Jump to content

aspe

Membru
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

About aspe

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    eusandrei

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira II
  • An
    2007
  1. Se opreste si atunci cand mergi pe GPLsau numai cand mergi pe benzina? Eu am avut aceeasi problema, si le-am rezolvat asa: pentru opriri in functionare GPL - kit nou reductor vaporizator. pentru porniri greoaie am cumparat aditiv metabond impreuna cu o solutie pentru injectoare. Este drept ca la mine doar la prima cheie pornea greu, si merg numai pe GPL (cu exceptia pornirilor).
  2. Salutare tuturor, Am cumpaarat kit-ul pentru revizia reductorului Vaporizator (original BRC 160 ron), iar inlocuirea nu a fost efectuata de intr-un servis pentru instalatii GPL ci am facut-o la un servis normal. Din ceea ce stiam, dupa aceasta revizie nu era necesara reglarea instalatiei GPL. Baiatul care a facut aceste operatii mi-a spus ca membrana este mai dura si a umblat la un surub de reglaj, Masina in acest moment merge bine, nu am martori aprinsi, dar nu am apucat sa-i fac consumul. Considerati necesara recalibrarea instalatiei cu noul Kit? Maina mea este o nubira 2 E3 cu instalatia BRC din fabrica, iar kitul a venit inclusiv cu piesele din Al. A mai facut cineva revizia reductorului Vaporizator?
  3. Multumesc tare mult. Am rezolvat problema prin stergerea erorii.
  4. Pentru a nu risca sa-mi faca reglajul pe basbaite, am schimbat sonda lambda. Am cumparat prima sonda cu doua fire 310 ron (originala de la radacini). Pana acum am un singur drum mic facut cu ea (drumul de la service spre casa) si nu as putea sa spun daca problema s-a rezolvat. Pare ca merge ok, dar drumul a fost scurt. As dori sa stiu daca trebuie sa fac ceva pentru stergerea erorii vechi sau se va sterge ea dupa x porniri. Intreb deoarece martorul Check engine este inca aprins, si nu stiu daca trebuie sa sterg eu eroarea sau se va sterge singura. As in speranta ca problemele s-au rezolvat. Toate cele buna
  5. Daca am probleme cu relantiul doar la functionarea pe gpl, coroborat cu valorile noxelor de 10 mai mari ma face sa gred ca ar fi din reglaje si sonda sa fie buna. martorul Check engine poate sa inmagazineze eroare de la functionarea pe gpl, si sa ramana aprin inclusiv la functionarea pe benzina? Masina pe benzina merge ireprosabil, dar martorul tot aprins este. Am mai observat o chesti interesanta si anume: Daca opresc masina sera( e functionand pe gpl inainte de oprire), la primea pornire masina pleca foarte greu (in jur de 10 secunde tin la automat) Daca atunci cand intru in parcare o trec pe benzina, dimineata porneste ireprosabil. Care ar putea sa fie cauza? A mai patit cineva ceva asemanator? P.S. La rularea pe gaz evacuarea parca merge in suturi, se simte la teava de esapament un balbait. La rularea pe benzina acesta nu este prezent
  6. De departe Metabond. Am avut ceva probleme cu injectoarele la un Accord, si am cumparat aditiv Metabond de care am fost extrem de multumit. Ulei am vrut sa cumpar la ultimul schimb dar era destul de scump, si cum am niste mici pierderi de ulei pe la o garnitura, am zis ca nu merita. Intai sa rezolv problema pierderilor si apoi schimb marca uleiului. Toate cele bune Pot sa fac reglajul instalatiei de GPL daca am sonda Lambda defecta? Tot mai sper sa nu fie sonda defecta si sa am doar instalatia dereglata. Partea proasta ar fi sa faca reglajul GPL-ului dupa citirile date de sonda, si sonda sa fie defecta. Martorul este tot timpul aprins ( si cand merg pe benzina si cand merg pe GPL) dar pe benzina functioneaza normal ( au iesit si noxele bine) iar pe gpl la relanti imi moare motorul si noxele sunt de 10 ori mai mari. Am mai constatat o "balbaiala" la teava de esapament in timpul functionarii pe gpl. Pe benzima merge ok. si mai am o intrebare: Este defecta planetara daca la viraj face galagie, dar daca masina este scoasa din viteza (sau am ambreiajul apaasat nu se mai aude nimik) toate zgomotele au aparut de la schimbarea fuzetei. Multumesc anticipat!
  7. Instalatia este secventiala BRC 24 (din fabrica) Masina este din 2007 si nu am trecut pe la servisul GPL deoarece este tocmai la Buzau ( ei lucreaza si sambata) iar aici in Bucuresti auto gaz are un program deloc prietenos, si ar insemna o zi de concediu pentru reglarea gpl-ului. Eu nu am umblat la IAC (nici macar nu stiu unde se gaseste amplasat), am curatat doar clapeta de acceleratie si am schimbat bujii si fise. am probleme sigur cu amestecul deoarece la functionarea pe gpl am noxe de10 mai mari decat valorile standard. Este foarte probabil sa am si sonda lambda arsa (una dintre ele dar nu stiu care). Sa inteleg ca IAC-ul poate functiona normal pe benzina si anormal pe gpl? Mentionez ca am mers cu sonda lambda defecta de aprocsimativ un an si am aceste probleme de aprox. o luna. Nu inteleg de ce naiba nu am schimbat sonda, dar asta este, prostia se plateste( poate o sa am nevoie si de un nou catalizator...). In mod normal inlocuiesc sonda si fac reglajul GPL-ului sau fac reglajul gpl-ului si apoi sonda. Daca totul merge bine pe benzina sa incerc totusi sa curat si IAC-ul? P.S. eu stiam ca la functionarea pe GPL exista un modul care trimite un anumit semnal la sonda lambda oferindu-i exact valorile pe care vrea sa le primeasca... Multumesc mult tuturor pentru raspunsuri
  8. Multumesc mult pentru sfaturi Pepinno si Dj_Dark. Am mers toata saptamana pe benzina, si masina a mers fara nicio problema a relantiului. Porneste perfect relantiul totul este ok cand merg pe benzina. Astazi am facut plinul cu gpl (maine plec in concediu) si am incercat sa o testez. DEZASTRU!!! Merge mai rau decat inainte. Cum am trecut-o pe gpl ( chiar daca ledul era inca rosu) incepe sa varieze de doua ori si se aprind toti martori pare ca matorul se opreste, apoi se sting martorii se mai tureaza putin si moare. Daca o tin in sarcina nu are nici cea mai mica problema merge frumos fara smucituri. Ce ar putea sa fie? filtrele gpl sunt schimbate de maximum 5000 Km, instalatia este originala BRC. Este posibil sa am senzorul te presiune si temperatura defect? Masina are 130.000Km credeti ca este cazul sa testez injectoare sau rampa?
  9. Salutare tuturor, Inca nu am reusit sa-i dau de cap problemei cu relantiul care variaza, si in ultima perioada a inceput sa se opreasca masina destul de des, in special la manevre usoare de mers cu spatele intrat in parcare etc. De scimbat am cam schimbat tot ce puteam sa schimb pe partea electrica inclusiv curatat clapeta de acceleratie. Din nefericire nu am stiut ca trebuie curatat si motorasul pas cu pas. Ce alte sfaturi sugestii aveti? Ce as putea sa mai incerc? [uneori cand turometrul este in picaj char daca apas pedala de acceleratie nu are nici un efect, senzatia fiind ca si cum as apasa in gol] Cu pornirea foarte grea, am observat da este valabila numai la mersul pe gpl. Daca merg o zi pe benzina incepe sa porneasca foarte bine. Ma gandesc sa cumpar o solutie de curatat injectoarele si la un drum extraurban sa merg mai turat. Aveti ceva recomandari pentru aceasta solutie de curatat injectoarele? Am o eroare de check engine de ceva vreme si la o diagnostica mi-au spus ca ar fi sonda lambda. Am inteles eu bine ca sunt 2 sonde (un inainte de catalizator si una dupa catalizator? Eu pe care o schimb? nu mai stiu exact codul erorii, Trebuie rediagnosticat sau prima cedeaza mai repede? Sonda asta nu ar trebui sa afecteze consumul? La ine consumul e GPL este acelasi. Mai nou am o rontaiala la masina cand este in viraj dar numai autnci cand este in sarcina (accelerez). Aceasta rontaiala este prezenta atat cand virez la dreapta cat si cand virez la stanga. Am rugat un coleg sa se uite la ea sa nu fie planetra, si mi-a spus ca nu este zgomot specific de planetara. Ce ar putea fi? Este posibil sa fi deranjat ceva la planetara cand am schimbat fuzeta (acum cateva zile)? Exista un service in Bucresti pentru BRC-ul din fabrica? Eu am tot sunat si toata lumea ma trimite fie la buza fie la autogaz care nu au un program deloc prietenos. orice sfat orice sugetie este binevenit/a caci nu prea mai stiu ce sa incerc/ce sa fac si imi termina tot sistemul nervos. multumesc!
  10. Buna dimineata, Din nefericire " nu am vazut" un scuar care m-a aruncat intr-o bordura si roata din partea stanga arata foarte rau. La prima vedere, si la cald, as avea nevoie de cel putin: -bascula -bieleta -piesa ce intra in capul de bara si pleaca din caseta de directie. - si mai era bara stabilizatoare stramba. Masina este o nubira 2 din 2007. Partea delicata este ca masina nu o pot muta, si as dori sa stiu daca mai este valabil "servisul acasa" pentru schimbarea basculei, si daca totul va fi bine sa o pot aduce la dvs. in servis, Sunt interesat de o programare destul de urgenta deoarece am un copil la gradinita si fara masina nu ajung sa-l iau in timp util. As fi interesat sa stiu si cat cota aceste operatii daca nu mai apar si alte surprize. Va multumesc
  11. Cand ai scimbat filtrele de gaz ultima data? eu cred ca sunt filtrele foarte murdare, si daca nu ai presiune mare nu se deschide. fa plinul la gpl si daca merge inseamna ca sunt filtrele.
  12. Salutare tuturor! Am ceva probleme destul de serioase cu nubira mea. 1. Initial aveam doar o fluctuatie la turometru (masina se accelera singura in trafic, numai cand nu era in sarcina [la semafoare]). Am schimbat bujiile, problema persista, si am schimbat si fisele cu unele beru. Fisele originale GM made in USA aveau rezistenta 5kohm, iar astea beru au 2kohm. Partea proasta este ca in plus fata de problema mea acum masina se si opreste. Cred ca am 3-4 opriri in trafic pe un drum. Ce ar putea sa fie? ce as putea sa fac. 2. Problema cu martorul check engine aprins permanent s-a tradus la ITP prin valori de 10 ori mai mari ale noxelor pe GPL si valori normale la benzina. De aici as trage concluzia ca sonda lambda este ok, si ca as avea ceva probleme cu amestecul gpl-lui. Daca consumul este ok si comportarea masinii pe gpl este buna, ar fi bine sa merg cu ea la o verificare a instalatiei gpl? Este posibil sa-mi distrug catalizatirul sau sonda lambda (datorita gazelor nearse, sau a temperaturii ridicate)?. 3. Peste toate aceste probleme, cand am schimbat garnitura de la capacul motorului am observat ca am cureaua de distributie tocita rau (aproape tot santul) la jumatate. Mentionez ca am distributia schimbata de apoximativ 3000km. Mecanicul banuieste ca mi-a sarit o piatra deoarece avea si protectia curelei sparta la partea de jos, iar alta explicatie nu a gasit.
  13. Am pus testerul si eroarea era de la sonda (asa mi-a spus cel dl service dar nu mi-a spus codul de eroare). Cel de la servis nu parea foarte sigur pe el, dar cei drept mi-a sters eroarea, eroare ce a reaparut dupa aproximativ 2-3 saptamani. Am sa schimb fisele si apoi sper sa dispara eroarea. Oricum am si niste fluctuatii la relanti si am banuit ca este de la fise. Va tin la curent oricum.
  14. Intr-un final am comandat BERU. Sper totusi sa nu fie fabricate in turcia...
 

×
×
  • Create New...