Jump to content

mnlch_catalin

Membru
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

About mnlch_catalin

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matizache
  • An
    2007
  • Nr. Inmatr.
    IS 05 ZGX / B 83 NYI
  1. salut dupa un an si ceva, timp in care a functionat masina cat de cat (pornire la a doua sau a treia cheie), acum am alta problema, nu mai porneste la prima cheie, porneste la a doua cheie, invarte, porneste greoi apoi da sa moara de cateva ori (cateodata pica). Daca nu accelerez moare motorul, dar si atunci intarzie sa accelereze si se opreste. Asa imi face doar cu motorul rece, pana cand sta la relanti ok; la drum la schimbarea treptelor de viteza are un delay de cateva secunde. Martorul check sta tot timpul aprins in bord, am schimbat cei doi senzori la clapeta, senzor axa came, senzor temp apa, cele doua sonde de oxigen, bujii, fise bujii. Asa prost imi functioneaza doar pe benzina, cand trece pe gaz nu imi face deloc probleme (am pornit si pe gaz si e ok). Pus testerul pe ea si da 3 coduri de eroare. Si dupa ce se sterg codurile de eroare masina functioneaza in mers la fel, fara sa se aprinda beculetul MIL. Compresia este de 11 la toate cele 3 pistoane. P1382 Rough Road Data Invalid P0131 Oxygen Sensor Low Voltage P0171 Fuel Trim System Too Lean Ce este acel cod de eoare P1382 care scrie ca este permanent, celelalte doua imi spun ca sunt intermitente. S-a mai lovit cineva de aceasta problema, ce mai trebuie sa schimb?
  2. Surpriza, am plecat de dimineata si mi se tureaza motorul de zici de ce aia...intr-un cuvant mi-am dat seama ca mesterul electrician mi-a f...t reglajul la clapeta
  3. Nu ma mai duc la pepino, 3 saptamani pana se mai elibereaza...asta e... poate cu alta ocazie. Amm citit pe alte forumuri, bmw, vw si reno, aici nu am gasit, fara suparare, simptome cum face masina la fiecare senzor defect. am mai citit ca mai poti pune mama testerului pe masina si nu iti arata nimic (practic ecm-ul masinii te poate pacali la greu). Sambata mi-am luat un senzor axa came, l-am schimbat, am curatat clapeta de acceleratie, IAC, supapa PCV, am curatat cat am putut partea superioara din admisie. Apropo incercati pe viitor sa curatati cu spray frana decat cu carb cleaner, este mai ieftin si curata mai bine. Am facut un reset ECM si idle learn. Nu se mai opreste masina la rece cand accelerez sau aprind farurile sau ventilatia, in schimb un mester mi-a umblat la surubul de la clapeta si am nevoit sa umblu la el caci se oprea motorul. Merge mai rotund motorul, intr-un loc se vede un pic de bulbuc de ulei pe la garnitura capac culbutori (ma voi duce sa se uite alti mesteri poate rezolva problema). Intr-un cuvant problema rezolvata. din pacate nu am ajuns la supapa de egr sa o dau jos, nu am avut rabdarea necesara deoarece am instalatie gpl si trec multe fire pe acolo, facandu-mi greu loc am last-o balta.
  4. atunci ma duc la pepino si sa vedem...poate ii da de cap
  5. ...un mester electrician pp eu si-a bagat mana in cablajul ce duce dinspre motor, m-am uitat in seara asta la un alt matiz si am constat ca setul de fire ce ies din stg sub bord nu este tras spre sonda lambda 1 cum este la mine, in plus e firul ala cam dubios montat in manunchi (la mine). tre sa ridic masina pe un elevator. bineinteles ca m-am gandit la pepino dar luna asta s-a dus solda caci nu am maestro no limit si astept solda urmatoare. dupa ce dai 10 mil pe piese si manopera te mai linistesti sa investesti...am patit pe pielea mea
  6. nu merge..in fine...pe mine ma intereseaza altceva... am fost azi peste mesterii de la service si am primit urmatorul raspuns ,,recomandarea noastra este sa va duceti la un baiat smecher care stie sa citeasca valorile de la toti senzorii, noi nu stim sa citim acele valori'' TPS nou uitat sa zic
  7. salex..nu s-a desfacut egr-ul de cand am masina...posibil sa fie... . augustin ... este curat si chestia cu calibratul (ce sa calibreze la o piesa noua mecanicii...de ce este ECM-ul?) - parerea mea. Mufe fire sonde ce e asa de greu de recablat - cum adica recaliblate mufele? Sondele sunt ok. Par simptome de IAC murdar, dar totusi este nou si curat. Am acoperit gaura de la carcasa filtru aer (era lipsa, asa se intampla cand lasi masina in service peste noapte ..dispar capace... piese..alea alea), dar tot la fel face. buburuza vesela - reset ECM si Idle Learn la matizul meu nu functioneaza, poate la E2. Idee buna cu valorile Map-ului. Nici mesterii de la Daewoo nu stiau ce sa ii faca, se uitau ca curca'n lemne. Pepino m-a pus sa pun bujii Bosch, ca Ngk-urile nu sunt bune, si sa las masina si la el vreo zi sa vada cum se comporta. Nu pot lasa masina in service, deoarece chiar daca lucrez in bucuresti, fac pana acasa 120 km. Deci nu vreau sa cresc si asa timpul de la 4 ore pe zi la 6-7 ore numai pe deplasare.
  8. Salut, Am o problema ce persista de prin septembrie anul trecut si nimeni nu ii da de cap. Masina este E4 (dupa cum bine se stie diferenta nu este fata de cel E3), sunt primul proprietar, are 230.000km la bord. Functioneaza aproximativ la fel ca la nicu001. Numai cand motorul este rece, dau cheie, porneste normal, socul functioneaza cateva secunde, da in nas si tinde sa se opreasca dupa care revine si se stabilizeaza relatiul, daca pisc acceleratia nu tine relatiul si motorul se opreste (1 caz); daca pun consumatori (aprind farurile sau dau drumul la ventilatie) scade relantiul si moare motorul (al 2 caz) ; sau porneste merge 10 secunde si se opreste(al 3 caz); daca plec de pe loc, la prima frana motorul moare, daca continui sa merg face asa de ma plictisesc de pornit masina (al 4 caz). Dupa ce se incalzeste motorul nu mai are nici o problema. Doar din cand in cand nu mai vrea sa porneasca, dau la cheie de la 1-4 sau 5 ori. Insa motorul trepideaza tot timpul (rece sau cald) ca si cum ar trebui reglati culbutorii (sunt reglati, caci asa m-au sfatuit mesterii din service). Am citit pe forum de am dat in balbaiala, nu mai stiu la ce sa ma uit. La toate service-urile la care am fost, toti dau din umeri, pun testerul da aceeasi eroare (sonda lambda 1). Prima oara cand s-a aprins checkul a dat sonda lambda 2. Am schimbat-o, este noua, dupa stergerea codul a doua zi se aprinde check, la service apare cod sonda lambda 1, schimbat si sonda lambda 1. Bun a treia zi la fel apare aceeasi eroare, concluzia mea este ca este altceva si pacaleste ECM-ul. O tin asa de am facut 30.000km . Am schimbat pe langa sonde, fisele + bujiile. Am gasit in schimb un cablu care venea din instalatia masinii, era smulsa mufa (pp ca avea) si era pusa pe unul din firele de la sonda lambda 1, am scos-o, a pp ca ar fi de la senzorul de aer de pe carcasa filtrului de aer (am constatat ca am gaura, pus dop), dar masina face la fel. Constatat in seara asta ca mufa de la sonda lambda 1 are portiuni lipsa (nu joaca cuplajele). Am verificat toate furtunele vacuum, nu prezinta crapaturi. Schimbat pompa benzina anu trecut in ian (intrase in scurt), filtru benzina nou sambata. Conductele benzina sunt verificate. O idee unde sa ma mai uit? V-ati mai confruntat cu aceasta problema? am uitat sa spun ca s-au uitat mecanicii la bujii si mi-au spus ca am amestec sarac, mult aer, putina benzina sau invers cum o fi (este noua si supapa de tine relatiul)
  9. Salut, Vand anvelope noi si jante montate si echilibrate la 1000 roni. Cu anvelopele am mers 20 km. sau pe bucati 4 anvelope iarna 165/70 R13 Firestone Thermic achizitionate cu 900 ron in aceasta vara, le dau cu 750, maxim 700. 4 jante tabla au fost negre, le-am vopsit argintiu, dar se duce vopseaua, le dau cu 200 roni sau 50 roni bucata Astept oferte aici sau la telefon 0749.486.374 (rog a nu se suna noaptea)
  10. stg fata - 298 dr fata - 303 ambele sunt noi de origine
  11. Set jante noi 770 model CMS129 - cauta pe google modelul
  12. Vand racord flexibil catalizator Matiz. Pret 60 ron. Poza mai jos
  13. si crede-ma nu ai testat piata unde trebuie. eu unul zic ca ai luat o mare teapa. una nou costa si anul trecut si acum in jur de 300-350 ron.
 

×
×
  • Create New...