Jump to content

gonty

Membru
  • Content Count

    100
  • Joined

  • Last visited

About gonty

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 01/06/1967

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.math.uaic.ro/~gonti

Profile Information

  • Din
    Iasi
  • Auto
    Citroen / Daewoo
  • Model
    C4 / Matiz
  • An
    2007
  • Nr. Inmatr.
    IS-96-DEA / IS-94-GIA
  1. La multi ani! Sa-ti traiasca si masinuta!

  2. Eu am votat impotriva taxei, in modul in care este conceputa acum. Nu este posibil ca la o masina noua, Euro4, motor 1997cmc sa platesc 534 euro (1900 lei). As fi de acord cu ea daca, de exemplu, s-ar utiliza banii pentru depoluarea gratuita a masinilor non-euro, sau aducerea, tot gratuita, a celor Euro 1, 2 la Euro 3 macar.
  3. gonty

    Citronelul Meu

    Cum am ajuns la asa ceva... In primul rand, m-am saturat sa tot schimb masini (sunt deja la a 9-a) noi sau SH, la care a tot trebuit sa strang din ... ca sa mai pun o optiune sau alta. M-am saturat sa stau cu emotii de genul "oare voi reusi sa o dau cu un pret bun pana vine cealalta?". Imi doream o masina pe care sa o simt ca "face corp comun cu mine" atunci cand o conduc, pe care sa nu o schimb prea curand (planul meu este de a o tine macar 10 ani - poate chiar devine masina de epoca la mine). Si odata ce am simtit ca C4 scrie pe mine , am hotarat ca nu trebuie sa fac nici un compromis atunci cand il iau. Singurile optiuni pe care "le-am ratat" sunt "navigatia" si tapiteria de piele. Nu-mi place sa stau pe piele iar navigatia nu am luat-o ca sa nu depind numai de un anumit soft (am deja PDA Dell Axim V51 cu IGO). Deci nici un moment nu m-am gandit la valoarea de vanzare, ci numai la placerea de a
  4. gonty

    Citronelul Meu

    Multumesc. Adevarul este ca am intrat mai tare, la intoarcerea de la Bucuresti, in niste curbe ceva mai stranse si a stat super bine. Si nu a intrat in functie ESP-ul... Ma magulesti
  5. gonty

    Citronelul Meu

    Merci frumos. Da, navigatia... si nu mi-am pus ca nu vreau sa depind de soft-ul lor de navigatie. Si am PDA cu GPS si soft de navi asa ca... eu fac in jur de 20000 km pe an, si asta pentru ca nu-mi place transportul in comun (tren, avion, maxi taxi autocar, etc) iar la conferinte sau raportari la contracte merg numai cu masina. Dupa ce a murit tata, mama a vandut casa si si-a luat un apartament (si eu si sora-mea avand casa) si a putut sa ma imprumute. Masina am luat-o dupa feeling-ul pe care il aveam la un drive-test si nu dupa marca si dotarile pe care mi le puteam pune. Plus ca masina nemteasca de tip Passat, Audi, BMW sau Mercedes imi inspira "bratari de aur + ghiul + ceafa groasa + manele la maxim" - fara suparare pentru cei care au asa ceva. Si ar mai fi ceva, s-a facut si un top de fiabilitate intins pe o perioada de 10 ani de catre Warranty Direct (bazat pe statistica si nu pe ce spune unul sau altul!) si Citroen a iesit in fata multor masini cu pretentii. De altfel si Daewoo s-a comportat super bine. Ei, aici m-ai prins Si casa pe pamant si masina "bengoasa" - cred ca imi trimiti fiscul pe cap > Ei domnule "FISC" , casa am cumparat-o in 2001 dupa un an de munca in USA, iar masina o voi plati fara sa ma strang de gat, intrucat nu ma bazez numai pe salariul de la Universitate si am si contracte platite bine. E drept ca muncesc cam 14 ore pe zi dar deocamdata merge (cine scoala portarii de la universitate dimineata pe la 5? > )
  6. gonty

    Citronelul Meu

    Multumesc tuturor pentru urari Din cate am inteles, inchiderea supercentralizata nu lasa sa se deschida masina nici din interior si nici din exterior, insa nu am inteles prea bine cand si in ce conditii. Activarea se face numai cand esti in afara masinii. In ceea ce priveste revanzarea, nu cred ca va pleca prea curand din familie (o voi tine macar vreo 10 ani, ca-s satul sa tot schimb masinile) asa ca acest aspect nu ma intereseaza si asta ar fi motivul pentru care am dotat-o in halul asta . Daca m-ar fi interesat asa ceva, m-as fi orientat pe promotia Ice Pack de la Citroen, ca are un raport pret/(calitate si optionale) printre cele mai bune. In ceea ce priveste butucul fix te obisnuiesti foarte repede cu el. Ei spun ca aceasta solutie este cea mai buna din punct de vedere al sigurantei soferului intrucat se poate amplasa un airbag normal care este mult mai eficient decat unul de pe volanele clasice. Eu unul insa sper ca nu voi fi nevoit sa testez asta. Pavilionul vitrat este bestial, mai ales pentru pasageri. Insa ceea ce-mi place mie cel mai mult sunt bi-xenoanele directionale. Ai o vizibilitate exceptionala pe timp de noapte, plus ca nu deranjeaza pe ceilalti. Si se regleaza si pe verticala automat in functie de incarcatura. Oricum una peste alta eu sunt innebunit de "Citronel"
  7. gonty

    Citronelul Meu

    Comanda facuta pe 6 ianuarie, livrare pe 14 martie, pret final 23000 euroi. Modalitatea de plata: eu am pus 13000, si am facut rata la mama pe n-spe ani pentru rest ) Oricum are optiuni la greu: - parbriz atermic, - senzori luminozitate pentru aprindere automata faruri - senzor de ploaie - scaune incalzite - inchidere supercentralizata (ridicare automata geamuri si imposibilitatea deschiderii usilor - ce o fi insemnand asta ) + alarma - computer bord cu multi functii (consum instant, mediu, autonomie, km pana la revizie, regulator de viteza (cruise control), limitator de viteza, si multe altele) - mp3 player JBL cu 4 difuzoare si 2 twetere - senzori presiune roti - scaune incalzite, - senzori de parcare fata spate - airbag-uri frontale laterale si cortina - cotiere fata si spate - oglinda retrovizore electrocroma - ESP+ASR, ABS, AFU - jante aliaj 17" cu cauciucuri Michelin Pilot Exalto, 205/50/17 - sertare sertarase si multe alte spatii de depozitare - climatizare automata bizonala Sper ca in mare am spus totul.
  8. gonty

    Citronelul Meu

    Noua mea masina: Scuzati partea din spate a universitatii si insectele omorate pe Bucuresti-Iasi Descriere: C4 berlina, Sx Pack, 2.0 HDI, 138 CP, cutie manuala 6 trepte, faruri Bi Xenon directionale, scaune incalzite, pavilion vitrat, alarma, mp3, detector obstacole fata-spate, jante aliaj 17”, inchidere supercentralizata ... Voi reveni cu impresii dupa ce-mi trece entuziasmul, ca nu am cum sa fiu obiectiv. Deh, sunt in perioada de miere. Oricum Andreea (copilu') s-a indragostit din prima Primele impresii: Super masina La 3000 ture (maxim recomandat in rodaj) in treapta a 6-a am 160 km/h. Consum mediu in rodaj, Bucuresti Iasi, max 70 in localitati, 110-130 in afara (cu varfuri de 160 pe care le atingeam pe nesimtite, ca e prea multa liniste), 6.2 l/100 km _________________
  9. Am vazut oferta lor. Mai sunt si alte societati? Am avut cu ei niste probleme, ca mi-a lovit un taxi masina stationata (acum vreo 5 ani) si greu mi-am reparat-o cu RCA-ul aluia, care era la InterAmerican (La Supernova, am vrut sa o fac la service Dacia si a trebuit sa achit mai intai din buzunar dupa care mi-au dat banii dupa o luna ).
  10. Sunt hotarat ca la noua masina sa-i fac CASCO. Dar... Fiind sofer prudent, cu multi km la bord, care, atat timp cat am fost la volanul unei masini ea nu a fost atinsa, nu sunt dispus sa dau 1100 euroi anual pe o polita Casco full. Aveti cumva idee care ar fi societatile care au asemenea polite? Adica sa asigure orice cu exceptia pagubelor produse in trafic din cauza mea?
  11. Stiti asa ceva in Iasi. MA intereseaza cineva post garantie, care sa nu jupoaie si sa fie foarte serios.
  12. Eu am pierdut mai mult Dar si am stat destul asteptand sa am cumparator. Am dat pe ea 9700 eur (Ambition+GPL) si am vandut-o cu 6800 dupa 1 an si 4 luni, 24000 km. Pe de alta parte, daca nu o vindeam trebuia sa fac credit ca sa achit C4 si atunci pierdeam mai mult in timp. Asa ca una peste alta ...
  13. Deja am inceput sa numar zilele pana va ajunge Citronelul... Cand stiu ca s-a "nascut" de 2 zile, ca sta pe propriile rotite de 17", ca-l gainateaza toate ciorile Europei pe pavilionul sau vitrat, ca-s altii care-si baga talpa in acceleratia lui de motor 2.0 HDI de 136 CP, ... Dar si cand il voi ... PS. Deja imi modific profilul )
  14. Sa ma bag si eu in seama pentru ultima oara pe acest topic, avand in vedere ca de lunii nu mai sunt posesor de Dacia. In primul rand, m-am despartit cu inima stransa de Loganelul Ambitios 1.6 cu GPL, cu care am facut aproape 24000 km in 14 luni. Ca impresii, ele sunt mai mult decat favorabile. Imi mentin parerea ca, la raport pret/calitate, este o masina corecta si o optiune foarte buna pentru cei care nu doresc "lozul" second hand. Nu am ce sa-i reprosez, dar asta dupa ce i-am facut o serie de imbunatatiri in ceea ce priveste insonorizarea, pentru care "multumesc topicului" corespunzator de la imbunatatiri Logan (de pe daciaclub). Sau hai sa mentionez aici, ca nemultumire, calitatea slaba a plasticelor, care face sa apara/dispara "greierii" in functie de temperatura. Toate cele bune si va doresc sa aveti de la masinutele voastre tot atatea necazuri cate mi-au pricinuit Loganelul Intre timp am aflat ca noua mea masina a iesit de 2 zile din fabrica si in maxim 2 saptamani voi fi la volanul unui Citroen C4. Dar despre el, atunci cand va veni... PS: Am realizat in final de ce Loganelul s-a lasat vandut asa de greu: "nu a vrut sa fiu pedestras prea mult timp". )
  15. Sincer sa fiu, nu mai stiu pretul ca a trecut aproape un an. Insa l-am luat de la reprezentanta Den Braven de pe strada Spancioc (paralela cu str. Eternitate).
 

×
×
  • Create New...