Jump to content

aviator

Membru
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About aviator

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 12/04/1987

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1995
  1. aviator

    Cumpar Cielo

    Pai am mai avut o conversatie in privat care a generat tot din forumul asta, ca nu activez si in alte parti. Tot atunci, am refuzat oferta ta pentru ca depasea bugetul, si oricum mi se parea ca @s3bby: din curiozitate, as vrea sa vad cea cu aer conditionat, si eventual sa stiu daca masina o cunosti personal. Multumesc
  2. aviator

    Cumpar Cielo

    Mi s-a marit bugetul disponibil, catre 1350 euro (ca sa mai imi ramana bani si pentru rar, asigurare, ulei).Stiu ca lumea vinde masini bune inainte de a le pune pe internet la vanzare. E vreo astfel de persoana pe aici? Poate e cineva care si-a terminat vacanta cu masina.. (sper sa nu se considere up, am modificat suma disponibila).
  3. Ma gandeam ca se duce mai jos, dar am intrebat sa fiu sigur. Se vede atunci cand motorul e oprit, ca indicatorul mai coboara ceva sub linia rosie. Becul nu e ars sigur, ca am desfacut "bordul" si am schimbat cu becul de la faza lunga, si merge. Exista vreo posibilitate de a verifica? O scanare pe computer, sau sa "simulez" cumva rezervorul gol?
  4. Am si eu o intrebare, cred ca aici e bine sa o pun. Pentru cantitatea de benzina care apare in poza, trebuie sa se aprinda becul de benzina? Ca mi se pare cam la limita, si nu se aprinde. Becul e bun, merge. La contact nu se parinde, dar asa mi se pare ca e la cielo, matiz, tico etc. E ok? Ca nu merg des in felul asta, dar nici nu as vrea sa am vreo surpriza ca nu se aprinde becul si raman pe drum, cu mizeria din rezervor prin injectoare
  5. Am si eu cateva intrebari, sper sa fie la obiect (probabil s-a mai discutat si raspuns, dar poate intre timp s-au mai simplificat lucrurile). Ce acte trebuie sa imi dea proprietarul? (stiu de cartea de identitate, talon cu instrainare si fiscal (care e doar o simpla foaie/adeverinta, sau mai multe?) si cam atat) La ce etape am nevoie de prezenta lui? (RAR?) Contract de VC se mai face? La notar, sau se accepta si de mana, de catre cumparator si vanzator, de comun acord? Multumesc, sper sa ma realatur ca si posesor deplin curand
  6. Deci eu masina as lua-o pentru o exploatare nu chiar zilnica (probabil ceva gen 3-4 zile din 7) in oras, si cam de vreo 2 ori pe luna afara. Desi nu merg la ore si prin zone care implica bara la bara, tot nu bag in discutie Cielo (sau orice alta masina in principiu pe benzina) fara GPL. Nu sunt nici la prima masina (da, ar fi prima personala), am mers pe cateva pana acum. Dieselul ar fi superb, dar aia va fi masina de dupa cielo, cand o sa mai fie mult bani adunati (VAG-TDI) La acel Cielo nu am mai fost, am incercat sa iau legatura cu proprietarul la telefon (cu numar ascuns, ca nu vreau sa dau nr de tel tuturor necunoscutilor), si a avut o reactie ciudata vis-a-vis de treaba asta, apoi am vazut si faptul ca masina aia avusese inainte 160.000 km (eu vazusem ca mai erau 3 anunturil a preturi similare, dar nu am avut si curiozitatea sa ma uit in ele), cateva demoralizari de aici si plus faptul ca i-am dat mesaj de pe site tipului in care ii ceream mai multe poze, mai multe detalii, si nu a raspuns, asa ca am lasat-o sa treaca. O veni una mai buna P.S. Multumiri tuturor pentru sfaturi, sunt f utile si sper as se finalizeze cu achizitia unei masini bune!
  7. Pai pentru motorul asta nu instalatie de-asta se pune? Recunosc ca neajungand in punctul de a pune o instalatie, nu am citit cu foarte mare atentie topicul de GPL, doar am trecut in revista avantaje/dezavantaje/mod intretinere si probleme frecvente. Oricum, intrebarea se vroia "Cat costa o instalatie pentru motoarele astea?". Pai in principiu e necesitatea unei masini acum (cat mai curand) si nu cand o sa strang bani. Si factorul sentimental, dar ala e mai putin relevant. Evident ca in momentul in care o sa am la dispozitie niste bani, o voi vinde (sau da la rabla, daca nu se va putea altfel), si o sa imi iau una mai calumea. Ma gandesc ca, daca nu e cazan si nu pica nimic de pe ea, voi investi ceva in intretinere, dupa care peste doi ani sa o dau, pierzand undeva la 20% din cat m-a costat, ceea ce ar fi acceptabil. Pai in pirncipiu ma duc sa o vad, nu sunt asa disperat sa ii zic omului la telefon ca i-o cumpar. Am cerut un sfat aici ca sa stiu la ce sa fiu atent la o masina (ca pana acum am vazut si mi-a sarit in ochi numai rugina, carpeli la caroserie, defecte la interior, motor care porneste mai rau ca dacia), iar acum vreau sa vad si "fineturile" la care trebuie sa ma uit. Daca ce ma gandesc eu ca trebuie urmarit impreuna cu ce imi spuneti voi se dovedeste a fi ok din punctul meu de vedere, voi chema pe cineva (mecanic care il cunosc eu sau cineva de pe forum daca se pricepe/ofera) si abia atunci s-ar putea pune problema de cumparare. Pana atunci, e studiu de piata. In fine, mai astept sfaturi si sper sa apuc sa o vad. Asta sau altele.. Mersi
  8. Primul sfat concret pe care il cer. Am gasit o masina, si anume ASTA Ce am reusit eu sa vad: -km 200.000 (+/-), ceea ce e destul de mult, la limita a ceea ce vreau eu de la un cielo, nu stiu in ce masura merge bine la scorul asta. -motorul e spalat, deci ori e cosmetizata de vanzare, ori ca sa ascunda ceva -semnalizatorul stanga fata pare matuit (am mai vazut la multe Cielo, nu ar fi asta deloc o prblema reala) Cele bune: -nu are rugina la pragul stang (evident, asta nu exclude existenta ruginei la cel drept, dar sa nu ma arunc) -la caroserie, cel putin din poza arata ok, probabil un polish rezolva onorabil problema -pretul este destul de acceptabil, daca se poate negocia mai mult de 100 de euro, poate imi permit sa montez si o instalatie de gaz (apropo, imi poate zice si mie cineva cam pe la ce suma se invarte una pt monopunct?) -probabil mai are mici chitibusuri, care probabil la unele ma pricep si eu sa le fac. Maine as vrea sa ma duc sa vad masina, si daca pare ok vorbesc si cu un mecanic sa o vada, ca la unele lucruri nu ma pricep si nu vreau sa am surprize. Ce parere aveti, ca stiti mai multe ca mine? Mersi
  9. Un motiv foarte bun pentru care sa iti iei o masina la bani putini (1200-1500-2000 euro) este cel pentru care masina a fost facuta initial: transportul. Mai vrei sa fie si economica, o cauti si o iei cu gaz. La suma asta, se gasesc numai masini care si-au trait viata in mare parte. Poti analiza optiunea ca o iei si o vei duce la Remat, si astfel pierderea devine (cel putin din punctul meu de vedere) acceptabila. Totul e sa gasesti echilibrul perfect intre ce cauti, ce se ofera si ceea ce ai nevoie. La suma de mai sus, in care ma invart si eu, pot gasi Cielo (din diversi ani, dar cam cazute), SuperNova, poate Solenza.. Si asta numai autohtone si evident inmatriculate (ca nu vrem sa aruncam bani pe taxe, si nici pe piese de schimb scumpe, nu?). Variante aduse de afara exista "fara numar". Micra, Corsa, Polo etc, toate de acceasi varsta cu Cielo. Unele cu chiar cu ABS si/sau airbag. Dar intrucat analizez (nu zic sigur, dar analizez) optiunea de a fi ultimul proprietar al masinii, care e "subreda" dpdv tehnic (ca e veche-cielo, sau ca e dacie) si trebuie gandit si eventualul cost al unor reparatii normale (bucse, distributie, placute, ulei, filtre etc), ca nu o tii 2 luni, pana nu mai merge. Cielo, cel putin din punctul meu de vedere ofera multe lucruri care, la banii astia si la perspectiva de reparatii cu cost minim, nimic altceva nu le ofera. Daciile nu au servo, nu au geamuri electrice (evident, cele din banii astia), aer conditionat au cateva. Dar astea se platesc. Si ca moft si ca reparatii cand e nevoie. Iar cele din targ nu sunt termen de comparatii, pentru ca sunt numai cazaturi, cosmetizate periculos de samsari, la preturi mult peste ce se gaseste pe net, si nu merita. Am fost si m-am convins personal, regret cei 3 Lei dati la intrare ) Scuze pentru postul lung, sper sa fie constructiv
  10. aviator

    Cumpar Cielo

    Buna Ziua, Sunt interesat sa cumpar un Cielo (eventual si Espero 1.5, dar mai degraba Cielo/Nexia). Ma intereseaza: -sa fie model GLE (cel cu echipare standard: Aer conditionat, Geamuri Electrice, Servodirectie) -sa aiba instalatie GPL -sa fie intr-o stare buna, ingrijita (evident, functional si neavariat) -sa fie proprietate personala, nu intermediari -sa nu aiba peste 200.000 km Am la dispozite suma de 1200 euro. Sunt constient ca este fix pe pretul pietei, dar atata am si m-am saturat de samsari si masini in targ care la pretul asta abia se tin pe roti. Recurg la forum pentru ca il urmaresc de multa vreme si sper sa gasesc un proprietar care vrea sa vanda masina si pune pret pe faptul ca aceasta ar ajunge la o persoana care sa aiba grija de ea. Probabil ca cer multe si ofer destul de putin, dar incerc. Astept oferte
  11. Da, stiu, le-am pus pe amandoua de pe acelasi site, ca sa fie cat de cat ordonat, dar am uitat ca numarul se vedea dincolo. Oricum, ca sa nu o dau prea mult in off-topic, ma gandesc ca asta cu luatul masinii repede este singura solutie. O sa vad masini care merg bine, ca sa pot sa imi dau seama cum merge un motor bun, cum ruleaza o masina cu suspensii si trende rulare bun, si apoi cand consider ca stiu destul, sa trec la faza de cumparare. Ca asa daca stau sa zic "vin cu cutare, apoi cu mecanicu, apoi cu nu stiu cine", vine imediat careva si o sufla, samsar sau nu, poutand chiar sa ofere si mai mult decat cere proprietarul. Asa daca o sa imi aduc aminte cum merge una buna, doar cat o sa ma urc la volan, dau o tura doua, si imi dau seama.. Si mai mult ca sigur ca nici atunci nu voi sti destule. Din pacate partea cu rudele/cunostintele nu e valabila, stiu o singura persoana care mai are cielo, dar nu l-as cumpara de la ea ) Asa ca mai studiez, o sa apara una potrivita Altceva mai bun as putea sa fac? Ca ma uit si la masini mai mici, cum am primit sugestii mai sus, dar Ford (fiesta sau ca) au intretinerea mult prea scumpa (cu de-astea am cunoscuti), matiz sau tico nu vreau ca sunt prea mici, iar singura alternativa ramane corsa, care e interesanta, dar dotarile sunt ciudate (unele au abs si airbag, dar n-au aer si servo, altele invers, si greu gasesc una care cat de cat sa aiba mai mutle pe ea, si cu motorul de 1.4, ca restul am spark de 1.0 si e cam jucarie).
  12. Da, posibil ) Numarul l-am dedus din alt link pe care il pusese posesorul, am pus eu cel de pe auto. Adica ASTA.
  13. Imi cer scuze daca ce postez acum nu are loc in rubrica asta, dar e vorba de achizitie de Cielo. E vorba de o masina care intrase la mine in vizor, insa nu am apucat sa o cumpar pentru ca altcineva s-a miscat mai repede. Anuntul arata ASA . Am sunat la 2 zile si am vorbit cu omul, a zis ca a pus la pranz anuntul, iar a doua zi dimineata deja venise cineva din Ploiesti sa o cumpere. Parea de treaba, a zis ca isi luase alta si vroia sa o dea pe asta.. Cautand in continuare, am dat peste aceeasi masina, sub forma ASTA. Se pare ca a castigat 5.000 km in 4 zile, a primit o spalatura completa si folii pe spate. Si pentru asta a sarit cu 350 euro pretul. Numarul de inmatriculare se observa ca e acelasi.. Intrebare (retorica, desigur): este asa de greu sa gasesti o masina care sa nu fie "intermediata"? Macar de i-ar fi pus gaz, poate ma gandeam sa ma duc sa o vad totusi. Inca o data, imi cer scuze daca postul asta chiar nu-si are rostul aici, caz in care as ruga un moderator sa-l "arunce" unde-i e locul
  14. Da, consumul este principala buba, deoarece o sa merg mult in Bucuresti, ceea ce nu e foarte fericit. Dar o sa fac si drumuri in afara, unde totdeauna prefer ceva mai mare (am mers la drum lung cu matinz, si nu prea as vrea sa devina un obicei). Principala mea dorinta este sa gasesc aici pe forum (probabil in sectiunea adecvata), pe cineva care, cu un pic mai multa grija ca pe autovit, detine si respectiv vinde o masina ingrijita, cu speranta ca se incadreaza in banii de care dispun. Acum ca nu sunt 1200 si sunt 1300, nu-i nimic, desi nu as vrea sa "cumpar de toti banii". Ca nici nu m-as avanta sa ma duc sa vad diverse masini ca sa le cumpar, ca nu ma pricep la mecanica, etc, nu imi dau seama daca e buna una sau nu, decat daca e evident. Decat sa ma duc sa vad ca sa imi fac o idee (ma gandeam sa merg sa vad si unele de 3000, sau peste, ca sa vad si cum "toarce" o masina mai noua, deci teoretic mai buna)
  15. Buna ziua, ma "bag si eu in seama", as vrea sa cer niste pareri mai specializate. Povestea pe scurt: Am avut cielo in familie si am vazut la cunoscuti, mi-a placut si mi-a ramas sufletul la ea, acum a venit momentul sa imi iau masina mea personala (nu am nici 18 ani, am trecut de mult de ei, si nici carnetul nu mi l-am luat ieri, pur si simplu a venit momentul), dar dispun de o suma foarte mica de bani (circa 5000 lei) , care nu imi permite sa imi iau una mai noua, sau/si mai buna. Intentionez sa o tin cam un an jumate - 2, analizand evident si niste investitii mai mult sau mai putin obligatorii (imediat, gen ulei, placute, distributie sau ulterioare). La banii astia "se mai gasesc" in diverse stadii si alte masini, gen Golf3 sau altele inscrise pe afara, dar nu le consider din cauza, mai ales, a vechimii si a chilometrajului, dar mai ales a intretinerii, care e mult mai ridicata. Caut o masina, nu stiu daca o sa gasesc, tinuta de o persoana mai pasionata, care a ingrijit-o, in ideea ca la mine va beneficia de acelasi tratament (acesta fiind un argument pe care as putea sa il ridic la partea de negociere a pretului, in cazul in care proprietarul tine la masina, si il intereseaza mai mult sa ajunga la o persoana pasionata decat la un samsar, nu doar sa isi ia banii pe ea) Intrebarea mea este daca am sanse sa gasesc ceva cat de cat bun la banii astia, si cum as putea sa fac asta (gen pus anunt la sectiunea bursa, cautat intensiv pe net ect). Precizez ca am fost deja si am vazut 2 (cam putine, dar am sustinere de diploma si timpul este extrem de limitat in urmatoarele saptamani), si doar una a fost ok, dar pana am demarat eu actiuni de genul "hai sa o mai vad cu cineva, sa vin cu mecanicul" a venit samsaru, a dat 100 euro in plus si mi-a suflat-o. In principiu ma uit la Cielo, ca mi-a ramas in suflet, dar nu exclud nici Espero (care e mai ieftin un pic din cate am vazut), pentru ca ar avea in plus ABS si AirBag (unele), ceea ce ar fi un avantaj, neindepartandu-se ca forma si aspect de la Cielo. Ce ma sfatuiti sa fac, ca sa gasesc alternativa cea mai buna?
 

×
×
  • Create New...