Jump to content

jonny_leu

Membru
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About jonny_leu

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    bucuresti
  • Auto
    daewoo
  • Model
    tico
  • An
    1998
  • Nr. Inmatr.
    B-03-HRP
  1. plasticul din jurul levierului de viteze s-a dat ...sry Negoctav... am volanul ,un radiator de ac ,planetara si ventilatoarele...
  2. oglinzile s-au dat de mult...centurile costa 1 mil setul instalatia de aer e completa dar a fost demontat radiatorul si filtrul(nu le-am vandut , dar a trebuit sa scot alte piese si nu pueam fara a le demonta ) ... deci nu mai are freon
  3. oglinzile cred ca sunt rabatabile...sper sa si functioneze ok. interiorul in mod sigur e impecabil. pompa servo si tot ce e sub capota sunt in stare perfecta ca si antena. pana acum nu am demontat nimic de pe ea pt ca masina nu e in buc si imi e greu sa aduc cate o piesa. o sa fac poze in weekend ca sa se vada ce piese are pe ea si ce model sunt. eu personal nu prea ma pricep la piese de cielo
  4. proiectoare...60 lei setul,30 bucata...(trebuie sa vad daca nu cumva le-a dat fratemeu...revin cu informatii cat de repede pot)
  5. daca iti consuma antigel garnitura de chiuloasa e arsa sau pierde pe la vrun colier antigel. daca garnitura de chiuloasa e arsa iti poate: consuma apa;baga apa in ulei (uleiul devine gros si alb);bule in vasul de expansiune sau sa rasufle sesizabil la auz uneori. daca nu vezi apa pe sub masina atunci motorul o consuma pe la etansarea chiuloasei...verifica la un service daca nu cumva e arsa sau poate nestransa uniform.
  6. va salut in ultimi 5 ani am avut 3 tico din care inca mai am doua. din experienta mea pornirea greoaie iarna este din cauza bujiilor...incercati sa le schimbati...eu am patit-o in ceea ce priverte socul automat incearca sa il reglezi din surub (nr 4) ca sa stea mai turat...eu l-am reglat sa stea mai putin turat ca era stresant sa aud motorul chinuindu-se. reglajul se face cu motorul oprit si cu mana tragi acceleratia la maxim ca sa ai loc sa lucrezi cu o surubelnita in cruce...acest reglaj nu trebuie sa modifice relantiul motorului cand acesta este cald, dar trebuie sa il tureze pt 1-2 secunde atunci cand il pornesti cald, si sa il faca sa mearga mai turat cand e rece. acest surub nu imodifica pozitia clapei care iti inchide admisia de aer...ea este actionata de termossocul acela despre care s-a mai discutat pe aici (daca dimineata clapa nu inchide admisia de aer schimba termosocul) daca am gresit cu ceva in sfaturi/explicatii imi cer scuze,am vrut doar sa ajut
  7. pentru 1200Euro se poate lua orice de pe masina...imi opresc doar sasiul...sau poate il dau si pe ala eventual, dar actele nu le pot da. precizez ca masina nu mai este functionabila...are trenul de rulare fata dat jos.
  8. masina este verde...o vand doar ca piese...sasiul si actele nu sunt de vanzare
  9. detin un cielo din anul 1997 cu care s-a rulat 60 000 km deoarece nu s-a rulat cu ea din 2001 aceasta fiind obiectul unui litigiu. doresc sa imi recuperez din bani vanzand-o ca piese de schimb. masina este completa...doar casetofonul lipseste si are ceva zgarieturi la caroserie. aer conditionat complet...350 E usi complete cu geamuri electrice...80E cutie viteze...300E motorul...500E bordul complet...150E planetare...250E perechea multe alte piese...preturi discutabile...sau o dau toata la un pret mai mic. tel meu : 0747045151
 

×
×
  • Create New...