Jump to content
 

lupucata

Membru
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About lupucata

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 11/07/1979

Contact Methods

  • MSN
    lupucata
  • Website URL
    http://www.multibiometrics.ro/
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    lupucata

Profile Information

  • Location
    Suceava
  • Din
    Suceava
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveo 1.2 Sedan 4 usi
  • An
    2008
  • Nr. Inmatr.
    SV 08 VUV
  1. Buna ziua ! Ma intereseaza o oglinda stanga, mecanica (cod 96648491), neagra (ma intereseaza partea mecanica, nu neaparat sticla), pentru un Aveo Sedan 1.2 din 2008. Multumesc !
  2. Buna ziua ! Ma intereseaza o oglinda stanga, mecanica (cod 96648491), neagra (ma intereseaza partea mecanica, nu neaparat sticla), pentru un Aveo Sedan 1.2 din 2008. Multumesc !
  3. Salut ! Am ajuns de la mare, dupa ce am facut si un traseu super (Transfagarasan, Bucegi-Babele (pana la Piatra Arsa), etc.) si am facut un consum .. 2118 km cu 188 litri de benzina. A iesit un consum de 8,89 l/100 km. Mi se pare cam mult, dar am mers mult pe autostrada (~200-220 km) si pe europeanul Bucuresti-Iasi (pana la Roman, de unde am luat-o spre Suceava) si nu prea am lasat-o sub 130 .. Maximul a fost de 160 pe autostrada, cand mergeam doar pe banda de depasire ... Doua intrebari: 1) la depasiri, mai ales in cazul TIR-urilor, pe E58, dupa ce le depasesc (la 120-130 km/h), am impresia ca ma duce in toate partile (in special spre dreapta) - o fi din cauza curentilor de aer (masina are 61 kkm, este Aveo 1.2 din 2008, singura chestie "ciudata" este faptul ca pe spate am anvelope cu profiluri diferite, dar cu aceeasi dimensiune (185/65 R14) ... Pe fata sunt noi) .??? 2) Cum vi se pare consumul in conditiile de mai sus ? La revedere !
  4. Nu stiu ce intelegi prin "generatia instant" ... Daca e ce cred eu, nu cred ca fac parte din ea ... Oricum, diferenta de 9 ani dintre noi (daca datele tale sunt reale) nu cred ca e asa de mare pt a vorbi de 2 generatii diferite. Este un forum liber, nu sunt specialist in mecanica, ci in informatica, si mi se pare normal sa intreb ceva daca nu stiu ... Raspunsul tau mi se pare penibil ... Daca aveam timp citeam ...
  5. Merci pt. raspuns ... dar sunt 64 de pagini si nu prea am timp sa citesc atatea ... Un raspuns mai concret, pls ... Merci ...
  6. Salutare ! Dupa 60k km, am renuntat la anvelopele originale Kumho de pe Chevrolet-ul meu. Am schimbat doar cele din fata. Problema este urmatoarea: am luat 2 anvelope second hand (185/60 R14), dar produse de firme diferite. Modelele sunt: Hankook Optimo K406 si Toyo. Le-am pus amandoua pe fata. Masina se simte foarte bine cu ele, in sensul ca nu se mai misca rotile pe loc cand vreau sa plec de pe loc, mai ales pe drumuri neasfaltate. Am ales astea 2 modele deoarece aveau cel mai adanc profil dintre toate pe care le-am vazut acolo. Cele care erau la "set" (acelasi model si producator) erau mult mai roase decat cele pe care le-am luat eu. Intrebarea este daca este vreo problema ca au profilurile diferite. In ce mod poate afecta chestia asta masina pe viitor ? Am auzit de la diversi "specialisti" ca trebuie roti identice ... O fi adevarat ??? Pun si 2 poze cu cele 2 anvelope. TOYO HANKOOK Numai bine !
  7. Buna ! O problema cu ambreiajul am avut si eu. Tocmai am ajuns la 20 kkm cu Aveo-ul meu 1.2. La revizia de 15 kkm le-am sesizat o problema care mi se parea mie a fi de la parghia pedalei de ambreiaj. Au spus atunci ca au verificat ceva pe-acolo, totul e ok. Saptamana trecuta am fost din nou la ei (G&P Bucovina, Suceava), cu alte probleme: aveam (si inca mai am) un miros ciudat pe instalatia de ventilare (problema este ca atunci cand dau drumul la AC nu se mai simte mirosul acela ciudat); alta problema se referea la faptul ca imi scartaia la pornirea la rece si bracare la maxim (am presupus ca e ceva de la cureaua de accesorii). Le-am spus si de data asta despre treaba cu ambreiajul, explicandu-le mai clar: pedala merge ok 2/3, apoi are un "hop", dupa care scartaie pana la capat (asta la apasare). Am lasat masina in service, si m-au sunat dupa vreo 2 ore ca sa-mi spuna ca treaba cu scartaitul s-a rezolvat (ceva legat de rolele intinzatoare de la curea), precum si faptul ca la ambreiaj s-ar putea sa fie dusa placa de presiune sau rulmentul. Mi-au spus ca nu prea au pe stoc piesele respective si mi-au cerut acordul pentru a da jos cutia de viteze. Eu am dus masina joi si initial mi-au zis ca ar trebui sa o iau luni (adica azi). Le-am explicat ca e putin mai complicat, in sensul ca stau la 10 km de oras si chiar imi trebuie masina cat mai repede (eu si sotia trebuie sa ajungem la serviciu, iar copilul la gradinita). Am ajuns pe la 16.15 la G&P si mi-au spus ca au schimbat tot kitul de ambreiaj: rulment, placa si disc. Am intrebat cat ma costa si mi-au zis ca s-a rezolvat pe garantie, deoarece aveam putini kilometri. Au mai vazut ei ca placutele de frana de pe fata erau cam duse, asa ca le-am schimbat si pe alea (asta m-a costat ceva - 315 RON - masina are ABS si am inteles ca sunt mai "speciale"). Cam asta a fost problema mea cu ambreiajul. Deci, se merita sa rezolvi problemele importante pe garantie (e si o chestie de comoditate - imi ajunge cat am "umblat" eu la Dacie ...) Offtopic: Problema cu mirosul in masina inca persista ... am verificat filtrul de aer, in partea de jos este cam plin de praf, insa in partea de sus este ok. L-am scuturat si mirosul inca persista. Am verificat si fara ca motorul sa fie pornit (deci nu se face admisie de aer prin filtru, din cate am vazut eu) si cu ventilatorul pe treapta a 4-a, si miroase la fel. Sugestii ??
  8. Salutare ! Am un Aveo Sedan 1.2, cumparat in aprilie 2008. Pana acum sunt foarte multumit de el, avand in vedere ca am aproape 15000 km. Prima intrebare: se merita sa fac chestia aia cu garantie extinsa (costa cam 500 EUR ... pentru inca 2 ani). Parerea mea e ca ar cam merita, deoarece sunt mici sansele ca in primii trei ani sau 100.000 km sa pice ceva la ea ... A doua intrebare: exista vreo posibilitate sa scada consumul dupa prima revizie (eventual si dupa un reset de ECM) ? Din discutiile avute cu cineva mi-a spus ca e posibil acest lucru, diferenta fiind cam de 2-3 l/100 km. In prezent consuma destul de mult, in jur de 8-9 l (din pacate merg mai mult prin oras, dar si asa ar trebui sa consume mai putin de 9 l). Din ce mi-a explicat persoana respectiva, am inteles ca in primii 15.000 de km motorul e lasat sa se rodeze, dupa care este reglat pentru un consum mai mic. Va multumesc si astept parerile voastre !
 

×
×
  • Create New...