Jump to content

stefandinescu70

Membru
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About stefandinescu70

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    ploiesti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Captiva LT high AWD
  • An
    2007
  • Nr. Inmatr.
    PH-01-WXT
  1. Salut ,ai fost la Dibas ploiesti ? Sunt baietii de acolo OK si iti spun pe loc ce ai la masina defect . Eu cred ca daca nu ai nici un bec aprins pe la bord se poate sa fie chiar turbina defecta ,deci nu cred . Chiar sunt curios ce potate fii la tine /Eu sunt deja expert in Captiva mea deoarece de trei luni incoace ma agit sa o tunez .Prima data am instalat softul de motor de la Opel Insignia de 160 cai ( are acelasi tip de ECU al motorului ) ,apoi am instalat si un power box pe sonda de presiune motorina pe rampa comuna si acum urmeaza sa ma duc cu ea pe un dyno test 4x4 sa vad ce a iesit . Se misca repede in demaraje ,consumul a crescut cu un litru in plus numai ca mai da cite o eraore cind si cind resoftarea si ma baga in limp mode - bineinteles udpa o talpa bestiala sau cind o tin lung la 210 la ora , adica pe la 4700 pe rosu deja pe turometru .
  2. salut. daca esti din Ploiesti se poate sa imi stii masina mea - singurul Chevy Captiva 2.0VCDI 4x4 ,ploiestean,culoare brown zest - mai bine zis portocalie mai mult decit maro - Deci , nu te aventura sa cumperi un Captiva benzinar, iti vei regreta alegerea - este o masina buna , pot zice pina acum impecabil in functionare - dar grea si imensa cu un Cx destul de prost pentru viteze mari - deci va consuma imens , dieselul la mine cu cutie manuala nu scade sub 10% pe mediu si efectiv numai in oras in jur de 13% - stiu pe cineva la Bucuresti care are o Captiva 4x2 si benzina si nu ii scade sub 20% in oras .Inclusiv cu GPL,vei avea un consum mare de gaz si o autonomie mica.Ideea mea este - fiind criza - cauta un dealer in Romania cu masina de prezentare Captiva diesel 4x4 sau 4x2 si o sa vezi ca va fi foarte incintat sa o vinda super ieftin - fiind criza din surse sigure nu vinde nimeni mai nimic . Cu dieselul o sa fii incintat si la revinzare mai iei ceva pe ea,altfel ramii cu ea pe viata daca pot zice asa. Ai dreptate sa stii cu tuningul la motoare diesel cu DPF .Este cam nonsens asa ceva , una pentru ca nu ai cum scoate mai multa putere dintr-un motor care e conceput sa fie ecologic cit de cit si DPF ii limiteaza asta .Motoarele de la fabricanti cu trepte de putere ,vezi diesel TDI cu DPF de 140 si TDI cu DPF de 170 cai au total diferite conceptia si marimea DPF-ului( +turbo mare , injectie diferita , nu numai un soft in ECU motor) , putere mai mare insemnind si evacuare mai mare de gaze arse si particule de fum .Un tuning la un diesel cu DPF nu face nimic altceva decit sa iti dea o puterea mai mare la motor si o putere mai mica a buzunarului, sigur ii scurtezi viata la DPF chiar mai mult decit jumate. Iti spun din propria experienta avind tuning la masina mea un Chevy Captiva 2.0VCDI cu DPF bineinteles( la firma de renume de tuning ,nu zic numele ca nu are rost de reclama - cost operatiune 450 euro facuta in Austria) , OK,deci , inainte de tuning ECU motor curata filtrul DPF la max 1000 km parcusi in oras si la sosea cam la peste 1500 km , iar acum dupa upgrade/tuning la ECU isi curata DPF -ul din 500 in 500 km .SI nu ma intreba de unde stiu ca il curata si cind pe DPF . E simplu , in secventa de curatare a DPF la motoarele Chevy diesel ( toate adica si chiar la OPEL ) sunt pornite electroventilatoarele de la radiator motor la turatia maxima ( chiar daca afara sunt - 20 de grade si motorul nu are nevoie ) ( pentru o racire mai buna a ansamblului motor , turbo ,evacuare si tobe evacuare ) si fac simplu o resetare a computerului de bord la km parcursi ( fiind doua memorii acolo A si B ) .Una o folosesc sa memorez cind a facut ultima curatire la DPF si o memorie la totalizarea km parcursi zilnici sau la o calatorie. Si asa am observat acest lucru. Oricum cind curata fltrul DPF motorul e mai lenes si consumul ajunge la 15% ( max 15 min cam cit dureaza operatiunea |DPF clean up) . Deci , tuning e OK , putere e cool fata de inainte( 150 la 185 cai ,sesizabili si foarte chiar) , dar viata lunga ?????? nu se mai discuta . P.S> sa nu sustina nimeni ca dupa tuning motor consumul de carburant este redus sau mai redus , este o aberatie , nu iese putere mai mare din motor din arderea aerului si a unei picaturi de motorina, ci doar din arderea aerului si a mai multor picaturi de motorina , la aceasi apasare de pedala.
  3. Salut,scuze de raspunsul meu cam intirziat la problema ta.Eu am o Captiva din 2008 si am studiat pentru aceasta masina ,pot spune cu mina pe inima, cit nu am studiat in viata mea la orice masina am avut pina acum .Deci sa iti explic cum sta treaba.NU AI NIMIC DEFECT. este totul OK si asa trebuie sa faca aceasta masina.sa iti explic.Motorul are filtru de particule .Tu mergi destul de mult prin oras ceea ce inseamna fum destul destul de mult produs de motor la plecarile de pe loc si ca urmare fltrul de particule trebuie sa manince acest fum sa nu il dea in atmosfera.Bun ,cind filtrul de particule ajunge la 30% depuneri de fum in el ( sesizate prin diferenta de presiune in/out de calculatorul masinii ) se trece in sistemul automat de regenerare al lui. Asta inseamna o procedura complexa prin injectarea de post injectii in cilindrii ( in timpul de evacuare al gazelor arse) pentru a crea o post ardere in filru de particule si a ridica temp lui pina la 850 grade pentru a se arde particulele de fum depuse in el si transformarea lor in cenusa si eliminarea sub aceasta forma netoxica in atmosfera.Cind se porneste regenerarea la filtru de particule automat de calculator ( nu poti interveni cu nimic si nimeni nu poate stii cind se aduna 30 % in filtru de particule) nu ai decit o doua chestii pe care le simti la mersul masinii , - un consum de motorina mareeeeeee ,de circa 15 % ,temporar dar in 15min ( atit dureaza regenerarea automata ) si mai simti electroventilatoarele de la motor pornind pe max speed pentru o buna racire a echipaentului de vacuare -turbo,conducte evacuare , filtru de particule pe exterior si restul ( in interior filtrul trebuie sa aiba minimi 650 greade pina la 850 de grade ) de exemplu au fost masini Suzuki grand vitara cu motorul de 1.9 diesel renault care au luat foc efectiv la un ciclu de regenerare a filtrului de particule - si mai ai un alt simptom , la relanti motorul nu mai sta la 850 rpm si sta la 1000 rpm ,atit cit dureaza aceasta procedura - max 15 min- Acum , aceste regenerari se fac oricind ,iarna vara ,cind este nevoie adica ,si mai ales dese sunt la mers in oras mult si iarna mai ales cu motor rece - la mine eu pun al doilea totalizator de km de la bord ,la zero,ca sa tin o evidenta a km intre doua regenerari si am constatat ca iarna se regenereaza si chiar dupa numai 350 km facuti numai in oras - depinde mult de stilul de mers si de motorina folosita - deci nu iti face probleme ,ventilatorul nu porneste de nebun si nu e defect nimic - de aia nu apare nimic pe tester la service - numai ca trebuie tu sa le spui celor de la service ce sa faca ca sa nu para inculti mecanic si electric vorbind- toate masinile noi si foarte noi cu filtru de particule au specific tipul de regenerare al filtrului - ce este bine la Captiva si nu ii fac reclama ,este ca filtrul nu trebuie schimbat niciodata ,- el fiind maintenance free si fara limita de km- exemplu - la noul si mult laudatul Subaru diesel - filtrul de particule se schimba dupa numai 60 000 km si este doar 1800 euro -doarrrrrrr- deci no problem - Captiva e un adevarat GM cu toate ca are motor VM motori Italia si o transmisie Toyoda - ( nu Toyota ) folosita si pe masini de 3 ori mai scumpe .bafta Sa mai revin cu alte chestii ascunse la Captiva - de care nici un service specializat Opel/Chevrolet nici nu gindeste ca le are si sunt pe afara cu aceste informatii- 1.daca ai tensiunea in baterie sub 12.6 V ,calculatorul motorului taie tot ce se numeste consumatori electrici si nu mai poti face nimic la masina - gen bagi cheia in contact si nu se aprinde nimic si nu porneste nimic- este o protectie a calculatorului sa nu intre in fibrilatii cu low voltage si sa nu strici bateria- problema este ca nu mai poti porni masina decit cu conditia sa pui un redresor pe baterie sau cabluri de la alta baterie- frumusetea este ca imediat ce ai pus cablurile sau redresorul masina porneste ceas - bateria nefiind moarta - numai cu tesiune slaba- deci mare grija cu alarme puse in plus de cea a masinii care descarca bateria usor dar continuu si te duci al munte la plimbare si dupa o noapte geroasa dimineata masina nu rapsunde la nimic - din simplul motiv bateria are tensiunea sub 12,6 V din cauza alarmei puse artizanal care consuma la greu curent in stand by- si in cartea masinii precizeaza ceva ca sa nu se lase masina mai mult de 4 sapt nepornita - ca nu e bine - dar nu spune de ce - > 2.masina are alarma de fabrica ( cu senzor de soc si de spart geam chair dar foarte insensibile - se activeaza numai al socuri puternice -bun pentru vecini asta ) si daca se apasa de doua ori pe buton la telecomanda este activa - daca apesi numai o data pe telecomanda si inchizi masina ,asta faci doar - inchizi doar masina - nu ai si alarma activa - exemplu - la alarma activa nu poti deschide masina nici daca spargi geamul si tragi de minerul din interior - nimicccccccc 3.daca se foloseste dezaburirea pe modul auto - compresorul de la aerul conditionat functioneaza chiar daca afara sunt - 30 grade si de aici apare un consum exagerat de combustibil - chiar daca pe display la climatronic AC 0ff - compresorul este in functiune - deci de evitat modul de dezaburire parbriz - 4.daca centurile de siguranta nu sunt puse si chiar daca au fost bypassate cumva ,nu functioneaza airbagurile deoarece sunt senzori de greutate sub scaune care sesizeaza ca esti existent pe scaun si nu ai centura
  4. Nu e rau ce spui si chiar perfect adevarat. Numai ca nu prea crede lumea ,in general, ca masinile pot mult mai mult dar fabricantii le limiteaza din considerente doar de ei stiute. De exemplu nu poate pune din prima un motor de 2.0 diesel si cu 185 cai deoarece la anul urmator ce vor mai aduce la vinzare ca si noua aparitie,un motor de 120 cai ( este nonsens) -marketing se numeste aceasta. Eu aia si vreau ,cum masina merge in viteza a patra la 4600 rpm , cu aceeasi turatie vreau sa mearga si la treapta a cincea a cutiei,adica chiar sa atinga 207 la ora ( regula de trei simpla spune totul ,raportul cutiei de viteze fiind constant)
  5. Nu te agita ,ca nu isi ia nimeni de pe aici de pe forum Toyota. Am vrut sa iau un RAV 4 dar cind am vazut ca nu e mare lucru de ea si cu un interior mai mult decit banal ,motorul de 2,2 diesel si numai 140 cai ,adica taxe mari si degeaba ,m-am lasat pagubas,iar pretul sarea bine de 33 mii euro,
  6. Deci ,acest motor 2.0 VCDI diesel vine pe nou Chevy Cruze cu doua puteri 150 cai , si 185 cai si 400nm ,si ca sa fiu si mai explicit ,acest motor se alearga cu el la curse din 2008 pe Lacetti Wtcc cu puteri la 190 - 210 cai si 450 nm doar din marirea presiunii de injectie in rampa comuna ,un alt soft si o turbina/intercooler mare cu supralimentare la 2,4 bar . Deci este no problem pentru acest motor si va spun ca deja Lacetti WTCC este printre locurile fruntase alaturi de SEAT Leon sport 2.0TDI ( tot diesel ) .In cursele de WTCC nu au voie modificari interne ale motoarelor ,numai la accesorii si soft au voie sa modifice. Acelasi motor este si pe Hyundai Santa Fe si produs tot de VM motori Italia cu cilindree de 2,1 litri si la curse se alerga cu el cu 240 cai si Nm ????. Deci se poate .Bineinteles cine nu vrea sa atinga un motor/masina de frica garantie si mai ales ca daca se strica nu stie ce sa ii faca ,normal mai bine il lasa in pace si se roaga sa nu se strice si sa nu aiba parte de service niciodata.
  7. Salutare. Masina am cumparat-o in 3 zile ,nu am avut ce sa pun pe ea si nici ce sa iau.A stat in showroom la Rimnicul Vilcea 6 luni si fusese facut un drive test de nu stiu ce reviste cu ea,este singura de aceasta culoare adusa in Romania pina acum .Avea 600 km cind am luat-o eu .Expocar Constanta este dealerul ,au bagat un discount monstru la ea de 5500 euro si asa am luat-o cu 28.500 euro cu toate taxele.Este pachetul Cativa Lt high cu 5 locuri si este full ,fara trapa.Trapa mai putea fii pusa pe ea ,dar oricum nu aveam ce face. In privinta dimensiunilor sa stii ca este lata masina si nu are probleme de stabilitate,numai ca la prima vedere aceste masini par inguste deorece sunt ridicate in suspensii si iti creaza o imagine de ingust.Spre deosebire de alte SUV vindute la noi are garda la sol cea mai mare si mai ales ca are si suspesie spate reglabila automat electric pe inaltime la pornirea motorului ,ceea ce o tine mereu la aceleasi dimensiuni ale gardei la sol,si de aceea nu o sa vedeti niciodata o Captiva cocosata de greutate. Eu sunt multumit de ea ,mai ales ca si consumul s-a stabilizat ( zic eu ) dupa 4000 km facuti si a ramas constant la 8 la sosea si 10 la oras ( test facut cu rezervorul ,sa verific si computerul de bord totodata) ,mai ales ca am un stil de mers mai sport si nu prea lent.Viteza maxima o prinde imediat,adica 180km/ora,iar cum va face in jur de 15 mii de km va suferi un tuning motor la 185 cai si 400 nm. Atunci sa vedem pe Italienii de la VM motori ,( care au produs motorul Captivei ) ce motor au produs si cit de performant este .Nu imi trebuie demaraj mai puternic ci vreau doar o viteza mai mare pe autostrada .Momentan la 180km/ora are in jur de 4000rpm motorul si nu mai impinge deloc.Sper sa ii tai si limitarea aceasta si apoi vedem ce si cum .
  8. Ce ziceti de Chevy Captiva ?/ Eu sunt multumit de ea pina acum ,dar as vrea si parerile altora , pentru ca a mea poate fi subiectiva.
  9. EMMY , iti spun eu ca nu cloncane nimic la puntea fata ,totul este perfect si strins chiar ,numai ca ce auzi tu este un zgomot specific unei suspensii foarte rigide ( sincer nu inteleg de ce este asa conceputa) presupun proiectata pentru drumuri rele ,gen Romanica noastra draga. Si a mea este la fel de rigida si de cloncanitoare pe drumuri cu piatra sau gropi.Nu te agita ,vei avea surpriza placuta sa aflii peste citiva ani buni ca masina ta are aceeasi suspensie ca in prima zi,asta deoarece suspensia dura protejeaza totul,mai putin smaltul dintilor in gura si spatele tau.Eu am avut o masina inainte cu suspensie sport si dupa 4 ani de folosire in regim oras cu gropi la greu nu avea nici un fel de problema sau jocuri ,in schimb daca calcai pe o pietricica ziceai ca ai fi lovit o bordura .Aiai este suspensia rigida
  10. O sa va tin la curent cu modificarile pe care le voi face ,dar numai sa ajung in tara si ma ocup de acest lucru .daca spui ca exiata varianta a acestui motor ,cu 170 cai / 380 nm si presupunind ca avea aceasi turbo cu geometrie variabila ( cred ca se numea tot VCDI ) atunci am sa fac ceva OK din acest motor , chiar daca va trebui sa scot fizic din circuit de evacuare DPF -ul si sa pacalesc ECU sa nu mai stie de DPF ( sau sa il vada ca si perfect curat ) . Vedem ce va iesi ,numai apoi sa gasesc un Dyno de 4x4 pe undeva si sa arate si valorile adevarate. Nu stiu daca ati auzit ca mai nou cei cu Dyno merg mina in mina cu tuningarii si dau valori eronate ale curbelor ,numai sa fii fericti ca ai o masina cu tuning motor si puteri inepuizabile .
  11. OK,am inteles ce spui tu si este cam adevarat . Stie cineva atunci daca la modelele diesel Chevy 2.0 VCDI a existat sau exista un nou software la ECU adica cei de la Chevrolet au facut update periodic la softul lor sau nu . De ce intreb , masina mea este fabricata in 2006 in Coreea si adusa in Europa in 2007 si vinduta abia acum o luna catre mine ca fiind noua de catre dealer . Ca o informatie ,.masina a stat in showroom mai mult de un an si avea zero km cind am luat-o. Intreb ca poate s-au mai schimbat ceva in bine la soft ECU . Am intrebat la service la ei si dadeau din umeri. Am inteles Mircea ,dar cum am zis mai devreme , as face ce au facut si altii ( daca au facut ) si sa nu stau sa mai testez si sa mai incerc marea cu degetul. Problema mare nu este a garantiei ( nu ma intereseaza repet ,cu toate ca am 5 ani ) este ca nu am timp de pierdut vremea pe la baietii destepti sau firmele de tuning . Nu vreau sa pierd vremea deoarece tuningul facut la o masina diesel cu DPF este cam nonsens , pentru ca a da putere unui motor turbo diesel fara a creste nivelul de noxe si fum nu prea merge avind acelasi turbo pe masina care deja este dusa de fabricant la limite ridicate iar DPF-ul are si el capacitate destul de redusa din cauza pretului .Cind vorbesc vorbesc pentru ca stiu ce zic ,sunt mecanic si am reparat motoare diesel de cind ma stiu. Deci aici cu tuningul pentru motoare cu DPF este loterie si cel mai bine intrebi cine este multumit de ce a folosit el si aia folosesti.De exemplu vezi la 2.0 TDI de 170 cai cu DPF la neamt care inclusiv de fabrica are probleme la cine are piciorul greu pe pedala de acceratie.
  12. Totusi ,nimeni nu stie un tuning bun ( fara a face reclama la nimeni ) pentru motor la Captiva diesel VCDI 150 cai . Ma intereseaza ceva facut de altii si sa nu stau eu sa testez toti specialistii tuningului din Romania si sa ma inebunesca dupa aia becul de la DPF sau alte erori .De exemplu ,sunt patit de aia intreb, mai am o masina cu motor diesel 1.5 DCI de 101 cai la care am realizat un tuning pe port OBD si la viteza maxima aprinde becul de Check Engine si apare cod eroare lipsa motorina la acel debit maxim ,iar cu fumul ma cam intrec cu gratarele de facut mici pot spune
  13. Hai sa va mai zic una. Nu stiu ce zice lumea de consum mic de motorina pe acest model ,DAR, este un mare DAR , eu nu am reusit cu aceasta masina sa consum mai puitn de 10 - 11 l/100km oricum as fi mers,consum mediu ma refer . Nu stiu daca totusi nu este rodat motorul dar acest consum este cam mare totusi ,chiar daca masina are 1700 kilo ,motorul la un mers normal si nefortat ) max110km/h tot nu consuma mai putin de 10 l/100 km. O sa merg la diagnoza ,dar cind stiu ca trebuie sa stau afara din service si sa astept ( ce nu stiu sa va spun drept ) ma ia capul. Este enervanta faza cu asteptatul in biroul de la service si sa nu vezi ce se face la masina ta ,mai ales ca suntem in ROmanica draga si sunt asa de priceputi toti de te doare capul ( daca vreti sa credeti ca cei care mi-au vindut masina ( din CT sunt ) nu aveau habar ca aceste masini au suspenie pe spate autoadaptiva pe inaltime ( si mai vor sa si vinda masini ei ) si de asemenea nu aveau habar ce cod de culoare este masina,scriind initial in factura ca este de culoare gri si apoi revenid si spunind ca este brown zest ( adica in engleza cred ca la ei brown = gri )
  14. Scuze ca ma bag si eu in discutie pe acest forum. Am o Captiva diesel 150 cai AWD cu numai 3000 km la bord si motorul are niste intreruperi numai in plaja de turatii 1700 - 2000 rpm , si mai ales cind tin pedala de acceleratie constant apasata. In rest merge perfect si are power super , Nu fum ,nu nimic ,numai aceste intreruperi sunt deranjante. A mai patit cineva asa ceva ?? Eu cred ca supapa EGR nu functioneaza bine. Please, pareri si nu imi spuneti ca este de la calitatea motorinei , am schimbat des statiile PECO si tot asa A facut cineva tuning motor diesel la Captiva AWD 150 cai fara sa aiba probleme de functionare a filtrului DPF si sa nu dea cod eroare la o funtionare la maxim a motorului?? Adica la solicitare pe autostrada cu viteeza maxima posibila . stiu ca cer prea mult dar totusi poate exista si tuning de calitate in romanica de aia intreb . Nu ma intereseaza oricum garantia ci funtionarea perfecta doar
 

×
×
  • Create New...