Jump to content

Adicu

Membru
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About Adicu

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 03/14/1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://s5.gladiatus.ro/game/c.php?uid=22312
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    new.mess@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2005
  • Nr. Inmatr.
    B-64-EGF
  1. Salutare..asa cum ziceam am ramas fara baterie..i-am dat-o cuiva sa se uite la ea, ca deh..se pricepe, si mi-a zis ca este intrerupta in interior..eu cum nu ma pricep, am inghitzit-o. Asadar, trebuie sa imi cumpar baterie. Cea care s-a stricat era de 35Ah..intrebarea mea este: Trebuie sa imi cumpar tot de 35Ah sau merge si mai mare? Daca da, pana la cat? si ce inseamna acest Ah? cu ce ma ajuta daca este mai mare? inca o data imi cer scuze, dar sunt praf in chestii d-astea
  2. Bateria este schimbata acum 1 an de zile. Am fost in service pt ca se descarcase cea veche care avea cativa ani buni. Atunci mi-a spus omul de acolo ca nu imi merge alternatorul,si daca vreau sa il repare dureaza vre-o 2 zile. Dar pt ca trebuia sa plec a 2 a zi in tzara cu masina, nu am putut sa o las acolo, si mi-a schimbat doar bateria despre care vorbim acum ca imi face probleme. L-am intrebat atunci pe nenea ala daca ma tine bateria macar 2 saptamani fara alternator, si a spus ca nu imi poate garanta...dar sa incerc sa nu dau drumul la consumatori care nu sunt neaparat necesari. Bateria in schimb m-a tinut pana acum 1 saptamana cand am uitat pozitiile aprinse. Intrebarea mea...daca nu mergea alternatorul, ma tinea bateria 1 an de zile?
  3. Am pus si bateria la incarcat pe redresor...am tinut-o cam 12 ore, si cand m-am dus sa o pun la loc pe masina, nu am observat nici o schimbare. Aceleasi simptome. Becurile de pe bord palpaie, farurile lumineaza foarte palid..in schimb alarma merge. Nu o pot porni decat pe cabluri, dar cand o opresc moare de tot iar. Problema e ca nu imi permit de nici o culoare sa cumpar acum baterie si alternator. Nici macar nu stiu care este cu adevarat problema. Asa cum ziceam in postul anterior, pacanea un releu cand s-a descarcat bateria, uitand pozitiile aprinse toata noaptea. Fiind in necunostinta de cauza, stau si ma intreb..nu cumva poate avea vre-o vina si acel releu? Si v-as mai intreba daca stiti...cam cat ma costa un alternator, fie el si SH, si o baterie? Multumesc anticipat celor care imi vor raspunde. O zi buna tuturor!
  4. Salutare tuturor ! Am si eu o problema legata de electrica. Aseara am uitat (probabil) pozitiile aprinse,si astazi pe la ora 15 cand am vrut sa plec cu masina...ciu-ciu curent. Cand puneam contactul,se auzea un tzacanit sub capota. Am deschis capota,am sesizat ca sunetul venea din cutia de la sigurante. Am desfacut capacul,si atingandu-le pe toata am gasit una din cele negre mai mari de pe partea dreapta,care "vibra" in ritmul tzacanitului. Am scos-o,am inlocuit-o cu una identica,si la fel facea. Am luat curent cu cabluri de la cineva,a pornit masina,s-a oprit tzacanitul. Am lasat masina pornita ceva timp,am plecat cu ea,am facut cam 12 km in care nu am oprit deloc motorul. Cand a trebuit sa il opresc,brusc s-a oprit si casetofonul,tot...nu a mai mers sa o mai pornesc. Inca o data am luat curent,am plecat,si cand am oprit masina,iar a "murit". Acum...mentiunile: - martorul de baterie de pe bord se aprinde doar cand pun contactul,dupa care se stinge..ceea ce stiu eu ca este normal - bateria este schimbata vara trecuta...nu are nici un an. Indicatorul de pe ea imi arata verde,ceea ce am inteles ca inseamna ca ar fi incarcata. - in momentul in care am schimbat vara trecuta bateria,omul din service mi-a spus ca nu imi incarca alternatorul. Am intrebat daca pot merge fara,si a zis ca da,dar o sa consum bateria. Eu cred ca ar fi trebuit sa se termine de mai mult...nu dupa un an,asta in cazul in care nu se incarca deloc. Nu cred ca are nici o importanta,dar aseara mi-am schimbat filtrul de aer...ma gandesc sa nu fi atins ceva pe acolo,ceea ce nu prea cred. Astept de la voi raspunsuri care m-ar putea edifica,eventual si un pret al unui alternator,fie el si SH. Va multumesc anticipat
  5. Salutare ! Nu stiu daca s-a mai discutat de asa ceva,dar imi incerc norocul,cu scuzele de rigoare...intr-un alt post am scris ca tocmai am bagat ulei Elf 10w40 la recomandarea baiatului de la parcul auto din firma de unde mi-am luat matizul. Mi sa raspuns de catre un alt membru al forumului, ca primul lucru pe care sa il fac este sa schimb iar uleiul cu 5w40. Intrebarea mea este,ce risc daca nu il schimb. Mentionez ca nu ma pricep aproape deloc la masini,si tocmai de aceea sunt aici. Multumiri anticipate ! Adi
  6. Ulei am bagat 10w40 pt ca asa mi s-a spus de la firma de catre baiatul care se ocupa de asta. Care sunt riscurile daca raman cu uleiul asta? chiar nu ma pricep. Cat despre lovitura,intr-adevar am lovit-o eu vara trecuta si a trebuit schimbata aripa dreapta fata. Si eu banuiesc faptul ca de la lovitura se inchid usile greu. Distributia a fost facuta la 60000 de km,adica acum 25000. Vorbeam de cureaua de distributie pt ca atunci cand ploua sau e umezeala mare imi scartaie ceva la demarare. Asa mi s-a spus..ca e de la cureaua de distributie
  7. Salutare tuturor si bine v-am gasit ! in primul rand imi cer scuze daca postez unde nu trebuie. Rog sa dati dovada de clementa sunt nou p-aici. Sa incepem cu inceputul...mi-am cumparat Matizul pe care il am acum de la firma unde am lucrat, cu 1200 euro (TVA inclus). Masina avea in momentul ala 85000km la bord,din care ultimii 30000km facuti de mine. Avand in vedere ca nu avea facuta revizia cam de 15000 de km,am decis sa ma duc la un priceput in ale autoturismelor,sa se uite putin la buburuza si sa imi spuna ce e primordial de schimbat sau de reparat la ea. Raspunsul a fost f clar: "Pomana curata...1200 euro,si ai aer conditionat,usi capitonate,masina merge f bine...ce mai vrei?" dupa ce a facut o tura cu ea,a dat verdictul...in ordinea urgentelor...schimb ulei,schimb bujii, schimb kit ambreiaj. Restul..pe parcurs,deoarece nu necesita urgentare. Am facut schimbul de ulei...mi-am cumparat Mobil 10w40..am dat 24ron/L. Am cumparat bujii...36ron/set. Ambele de la un magazin de pe Sos.Pantelimon. Ce ma seaca acum...nu stiu ce sa fac cu kitul de ambreiaj. Am gasit cu preturi de la 210 ron la 380. Nu pot sa imi dau seama care este marea diferenta. Ma gandeam..posibil ca cel mai scump sa includa si cureaua? problema e ca nu dispun de bani in momentul de fata,si as vrea sa stiu daca e rentabil sa imi iau kitul mai ieftin. Nu mai pun la socoteala ca nici macar nu stiu daca trebuie schimbata si cureaua. In principiu,masina merge ok..Problemele care le am la ea: ambreiajul (cum ziceam), nu mai are ceas, s-a stricat motorasul de la inchiderea centralizata pe usa de la sofer, la viteza de peste 90km/h se aude un vajait in habitaclu..preponderent in partea dreapta fata...initial am crezut ca e de la aer,dar nu e asa. Usile se inchid cam greu,mai ales alea de pe spate. Ca fapt divers,inainte de a prelua eu masina asta la 55000 km,i-a fost schimbat haionul. Ea initial a avut stergator pe spate,dar un destept i-a schimbat total haionul cu al altei masini. Asadar,sistemul pt stergator este pe masina,si este functional. M-ar interesa daca se poate pune stergator pe acest haion sau daca trebuie schimbat cu totul. In alta ordine de idei, masina fiind de firma, a fost sticker-ita. Urmeaza in acest weekend sa ma duc la tara,sa stau frumos cu foenu-ul in mana,si sa trag de sticker. Asa am citit si eu pe alte forumuri. Dupa care va trebui un polish. Cam asta pt inceput legat de buburuza mea. Sper ca si eu sa va pot da voua solutii,asa cum am gasit si eu aici. Multumesc celor care ati avut rabdarea de a-mi citi tot postul,si de asemenea multumesc anticipat celor care imi veti raspunde la problemele de mai sus.
 

×
×
  • Create New...