Jump to content
 

Ramiro Matei

Membru
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

About Ramiro Matei

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 09/17/1964

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    ramiromatei

Profile Information

  • Location
    Iasi
  • Din
    Iasi
  • Auto
    Matiz E/AC martie 2004, 16.000Km
  1. Ramiro Matei

    Profesii

    profesia: inginer electrotehnist ocupatia: avind in vedere ca am scapat de ce-mi era mai nesuferit: motoare electrice, SUNT EXTREM DE FERICIT CA S-AU INVENTAT CALCULATOARELE.
  2. Partea proasta e ca nu noaptea se intimpla asta (am garaj). Dar daca merg 1 Km si sterg de citeva ori parbrizul ... gata cu fericirea. Insist asupra faptului ca apa ingheata talpile de prindere ale lamelei, care ar trebui sa culiseze citiva milimetri pentru ca lamela sa nu ramina dreapta in timpul stergerii parbrizului curbat. Voi folositi vreo solutie pentru uns aceste prinderi?
  3. Pentru mine cel mai deranjant lucru, iarna, este inghetarea lamelei stergatorului de parbriz. De fapt ingheata cele 4 prinderi (la stergatorul din stinga, caci la cel din dreapta sunt numai 2) ale lamelei de corpul stergatorului. Astfel inghetata, lamela nu mai poate urmari convexitatea parbrizului. Stie cineva vreo modalitate de a intirzia aceasta inghetare?
  4. Cel mai rapid mod (aproape instantaneu) de a scapa de gheata de pe parbriz, este sa folositi un pic de spirt medicinal. Ca sa nu se consume mult se poate pune spirtul intr-o stropitoate de pulverizat, de aceea pentru sters geamurile in casa. O sa miroase un pic in masina, dar se scapa de zgiriatul geamurilor cu rascheta.
  5. Hai sa va arat ce am gasit sub bara pe care am schimbat-o. Bineinteles am trimis urmatorul e-mail la Craiova: Domnule Valeriu Gîrlea, Sef Serviciu Satisfactie Clienti Daewoo Automobile Romania S.A. Sunt fericitul posesor al unui Matiz E/AC din martie 2004. In urma unui accident minor, am fost nevoit sa inlocuiesc traversa fata. Spre surprinderea mea, cu ocazia acestei inlocuiri, am constatat, asa cum veti vedea si dumneavoastra din fotografiile alaturate, deficiente serioase de protectie a tabei inainte de asamblare. Doresc un raspuns de la dumneavoastra. Cu multa stima, Ramiro Matei Raspunsul l-am primit cu promptitudine, si pe doua cai: o data e-mail-ul si a doua - un telefon urgent din partea unitatii care mi-a vindut masina. Stimate Domn, Din informatiile primite de la Serviciul Service si analizand fenomenul semnalat de dvs. putem concluziona ca rugina aparuta la imbinarile traversei fata este accidentala, dar se dovedeste ca acoperirea de protectie executata este, totusi, insuficienta. Asa cum am facut-o si in convorbirea telefonica purtata anterior, si pe aceasta cale, va multumim pentru atentionarea acestui aspect si va asiguram ca vom lua masurile ce se impun. Cu stima, ing. O. Constantinescu Sef Birou Satisfactie Clienti Service Daewoo Automobile Romania S.A. tel: 0251-544187; fax: 0251-590.067 (pun aici si poza cu condensorul de AC, busit)
  6. In topicul despre revizia la 10.000 am scris: Dupa cum spunea csergogaby, la Iasi a venit un inginer de la Craiova care face constatari gratuite, cu scanerul. Mie nu-mi porneste de la prima cheie, asa ca am fost fericit sa-l intilnesc (pe inginer). Inafara faptului ca mi-a gasit 8 mesaje de eroare despre care nu am stiut ce sa-i spun (nu mi s-a aprins niciodata nici un indicator de alarma in timpul mersului) mi-a spus ca IAC-ul ar putea fi murdar/infundat sau defect. In rest ... totul era in regula. ... A curatat IAC-ul. ... Am plecat fericit. Nu mi-a pornit de la prima cheie. (Urmatoarea etapa ar fi sa schimb IAC-ul) Dar m-am intors dupa citeva ore de testat masina prin oras: In cazul meu, oricit de mult as tine contactul, tot nu vrea. Mai mult, a constatat acest lucru si inginerul de la Craiova (cu scanerul lui cu tot). Si pe el nu putem sa-l acuzam de nestiinta (a stat cel putin 30 minute pe masina mea). El a ajuns la concluzia ca bujiile Bosch cu care a venit echipata masina, ar trebui inlocuite cu Champion (nu erau momentan in depozitului service-ului si de aceea nu am reusit sa vad diferenta).
  7. Studiez de mult tematica topicului "Probleme la pornire", insa si in cazul meu, oricit de mult as tine contactul, tot nu vrea. Mai mult, ieri a constatat acest lucru si inginerul de la Craiova (cu scanerul lui cu tot). Si pe el nu putem sa-l acuzam de nestiinta. El a ajuns la concluzia sa bujiile Bosch cu care a venit echipata masina, ar trebui inlocuite cu Champion (nu erau momentan in depozitului service-ului si de aceea nu am reusit sa vad diferenta).
  8. Dupa cum spunea csergogaby, la Iasi a venit un inginer de la Craiova care face constatari gratuite, cu scanerul. Mie nu-mi porneste de la prima cheie, asa ca am fost fericit sa-l intilnesc (pe inginer). Inafara faptului ca mi-a gasit 8 mesaje de eroare despre care nu am stiut ce sa-i spun (nu mi s-a aprins niciodata nici un indicator de alarma in timpul mersului) mi-a spus ca IAC-ul ar putea fi murdar/infundat sau defect. In rest ... totul era in regula. Cu ocazia asta (daca tot eram acolo) am facut si revizia: Locatia: COMAT, Iasi Ore manopera: 2,5 ore / 179.000 lei pe ora (fara TVA) = 532.525 lei (pe real 40 minute) Ulei motor: CASTROL TXT 5W40, 3 litri = 985.191 lei Ulei cutie: TOTAL 75W80, 2 litri = 596.323 lei TOTAL = 2.114.039 lei Filtrul de ulei l-am avut eu (Daewoo). Mi-a scuturat filtrul de aer. Mi-a miscat rotile. Nu mi-a strins etrierii (sau ce ar fi trebuit sa le faca, ca cei din dreapta clantane la drum prost) - cica la revizia de 20.000, ca pina atunci se regleza singuri. Nu mi-a facut nimic la cutie - cu toate ca am reclamat intrarea mai anevoioasa in treapta a 2-a. Mi-a slabit cursa ambreajului - si nu vroiam (asa ca a reglat-o la loc). A curatat IAC-ul. Evident ... mi-a pus uleiurile. OK. Am plecat fericit. Nu mi-a pornit de la prima cheie. (Urmatoarea etapa ar fi sa schimb IAC-ul)
  9. Multumesc mult pentru incurajari. Dupa vizualizarea masinii de catre inspectorul de specialitate, a rezultat: Se inlocuieste: Traversa (si se vopseste in culoarea masinii - de parca s-ar vedea de sub spoiler) Condensorul de AC Suportul pentru numar Se repara: Spoilerul (care nu e nici rupt, nici deformat (cu exceptia boalfei din poza))
  10. Dupa parerea mea, chiar slaba nu e. Era o Dacie papuc, bine incarcata, care si-a luat avint cam de la 2 metri. Si drept sa-ti spun m-a cam zdruncinat un pic (si a sunat rau de tot). Partea proasta e condensorul acela care e pus foarte aproape de bara (de parca la Matiz ar fi avut loc sa-l puna in alte pare). Ce-mi pare cel mai rau e ca trebuie schimbat. Vorba aia: nu o sa mai fie ca facut de fabrica. Dar vom mai vedea.
  11. Acum citeva zile un "sofer" a dat inapoi, grabit fiind, si ... rezultatul se poate vedea in poze. Spoilerul e intact (aproape, caci la o analiza mai atenta se disting doua mici boalfe in dreptul semnalizarii). In schimb bara care a cedat, a intrat in condensorul de aer conditionat, care va trebui inlocuit. Va voi tine la curent cu poze si preturi (reparatia o plateste asiguratorul masinii respectivului "sofer").
  12. Am cumparat masina cu becul rosu aprins. Primul drum a fost la benzina si au incaput 40,2 litri. In plus, sigur ca in rezervor mai era macar un pic.
  13. 39 in septembrie (care e foarte aproape), de aceea "am preferat" transa 31-40. La multi ani tuturor!
  14. Pur si simplu intre cele doua suprafete care ar trebui sa fie aderente (cea de pe antena si cea de pe parbriz), eu am pus chit siliconic negru. Negru, pentru ca corpul antenei este negru si pentru ca am amplasat-o linga oglinda retrovizoare. Si acolo a ramas antena indiferent de caldura.
  15. Eu am o problema cu frinarea de la peste 100 de Km/h: vibreaza un pic rotile. Nu da instabilitate si frinarea e sigura. Dar ... se simte. Oare e normal, sau trebuie sa fac eu ceva sa o dreg?
 

×
×
  • Create New...