Jump to content

mstaniloiu

Membru
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About mstaniloiu

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2000
  • Nr. Inmatr.
    AGO2LLN

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. mai este valabil anuntul ? Multumesc
  2. bună seara, s-a vândut mașina, se poate închide - Mulțumesc mult de găzduire și rămân un pasionat al mărcii Daewoo/ Chevrolet Caut un Evanda ... dar asta e altă poveste ...
  3. Valabil - l-am pus din nou în vânzare, nu are rugina, s-a refăcut si racordul flexibil la eșapament, s-au schimbat consumabile, s-a refăcut ITP-u (II-a 2023) l. Asigurarea obligatorie valabilă. Masina a mai făcut aprox. 1000 de Km în ultimul an, sotia nu este un șofer pasionat 🙂 ... Impozit mic, asigurare, consum mici . Multumesc
  4. Bună ziua, Am un Spark din 2007 aprox 100K Km , cand pornesc la rece se tureaza un pic mai mult (pe la 1800-1900) , iar apoi uneori relanti-ul este instabil , si mai merge in șuturi, mai ales la mersul in oras cu schimbari de viteza, accelerări, frână de motor etc. Am fost la ITP, (a luat ITP) - dar mi-a fost foarte greu sa accelerez si sa mentin constant acceleratia la 2000 de ture. Am înlocuit bujii, bobina, fișe, filtru de aer , senzorul IAC (Idle Air control valve) , am mai făcut de mai multe ori procedura de ”Idle learning” - dar problema tot nu se remediaza. Nu apar erori când conectez interfata Delphi DS 100. Rog ajutor - multumesc mult
  5. si eu m-am lovit de aceeasi problema (la Spark-ul vărului meu) , toate de mai sus schimbate ca si la colegul - stiti cumva care ar fi problema ? La pornirea la rece uneori se tureaza foarte tare, 2000-3000 rpm ... la relanti pe loc, la ITP daca te pune sa o tii turata constant la 2000 e imposibil ... se tureaza tare imediat ce apesi usor acceleratia ... La mers in coloana, in oras cu 15-35 de Km/h este foarte dificil de tinut din acceleratie ... Chiar daca e răspunsul târziu, până la urmă nu avem o rezolvare oficială a problemei ... SPARK 2007 0.8. Multumesc mult ...
  6. salutare, am refacut ITP-ul si s-au inlocuit consumabilele + 1 baterie noua, am pregătit-o pentru iarna ... Anunt valabil, revine la vânzare - 5300 RON negociabil Multumesc
  7. Vand chevrolet SPARK, Euro 4, fără rugină - ITP valabil: XI - 2020 - Inchidere centralizată, 2 chei originale - Geamuri Electrice, - Paravanturi originale fata; - Folii geamuri spate omologate RAR - Servo Directie, servo-Frana - AC - trebuie completat freon (pierde pe la radiator, sau condensor, cum ii zice) - Receptor Radio nou (cu USB și telecomandăSpark-SF.webp) - Roata rezerva mica+cric+triunghiuri reflectorizante+extinctor - Anvelope de iarnă în stare foarte bună Ofer si un set nou de 4 filtre in acelasi pret ! (Filtre Aer, Polen, Ulei, Benzina,), set nou placute frana + 3 litri ulei motor original GM. Nu are rugina(caroserie galvanizata), masina este economica in exploatare (4.9% mixt), spatioasa la interior si nu necesita investitii - se deplaseaza pe orice distanta. Întreținerea s-a făcut la timp cu inlocuire de piese originale de calitate. În ultima perioada s-a facut o verificare completa cu inlocuire piese cu altele noi(frane, esapament, aprindere - detin facturi). O vând pentru că nu o folosim (soția) și am făcut aprox 1500 de Km in aproape 3 ani ... Sunt proprietar, se ofera Fiscal, se face transcriere , contract de vânzare- cumpărare. CER SI OFER SERIOZITATE - o dau cu rezervorul aproape plin 🙂 ... și cu drag, cuiva care dorește să aibe grijă și să se bucure de ea. Sunt dispus și la schimburi cu un tractor mic cu cabină (maxim 65-70 CP) si ofer diferența.(stau la țară). Mașina se poate vedea pe DN1, în zona Ciolpani - Potigrafu - am redus pretul la 4900 RON, mai negociez, dar foarte puțin. Multumesc, O747-2858I2 Spark-Mot.webp Spark-InteriorF.webp Spark-DS.webp
  8. Buna seara si La Multi Ani pentru 2020, Am si eu o problema asemanatoare cu Spark-ul meu M200 (0.8 l) , pe benzina (nu am GPL) - vreau sincer sa ma duc la un service sau un mecanic bun - am fost deja pe la cativa si nu am gasit cineva priceput si profesionist. Am schimbat bujiile, fisele si tot se gatuie la rece si are relanti instabil. Multumesc mult,
  9. Buna ziua, vad ca nu s-a mai scris de mult pe aici ... am si eu aceeasi problema ... turatie mare la rece, apoi instabil, daca ating acceleratia "sare " in 2500 de ture samd. 1.In primul rand, am nevoie sa inteleg toate codificarile/ acronimele de mai sus , IAC, valva PCV, TPS (Senzor de pozitie a acceleratiei) , MTIA , "bypass-ul" ? 2.Metoda de la "Matiz euro3-4 (5sec. On, 5 sec. Off, dupa care actionezi demaror);" - functioneaza, este OK ? Multumesc mult,
  10. Stiu ca este un raspuns tarziu, poate ajuta ... Pe baza descrierii si a ceea ce a fost schimbat la masina, cred ca este o problema de aprindere ... as schimba bujii, fise, bobina de inductie..
 

×
×
  • Create New...