Jump to content

ppsvawss

Membru
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About ppsvawss

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    bucuresti
  • Auto
    daewoo
  • Model
    tico
  • An
    2000
  • Nr. Inmatr.
    b-22-abc
  1. Am inteles, terbuie schimbata bateria. Va multumesc pentru raspunsuri si scuze ca nu am postat in aria potrivita Sarbatori fericite!
  2. Salut, Cum se incarca bateria de tico cu ajutorul redresorului? Nu am mai facut niciodaca o astfel de operatiune si nu am habar deloc. Tot ce stiu (desi este foarte posibil sa ma insel), este ca se pune apa distilata in baterie pana la nu stiu ce semn, se lasa la incarcat 12 ore, iar dopurile acelea de plastic cu filet (5 - 6 nu stiu exact cate sunt) se lasa desfacute. Mentionez ca bateria are cam un an si vreo 2 luni de cand a fost cumparata si cred ca s-a descarcat mai ales datorita faptului ca pe masina au fost unii consumatori electrici pe care i-am descoperit dupa ceva timp... In fine, bateria acum este moarta, nu reusesc sa pornesc masina decat daca ma leg cu fisele (firele alea cu clesti) la bateria de la o alta masina. Interesant este ca dupa ce o "resurscitez" in felul asta daca o opresc si o repornesc in aceeasi zi la interval de cateva ore imi porneste, dar cand ajung cu ea acasa si iau bateria de pe masina in casa (sa nu o las la -5 ~ -10 grade C afara peste noapte) si o pun a doua zi pe masina nu mai porneste sub nici o forma. Mi se aprind doar martorii de pe bord iar cand dau la cheie pana la capat sesizez doar cum incearca sa "cupleze" un pic si atat... Nici inpinsa nu prea pot sa o pornesc pt ca nu am cum sa prin cine stie ce avant pe troienele de zapada de pe carosabil. Apropos, am incercat sa dau si 2-3 pedale la acceleratie inainte de a porni; ideea este ca stiu cum se porneste impinsa pt ca nu prima oara cand am pornit o masina in felul asta, inclusiv ticoul pe care-l am acum in dotare, insa acum nu mai vrea nici asa. In momentul de fata bateria este pe masina (am last-o peste noapte) si nici macar martorii de pe bord nu mi se mai aprind. Acum ideea este ca maine (adica duminica) o sa pornesc legandu-ma de bateria altei masini si o sa ma duc la cineva sa iau un redresor (asta dupa 2 saptamani de intrebat pe toata lumea daca nu are din intamplare pe acasa un redresor de baterie pentru masina ) si o sa o pun la incarcat... in cazul in care o sa raspunda careva la acest thread Sumar: bateria are un an si ceva vechime (nu a mai fost reincarcata niciodata pana acum) are 40 sau 44 miliamperi (nu mai stiu exact) pe partea laterala (am impresia ca pe partea cu minusul) are o usoara "burtica"... sper sa nu reprezinte ceva grav redresorul inca nu stiu de care este si cum este, o sa aflu maine. Pana atunci astept cu interes "help-urile pas cu pas... ca la prosti" de la voi Regards
 

×
×
  • Create New...