut pompa. M-am chinuit mult cand am scos dispozitivul de la flotor si apoi foarte mult cand am scos filtrul -> nu stiam cum e prins si imi era frica sa nu il rup. Pompa este ca cea din postul Dumneavoastra, cea cu capul alb, deci cred ca o sa gasesc usor compatibile. Va voi zice daca reusesc sa o fac sa mearga -> poatre am timp sa cumpar alta pana la sfarsitul saptamanii. Cu stima, Bogdan
  9. Buna ziua, Nici o problema -> inca nu am desfacut-o din nou din lipsa de timp. Pe la jumatatea lui octombrie o sa am timp sa ma ocup de ea. Am concluzionat ca e pompa defecta deoarece nu pornea masina si de fiecare data cand faceam contact se ardea siguranta de la pompa (am schimbat 5-6 sigurante). Dupa aceea am scos-o (de fapt un coleg ) si am conectat-o la baterie cateva secunde: nu pornea si se incalzeau foarte tare firele cu care am conectat-o. Asa am decis noi "mesterii" ca e arsa. In octombrie o sa postez din nou ca sa va zic daca am gasit ceva compatibil. Cu stima, Bogdan
  10. Buna ziua, Se pare ca ati salvat cel putin 1000 ron cu cateva cunostinte de mecanica/electronica Felicitari! Am si eu o problema similara, numai ca pentru Lacetti. Aveti idee de o compatibilitate a pompei de benzina cu una de pe alta masina? Cu stima, Bogdan
  11. Multumesc mult de sugestie. Intradevar, foarte ingenios Cam asta as avea si eu nevoie ca sa nu investesc prea mult. Acum ramane de vazut ce pompa ieftina e compatibila cu Lacetti.
  12. Buna ziua, Pompele de benzina se mai pot repara? Mi s-a ars pompa si as dori sa stiu daca gasesc "mesteri" care ar putea sa o repare. ...sau macar unde as gasi ceva mai ieftin... Multumesc. Cu stima, Bogdan
 

×
×
  • Create New...