Jump to content

espero_nxk

Membru
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About espero_nxk

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 04/17/1980

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Botosani
  • Din
    botosani
  • Auto
    daewoo
  • Model
    espero 1.8
  • An
    1997
  1. Motorul l-am pornit, acum porneste greu dar porneste, am curatat iac, am facut reset ecm si prima lectie dar masina trepideaza destul de tare.Daca pornesc masina acum cu furtunul de la egr scos porneste mai repede si parca nu trepideaza asa tare.Scanteie la bujii are, pompa bazaie, bujiile sunt uscate. Presiune nu stiu daca are pentru ca mi-a fost frica sa verific sa nu fac vreo minune. E normal ca injectoarele sa se invarta usor in locasul lor? O alta problema pe care o am acum este ca in mers la schimbarea vitezelor imi da niste rateuri si da in nas. Daca ma poti ajuta cu un sfat si in privinta asta ti-as fi recunoscator.
  2. Se poate verifica daca e stricata? Si daca da, cum? Daca e stricata mai are rost sa-i pun un furtun bun?
  3. ... Cu acel furtun scos imi pare ca masina merge mai bine. Oare ar fi mai bine sa-i pun totusi un furtun bun chiar daca acea valva e stricata? Cum pot verifica daca e stricata? Ce rol are aceasta valva EGR? Imi cer scuze daca pun prea multe intrebari dar tare as vrea sa repar masina care sta de 3 saptamani pe dreapta.
  4. M-am uitat mai bine si acel furtun e din 2 bucati iar la imbinarea lor este infundat cu o bucata de fier. Am mers cu el asa de 2 ani si masina a mers bine. Acum am pornit masina fara acel furtun si parca merge mai bine. Dar totusi ce e minunea aia incercuita?
  5. Imi poate spune cineva ce e chestia asta din imagine si ce probleme apar cand furtunul de la minunea aia e rupt? Va rog mult de tot. Nu e nimeni sambata pe forum? Va rog cine stie sa ma ajute si pe mine.
  6. Cand spui sa verific lichidul de racire vrei sa spui ca ar trebui sa ma uit in vasul de expansiune sau cum s-o mai numi? Daca e asa , m-am uitat si nu a scazut. Legat de viratul rotilor: incep variatiile de turatii la cea mai mica miscare a volanului iar cand ajung la capat se opreste motorul. Treaba e ca pana la problema cu motorul care nu pornea puteam sa stau cu rotile virate la maxim cat voiam si nu se oprea motorul.
  7. Am rezolvat problema cu pornirea din intamplare. Am scos conectorul electric de la pompa de benzina, am dat la automat si a dat semne ca vrea sa o ia apoi s-a oprit. A douas oara am facut la fel dar cand dadea sa se opreasca am conectat firul inapoi si a pornit. Acum problema e alta: se aude un cloncanit de undeva dinspre motor iar cand virez mi se opreste motorul. Ce ar putea fi? Am uitat sa spun ca acum imi scoate pe teava de esapament un lichid, probabil apa. Nu stiu ce poate avea
  8. Am rezolvat problema cu pornirea din intamplare. Am scos conectorul electric de la pompa de benzina, am dat la automat si a dat semne ca vrea sa o ia apoi s-a oprit. A douas oara am facut la fel dar cand dadea sa se opreasca am conectat firul inapoi si a pornit. Acum problema e alta: se aude un cloncanit de undeva dinspre motor iar cand virez mi se opreste motorul. Ce ar putea fi? Am rezolvat problema cu pornirea din intamplare. Am scos conectorul electric de la pompa de benzina, am dat la automat si a dat semne ca vrea sa o ia apoi s-a oprit. A douas oara am facut la fel dar cand dadea sa se opreasca am conectat firul inapoi si a pornit. Acum problema e alta: se aude un cloncanit de undeva dinspre motor iar cand virez mi se opreste motorul. Ce ar putea fi? Am uitat sa spun ca acum imi scoate pe teava de esapament un lichid, probabil apa. Nu stiu ce poate avea
  9. Inainte da a nu o mai porni nu am umblat la absolut nimic pentru ca nu a fost nevoie. Acum 5 zile am fost cu ea la tara iar la plecare dupa vreo 3 ore a pornit dar a inceput sa tremure toata . Pe drumul de intoarcere, cam 20 km, mi s-a oprit din mers de vreo 15 ori. Dupa ca am ajuns nu a mai vrut sa porneasca. Poate fi si de la injectoare?
  10. Ieri i-am facut o autodiagnoza si mi-a dat cod defect 24 care e senzorul de viteza VSS. Sunt aproape sigur ca asta nu are de a face cu problema mea. Dar in cartescrie ca ECM Da cod 24 daca nu indica cod 33 care e senzorul MAP. De aia cred ac e senzorul. Ce ar putea fi cu el?
  11. Scanteie are si la fisa si la bujie. Benzina banuiesc ca baga pentru ca am schimbat bujiile si erau ude. Plus ca atunci cand dau la automat se aude explozie, ar vrea sa porneasca dar nu vrea. E posibil sa fie si din cauza senzorului MAP?
  12. Buna. Am un espero 1.8 cd din 97 si de vreo4 zile nu mai porneste.I-am facut o autodiagnoza si mi-a dat cod defect 24 care semnifica:defectiune senzor de viteza. Nu stiu de ce dar cred ca asta nu are nici o legatura cu problema mea. Am vreo 2 banuieli si as dori sa-mi spuneti care e cea mai probabila cauza.1 - Aprinderea?2 - Pompa de benzina?3 - Alimentarea cu aer?Motorul invarte, scanteie are, benzina baga da nu stiu ce are. Si inca ceva. Daca pompa baga benzina e posibil totusi sa fie dezamorsata sau sa nu bage cu presiunea necesara?Va multumesc anticipat pentru orice sfat.
 

×
×
  • Create New...